پارس ناز پورتال

رکورد جهانی یک ایرانی در بازی Need For Speed + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
رکورد جهانی یک ایرانی در بازی Need For Speed + عکس
این روزها دومین دوره برگزاری رقابت‌های بزرگ بازی‌های رایانه‌ای ماتریس در حال برگزاریست که حضور تیم‌ها و گیمرهای مطرح خارجی از جمله نکات جالب توجه در آن است.اما مهمترین خبر دومین روز برگزاری این رقابت‌ها، خبر رکوردشکنی جهانی یکی از شرکت‌ کنندگان ایرانی بود. در این رکوردشکنی، هادی بصیری یکی از گِیمرهای شرکت‌کننده در این مسابقات، پس از رسیدن به مرحله نهایی، موفق شد ضمن کسب عنوان قهرمانی، رکورد جهانی بازی Need for Speed را نیز پشتِ سر بگذارد.
 

بصیری یکی از گیمرهای حرفه‌ای کشور است که از سال ۱۳۸۵ به‌طور جدی و تخصصی به بازی در رشته NFS مشغول است.به گزارش پارس ناز او سابقه دو بار قهرمانی در مسابقات جهانی این بازی در سال‌ های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۸ و یک مقام سومی در سال ۱۳۸۹ را دارد.
وی با ابراز رضایت از نحوه ساماندهی رقابت‌ها و شرایط برگزاری آن اعلام کرد: با توجه به تجربه حضور چندباره در مسابقات برون‌مرزی، رقابت‌ های امسال کاملاً منطبق بر استانداردهای جهانی برگزار می‌ شود.
 
 
و بسیار خوشحالم که چنین رویداد بزرگی در ایران و توسط یک مجموعه خصوصی برپا شده است.اما مهم‌ترین اتفاق امروز دوشنبه به عنوان روز سوم برگزاری رویداد بزرگ MGC، حضور چند گیمر مشهور جهانی از کشورهای مختلف بود که بنابر اعلام رضا بابائی مدیرفنی این رقابت‌ ها قرار است علاوه بر انجام بازی با شرکت‌کنندگان سطوح بالای رقابت‌ها، چند کارگاه آموزشی هم برای بازیکنان ایرانی حاضر در مسابقات برگزار کنند.وی همچنین اضافه کرد: «در این کارگاه‌ها، تکنیک‌های ویژه و منحصربه‌فرد بازی‌های منتخب آموزش داده خواهد شد؛ که اطمینان داریم برای همه گیمرهای کشور بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است.
 
 
بیش از ۱۲۰ دستگاه لپ‌تاپ msi از جدیدترین مدل ویژه Gaming در اختیار شرکت‌ کنندگان قرار گرفته، که با ماوس، صفحه‌ کلید و هِدسِت‌ های انتخاب شده از محصولات حرفه‌ای  Thermaltake تجهیز شده است. ضمن اینکه البته هر بازیکن در صورت تمایل، امکان استفاده از تجهیزات شخصی خود را نیز دارد.دومین دوره رقابت‌ های بزرگ بازی‌ های رایانه‌ ای ماتریس، از هجدهم شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌ المللی تهران آغاز شده و تا بیست‌ و سوم شهریور ماه ادامه دارد.