پارس ناز پورتال

این خانم 1 سال طبق قوانین کتاب مقدس زندگی کرد (عکس)

این خانم 1 سال طبق قوانین کتاب مقدس زندگی کرد (عکس)
 این زن یک سال تمام را طبق قوانین کتاب مقدس زندگی کرد.این خانم وبلاگ نویس یک سال همه قوانین کتاب مقدس برای زنان را اجرا کرد و حالا در این رابطه کتابی نوشته  که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.به گزارش پارس ناز کتاب خانم "راشل هلد" ثمره 12 ماه پیروی از فرامین کتاب مقدس در ارتباط با زنان است. این کتاب صدها قانون در مورد زنان دارد که باید توسط آنان اجرا شود که شامل فرامین ضمنی و صریح  درعهد عتیق و عهد جدید است.
 
 
برای مثال از این قوانین میتوان به :لباس پوشیدن زنان در حد اعتدال اشاره کرد. در این قانون آمده است زنان باید خود لباس خودشان را تهیه کنند. زنان باید خود با همسرانشان نزدیکی کنند ، در کتاب مقدس تاکید میشود که مردان مالک زنان هستند و زنان باید فرامین آنها را اطاعت کنند و اینکه در دوران قاعدگی از نزدیک شدن و تماس با شوهرانشان خودداری کنند.این خانم 31 ساله توانست یک سال از این قوانین پیروی کند.
 
 
او در این مدت حتی موهایش را کوتاه نکرد،رژیم غذایی خاصی داشت باید همسرش را "سرورم" خطاب میکرد.او در مورد تجربه اش در این یک سال میگوید:بعضی از این فرامین خنده دار، برخی جالب و تعدادی هم واقعا وحشتناک بودند وی معتقد است زندگی به این شیوه به آسانی که تصور میشود نیست.علاوه بر انتشار کتابش و موفقیت این کتاب ، وبلاگ او هم ماهانه بیش از 100 هزار بازدید دارد.ناشر او معتقد است تا کنون بیش از 60 درصد کتابهای او به فروش رفته است و احتمالا به چاپ دوم برسد.