پارس ناز پورتال

این دختر جوان مثل عروسک ها زندگی می کند (عکس)

این دختر جوان مثل عروسک ها زندگی می کند (عکس)
 
ونوس پالرمو 15 سال دارد . او اخیرا به یک پدیده اینترنتی تبدیل شده است و جالب است بدانید ویدئوی آرایش کردن او در یوتویوب تا کنون بیش از 30 میلیون بازدید کننده داشته است.این دختر اهل لندن است و هر روز با تلاش و بهره گیری از تکنیکهای آرایشی خود را به یک عروسک زنده تبدیل میکند.به گزارش پارس ناز او که اخیرا به همراه مادرش در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور داشت تاکید میکند که اگرچه شبیه عروسکها لباس میپوشد و آرایش میکند اما یک دختر طبیعی است و زندگی نرمالی دارد.
 
 
وی در مصاحبه اش گفته است یک دختر معمولی در مدرسه است که علاقه زیادی به ریاضیات دارد و دوستان زیادی در مدرسه دارد که دوست دارند مثل او لباس بپوشند. او قادر به تکلم به 5 زبان زنده دنیاست. وی میگوید برای انتخاب لباسهایش از مادرش کمک میگیرد.به عقیده وی هرکسی میتواند آنطور که مایل است زندگی کند و این درست نیست که مردم از رویاهای خود فرار کنند.
 
 
وی معتقد است اگر دیگران از او الگوبرداری کنند میتوانند در رویاهای خود زندگی کنند گفتنی است خیلی از بازدیدکنندگان ویدئوهای او از او انتقاد کرده و گفته اند:آرایش کردن برای یک دختر 15 سال کار مناسبی نیست و او با این کارها باعث میشود نوجوان تشویق شوند که خود را تغییر دهند و از زندگی واقعی دور شوند او میگوید تنها 15 دقیقه طول میکشد تا خود را به صورت یک عروسک زنده آرایش کند. اخیرا در کشورهای شرق آسیا نیز زنان زیادی با صرف ساعتها وقت و هزینه و اعمال جراحی خود را به صورت عروسک و باربی و شخصیتهای انیمیشنی تبدیل میکنند.