پارس ناز پورتال

ستاره همجنسگرای بسکتبال آمریکا و ادعای دروغینش

مجموعه : مجله خبری روز
ستاره همجنسگرای بسکتبال آمریکا و ادعای دروغینش
ستاره سابق بسکتبال امریکا ادعای دروغی ضرب و شتم توسط گروههای ضد همجنسگرایی را مطرح کرده است.به گزارش پارس ناز این زن ستاره سابق تیم بسکتبال ایالت نبرسکا امریکا در لیگ "ام بی ای" است که ادعاکرده بود 3 مرد که لباسهایی با شعارهای ضد همجنسگرایی به تن داشتند او را مورد ضرب و شتم قرار دادند اما مشخص شد که ادعای وی صحت ندارد و او در دادگاه گناهکار شناخته شد.
 

"چارلی راجرز" سابقا یک ستاره بسکتبال بود و صریحا اعلام کرده بود که یک همجنسگراست . او به دلیل گزارش دروغ علیه سه مرد گناهکار شناخته شد.وکلای او معتقدند او قادربه ثابت کردن بی گناهی خود نیست چرا که پلیس صحنه جنایت را بر هم زده است این ستاره 34 ساله به دلیل این اتهام به یک سال زندان و پرداخت 1000 دلار جریمه نقدی محکوم شده است.
 
 
او حدود 1 ماه پیش اعلام کرده بود که نیمه شب سه مرد به منزل او حمله کرده و درحالیکه وی خواب بوده است او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.اگرچه این سه مرد هرگز پیدا نشدند پلیس ادعای او را دروغی اعلام کرده و این کار او را تحت تاثیر قرار دادن اذهان عمومی برای حمایت از همجنسگرایان اعلام کرد.اگرچه حکم دادگاه اعلام شده است اما او همچنان اصرار دارد که بی گناه است.