پارس ناز پورتال

ویدئوی ناراحت کننده این خانم جوان قبل از مرگش (عکس)

ویدئوی ناراحت کننده این خانم جوان قبل از مرگش (عکس)
ویدئوی تاثیر گذار و ناراحت کننده یک زن قبل از مرگش درست قبل از کریسمس کاربران اینترنتی را تحت تاثیر قرار داد.به گزارش پارس ناز این زن  30 ساله که "جنیفر جوهانسون" نام داشت  مادر دو فرزند بود. او درست یک روز قبل از  کریسمس در اثر ابتلا به بیماری قلبی در بیمارستان جان باخت اما ویدئویی که او به خاطر جمع آوری کمکهای مردمی برای ادامه درمانش تهیه کرده بود همچنان در اینترنت قرار دارد و هواداران زیادی را به خود جذب کرده است.
 

او در این تصاویر مستقیما جلوی دوربین قرار گرفته و داستان زندگی اش را به صورت نوشته هایی روی کارتهای بزرگ جلوی دوربین میگیرد. در این ویدئوی 4 دقیقه ای او توضیح میدهد که هنگام بارداری دومین فرزندش به بیماری قلبی دچار شده است و چون قصد داشته برای زندگی اش مبارزه کند شروع به درمان کرده است اما پزشکان به او گفته بودند برای نجات زندگی اش احتیاج به یک عمل پرخرج دارد و او سعی داشت از این طریق پول جراحی را جمع آوری کند.
 

وی طی مدت نمایش چند ماهه ویدئویش توانسته بود 440 دلار جمع آوری کند و اگرچه جراحی را انجام داد اما سه روز بعد در گذشت . شوهر او میگوید قصد دارد با پولهای جمع شده بعد از مرگ او بنیاد خیریه ای راه اندازی کند که در مورد بیماریهای قلبی به مردم آگاهی دهد.