پارس ناز پورتال

این مرد عنکبوتی هزاران گردشگر را به کوبا کشاند! (عکس)

این مرد عنکبوتی هزاران گردشگر را به کوبا کشاند! (عکس)
مرد عنکبوتی فرانسوی با بالا رفتن از هتلی در پایتخت کوبا، هزاران گردشگر را به این کشور کشاند.به گزارش پارس ناز در شرایطی که در ماه‌های گذشته بالا رفتن مرد عنکبوتی فرانسوی از ساختمان‌های مرتفع در شهرهای مختلف جهان، گردشگران زیادی را به این شهرها جذب کرده، بالا رفتن او از هتلی در شهر هاوانا – پایتخت کوبا – هزاران گردشگر را جذب این کشور کرد.
 

مرد عنکبوتی 50 ساله که «آلین روبرت» نام دارد و در گذشته از ده‌ها ساختمان مرتفع جهان بدون وسائل ایمنی بالا رفته است، از ساختمان 27 طبقه‌ی هتل «هاوانای آزاد» که حدود 126 متر ارتفاع دارد و در سال 1959 محل اقامت «فیدل کاسترو» رهبر انقلاب کوبا بود، بالا رفت و این کار، گردشگران زیادی را به پایتخت کوبا کشاند.
 

او در ماه آوریل نیز با دست خالی و بدون داشتن تجهیزات ایمنی، فقط با طناب در مدت 75 دقیقه با بالا رفتن از یک برج 300 متری که یکی از مشهورترین هتل‌های شهر دوحه در قطر است، هزاران گردشگر را به قطر کشاند. او در گذشته از ساختمان «امپایر استیت» در نیویورک، برج «تایپا» در تایوان و برج‌های دو قلوی «پتروناس» در کوآلالامپور نیز بالا رفته و این کار، رشد تعداد گردشگران را در این کشورها درپی داشته است.
 

کوبا که سومین مقصد گردشگری منطقه‌ی کاراییب است، در سال‌های اخیر به‌دلیل رفع بسیاری از محدودیت‌ ها برای گردشگران، هزینه‌ اقامت بسیار پایین، تنوع غذایی، سرویس‌دهی مطلوب و سواحل پاک و زیبا عنوان یک مقصد گردشگری ارزان را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر بیشتر گردشگران کوبا از آمریکا، کانادا و کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، انگلیس، فرانسه و اسپانیا هستند.