پارس ناز پورتال

مصاحبه جذابترین دختر جهان در مورد فیلم جنجالی اش

مجموعه : اخبار سینما
مصاحبه جذابترین دختر جهان در مورد فیلم جنجالی اش
 
جذابترین زن دنیا میگوید صحبت کردن در مورد فیلم جنجالی اش بسیار راحت تر از صحبت در مورد مرد مورد علاقه اش است.به گزارش پارس ناز میلا کانیس 25 ساله اخیرا عنوان جذابترین زن زنده دنیا را از آن خود کرده است و حتی به خاطر یکی از نقش هایش در یک فیلم به صورت کاملا برهنه جلوی دوربین ظاهر میشود که این مسئله حواشی و جنجال بسیاری برای وی در پی داشت.
 
 
اما او معتقد است صحبت کردن در مورد این مسائل از صحبت کردن در مورد "اشتون کاچر" که مدتی است با او در ارتباط است راحت تر است.به تازگی تصویری از وی روی یکی از مجلات سینمایی به چاپ رسیده است و با او مصاحبه ای در زمینه کاری و زندگی شخصی اش به عمل آمده است . او در این مصاحبه در رابطه با برهنگی اش در فیلمهایی که در آنها نقش بازی کرده است صحبت کرده است.او در این فیلم جنجالی نقش مقابل  جاستین تمیبرلیک را ایفا کرده است .
 
 
وی مدتها با ستاره فیلم های تنها در خانه ، مک کوارلی کالین در ارتباط بود و بعد از 8 سال رابطه عاشقانه با او از وی جدا شد و اکنون با اشتون کاچر همسر سابق دمی مور رابطه ای بسیار رمانتیک دارد. وی اصالتا اوکراینی است و به حرفه مدلینگ نیز مشغول است.وی در رابطه با زندگی شخصی اش و  اشتون کاچر گفته است: به هیچ عنوان دوست ندارم زندگی خصوصی ام مورد کنکاش واقع شود. نمیخواهم در مورد دوستانم و یا حتی گذشته ام و اینکه با چه کسانی در ارتباط بوده ام حرف بزنم.