پارس ناز پورتال

این مرد عجیب با 80 درصد خالکوبی بر بدن و صورت (عکس)

این مرد عجیب با 80 درصد خالکوبی بر بدن و صورت (عکس)
این مرد بیشترین میزان خالکوبی بر بدن را در سراسر بریتانیا داشته و 80 درصد بدنش را با جوهر پوشانده است!به گزارش پارس ناز ولی اکنون این مرد 33 ساله به نام متیو ویلان در تلاش است تا در نتیجه علاقه اش به کار هنربدن شغلی برای خود بیابد.او بیش از 300 ساعت را روی صندلی تاتو کار و بیش از 20،000 پوند برای طراحی ها پول صرف کرده است. آقای ویلان حتی نام خود را به سلطان هنر بدن تغییر داده و از نظر او این کار یک فرهنگ و شیوه زندگی و تقریبا یک مذهب است.هنر بدن شیوه او برای ابراز آرزوهایش به دنیا با عقاید رنگارنگش است.
 

او که اهل بیرمینگهام است می گوید به تاریخ هنر بدن احترام می گزارد و هر زمان بچه ها از تعجب به او خیره می شوند با آنها صحبت کرده و درباره تاریخچه آن به آنها توضیح می دهد.آقای ویلان همچنین گفت که از سن 9 سالگی پس از دیدن پدر و عمویش به این کار دوست داشت تاتو داشته باشد و در سن 16 سالگی اولین تاتوی خود را انجام داد. علاوه بر تمام خالکوبی های مختلف نظیر مار، عقرب و.. که 80 درصد بدن این مرد را پوشانده است ، او حتی یک خالکوبی در یکی از چشمهایش دارد.
 

او اکنون یک سازمان به نام تغییر را دایر کرده است تا کسانی که به اینکار علاقه دارند بتوانند کار کنند و خودش داوطلب دموکرات های آزای اندیش است تا اقداماتی برای افرادی که مانند خودش تاتو دارند انجام دهد.او در نظر دارد بعد از مرگش جسدش را به موزه و یا به یکی از اعضای خانواده اش اهدا کند.حتی از هم اکنون فردی از کانادا تقاضا کرده که وی جمجمه اش را به او پیش فروش کند تا از آن به عنوان کاسه رنگریزی خود استفاده کند!