پارس ناز پورتال

ورزش کردن خانم ها با کفش های پاشنه بلند (عکس)

ورزش کردن خانم ها با کفش های پاشنه بلند (عکس)
اقدام جالب زنان مدافع زندگی سالم و با نشاط برای زنان در ورزش کردن با کفشهای پاشنه بلند.به گزارش پارس ناز خانم "بتنی فرانکل" یک ستاره هالیوودی است که برای نشان دادن اهمیت ورزش کردن برای خانمها به منظور داشتن یک زندگی سالم و با نشاط اقدام به انجام حرکات ورزشی با کفشهای پاشنه بلند کرد.این زن که یک مجری تلویزیونی در رسانه های تصویری است به همراه چند تن دیگر از خانمهای طرفدارش در اقدامی جالب با به پا داشتن کفشهای پاشنه بلند در یک سالن ورزشی در نیویورک اقدام به انجام حرکات ورزشی کردند.
 

او بعد از انجام این تمارین منحصر به فرد ورزشی خطاب به خبرنگاران گفت : هدف ما از انجام این کار نشان دادن اهمیت ورزش کردن در کنار زیبایی های مخصوص بانوان است. منظور ما این است که با انجام حرکات ورزشی میتوان دارای اندامی ایده آل شد و بر جذابیتهای زنانه افزود. داشتن بدنی سالم و با نشاط برای یک زن چه خانه دار و چه شاغل بسیار مهم است

او که خود مادر یک دختر 2 ساله است هم اندام متناسبی دارد و هم یک کارمند موفق است. او اضافه میکند عضو هیچ باشگاهی نیست و حرکات ورزشی را در خانه خودش انجام میدهد. او اضافه میکند به رژیمهای غذایی اعتقادی ندارد و بیشتر به این مسئله اهمیت میدهد که درست خوردن را رعایت کند و در کنار آن بتواند از ورزش کردن نهایت استفاده را ببرد.

 
 
پرداد