پارس ناز پورتال

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای خانم ها (عکس)

مجموعه : مدل کیف و کفش
راهنمای انتخاب کیف مناسب برای خانم ها (عکس)
مجله ایده آل: «این یکی خوب است. آن یکی چطور؟! این مدل جادارتر است، این یکی کاربردیتر است، ولی رنگ آن یکی مناسبتر است…» اینها جملاتی است که هنگام خرید دستکم یکبار از ذهن همه ما گذشته، فرقی هم نمیکند که سختپسند باشیم یا دنبال یک خرید راحت، در نهایت تمام فروشگاه را بالا و پایین میکنیم و دست آخر به خودمان میآییم و میبینیم یک روز تمام یا حداقل یک نیمروز گذشته و ما هنوز برای انتخاب سردرگم هستیم.

به هر حال این هم یکی از مزایای تنوع است که باید با آن کنار آمد، اما «ایدهآل» خیال دارد این کنار آمدن را سادهتر و راه شما را تا انتخاب کوتاهتر کند و به شما اجازه بدهد تا از این همه تنوع لذت ببرید و با وجود وقت کمتری که برای خرید میگذارید نتیجه بهتری بگیرید. ایدهآل به مرکز خریدهای مختلف سر میزند و از میان همه انتخابهای مناسبترین انتخابها را گلچین و به شما معرفی میکند.

این گزارش نگاهی است به کیفهای زنانه مرکز خرید قائم که حالا برای خودش یکی از بورسهای خرید کیف و کفش است. میبینید که دردسرهای گشتوگذار میماند با ما و شیرینی انتخاب هم با شما!

 



قابلانعطاف!


این هم یک کیف قابلانعطاف! اگر کیفهای شقورق را نمیپسندید این مدل کیف را به شما توصیه میکنیم.

این کیف تمام چرم، همانطور که شما میخواهید روی شانههایتان جا میگیرد و متناسب با وسایلی که درون آن قرار میدهید فرم خودش را پیدا میکند.

البته طبیعی است که با انتخاب این مدل باید دردسر پیدا کردن وسایل ریزودرشتتان را هم به جان بخرید! درون این کیف دو جیب طراحی شده که میتواند جای مناسبی برای کیف پول شما باشد.

البته یک جیب جداگانه مخصوص تلفن همراه هم دارد.

رنگهای انتخابی: بنفش، سرمهای، قهوهای و عسلی


صاحب 2 کیف میشوید!

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای خانم ها (عکس)

با انتخاب این مدل با یک تیر دو نشان زدهاید! یک کیف بزرگ که بلندی دستههایش به شما اجازه میدهد آن را روی شانهتان نگه دارید و یک کیف کتابی کوچک که هم میتواند نقش کیف پول را برای شما بازی کند و هم یک کیف کوچک که در مهمانی رسمی به کارتان میآید. توضیح بیشتر اینکه، همراه این کیف (منظور کیف کتابی است) یک زنجیر بلند هم هست که به مراتب انتخاب شما را رسمیتر میکند. جنس این کیف از چرم مصنوعی است.

رنگ‌‌های انتخابی: آجری، قهوهای و مشکی

 


کاملا با شما هماهنگ میشود

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای خانم ها (عکس)


این کیف که باز هم از چرم مصنوعی است میتواند یک کیف دمدستی مناسب برای شما باشد. این مدل ترکیبی از رنگهای کرم، قهوهای و سرمهای است، بنابراین برای هماهنگ شدن با آن دستتان کاملا باز است. پشت این کیف هم یک جیب کار شده که میتواند جای مناسبی برای کیفپول یا تلفن همراه شما باشد. نگران دستههای کوتاه این مدل نباشید چون بند بلند آن به شما اجازه میدهد درست مثل یک کیف رودوشی از آن استفاده کنید.

رنگهای انتخابی: ترکیب رنگ کرم و قهوهای، سرمهای و قهوهای و مشکی ساده


خاص شوید!

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای خانم ها (عکس)

یک پیشنهاد ویژه برای خانمهایی که رنگهای خاص را میپسندند! طراحی این کیف بهگونهای است که با باز کردن زیپش به یک حجم مستطیل شکل کامل میرسید. لولاهای ظریف و V‌شکلی که در دو طرف کیف کار شده دهانه کیف را کاملا باز میکند، بنابراین بهراحتی میتوانید به همه وسایل درون کیفتان دسترسی داشته باشید. این مدل هم به دلیل دستههای کوتاهش یک کیف کاملا رسمی است. جنس این کیف از چرم طبیعی است و آن را یک طراح معروف اسپانیایی طراحی کرده است.

رنگهــــای انتخابی: سرمـــهای، مشکی و زرشکــی


انتخاب 3 بعدی

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای خانم ها (عکس)

این هم یک کیف کاملا استوانهای! فضای داخلی این کیف همانطور که از ظاهرش پیداست یک فضای کاملا سهبعدی است، بنابراین دسترسی به آن کاملا راحت است. روی آستر داخلی آن، هم جایی برای تلفن همراه طراحی شده و هم یک جیب کوچک زیپدار. روی نیمدایره سمت چپ این کیف هم یک جیب طراحی شده که میتواند جای مناسبی برای کیفپول، جاکلیدی و وسایل دمدستی شما باشد. اگر این مدل را میپسندید به این نکته هم دقت کنید که به دلیل دستههای کوتاهش باید همیشه آن را دستتان بگیرید.

رنگهای انتخابی: کرم، سرمهای و قهوهای


برای موقرتر شدن

بخواهید یا نخواهید با این کیف ظاهری کاملا موقر به خودتان میگیرید چون دستههای این مدل ایجاب میکند آن را روی دستتان نگه دارید! این کیف مدل پیشنهادی ما به خانمهایی است که جادار بودن کیف برایشان ملاک است. یک کیف جادار و در عین حال متفاوت به دلیل رنگ چرمی که برای آن درنظر گرفته شده است، البته دور از انتظار نیست که طبیعی بودن این چرم خوش آب و رنگ، قیمت کیف را تحت تاثیر قرار بدهد!

رنگهای انتخابی: مشکی و سبز


تند و متفاوت

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای خانم ها (عکس)

این هم یک پیشنهاد برای اینکه در مهمانی‌‌ها و دورهمیهای دوستانه یک کیف متفاوت دستتان بگیرید، البته اگر رنگهای تند را میپسندید. فضای داخلی این کیف ورنی با استفاده از یک جیب پارچهای به 2 قسمت تقسیم شده که البته به دلیل پارچهای بودنش کاملا قابلانعطاف است. این مدل غیر از سگک روی کیف یک زیپ سراسری هم دارد، بنابراین وسایلتان را کاملا محفوظ نگه میدارد.

رنگهای انتخابی: زرشکی، مشکی، سرمه‌‌ای و سبز


یک زیپ فوقالعاده

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای خانم ها (عکس)

این هم یک کیف رسمی دیگر که پیشنهاد میکنیم در مهمانیها دستتان بگیرید. این کیف از چرم طبیعی تهیه شده و یک کیف جدی است! بله جدی، چون کاملا شقورق است و تحت هر شرایطی ظاهرش را حفظ میکند. اما زیپ کیف؛ این زیپ دورتادور کیف دوخته شده یعنی شما میتوانید آن را 180 درجه باز کنید! البته پیشنهاد میکنیم قبل از امتحان کردن، مراقب وسایلتان باشید.

رنگهای انتخابی: عسلی،کرم، مشکی و زرشکی


برای اهالی اسپرت

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای خانم ها (عکس)

این هم یک پیشنهاد کاملا اسپرت. این کیف ترکیب چرم و جیر است و طراحی ساده آن به شما اجازه میدهد در محل کار هم از آن استفاده کنید. دستههای این کیف به اندازه کافی بلند است که بتوانید آن را روی دوشتان نگه دارید، با این حال سگکهای کمربند مانند آن تا 2 درجه قابل تغییر هستند. البته این مدل یک بند بلند هم دارد. روی این کیف دو زیپ کاملا جداگانه طراحی شده که هرکدام مخصوص دسترسی به یک بخش کیف است، بنابراین خیلی راحت میتوانید وسایلتان را درون بخشهای جداگانه آن پیدا کنید.

رنگهای انتخابی: قهوهای، سرمهای و مشکی


برای خانمهای مهندس

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای خانم ها (عکس)

شما که میخواهید ظاهرتان داد بزند موقر و کاملا جدی هستید؛ بله، شما! این کیف مدل پیشنهادی ما به شماست. البته ابعاد این کیف ایجاب میکند وسایلتان را کاملا حساب شده داخل آن بگذارید. داخل آن هم درست همانطور که از ظاهرش انتظار میرود به 2 بخش مجزا تقسیم شده است، بنابراین چندان روی جادار بودن آن نمیتوانید حساب کنید مگر برای کتابها و مدارکتان! پشت این کیف هم یک جیب درنظر گرفته شده برای وسایل دمدستی شما و یک بند بلند هم دارد برای اینکه در مواقع ضروری آن را روی دوشتان بیندازید.

رنگهای انتخابی: قهوهای و مشکی