پارس ناز پورتال

خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)

خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)

خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام «250»

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي سرشناس ایرانی را میتوانید در زیر دیدن کنید که از پیج هاي پرمخاطب اینستاگرام گلچین شده اند. 

 

شروع می‌کنیم مطلبمان را با این تصویر آتلیه اي از مرجان خانم شیرمحمدی، آن “یگانه” مدافع بهروز و مسعود، آن جنگنده با مخاطب بر سر محبوب آن میکاپ کرده راکه لایک هست مقصود.

خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)کوروش یغمایی نازنین در نهایت خوشتیپی و جذابی با شال خوش رنگ و پیپ کلاسیک اش، امیدواریم همه ي وقت سلامت باشد و آبادی دلش هیچگاه به دستِ سیل غم ها ویرانه نشود.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)بهاره کیان افشار با یک نسخه ي دیگر از عکسی که چند روز پیش بمناسبت تولدش گذاشته بود، این بار از تبریک ها تشکر کرد. احتمالا پس فردا هم با یک تصویر نمونه دیگر، تا تولد بعدی همۀ را به خداوند بزرگ خواهد سپرد!
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)در فصل بهار خیلی به درختان و پرنده ها نگاه نکنید. بگذارید راحت باشند و کارشان بکنند. بله بگذارید لانه سازی شان بکنند!
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)وحید هاشمیان با این تصویرِ سرشار از عاخه جوجه فکلی… کل لژیونر هاي فوتبال ایران را بمدت 48 ساعت خاموش کرد.خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)سوگل طهماسبی روز معلم را بهانه اي برای گذشتن تصویر از کودکی هایش دید. واقعاً چنین ایجاد رابطه بین موضوعات کار سختی هست!
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)جشن تولد دو نفره علیرضا واقعی با تم صورتی. خودتان مفید می دانید که نفر دوم کجاست. آفرین پشت دوربین!
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)عکسی تلخ از حضور علی اوجی بر سرِ مزار عارف لرستانی نازنین. روحش شاد و یادش گرامی.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)فقیهه سلطانی اعلام کرد که روز قبل واکسن 4 ماهگی دخترش را تزریق کرده هست. آفرین، یادت نرود نمودار رشد و سنجش بینایی و شنوایی گندم را هم در اینستا آپلود کنی. برایمان مهم هست.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)فروختن 8 هزار بلیط کنسرت در کمتر از یک ساعت باعث شده نیش سیروان آن گونه باز شود. سیروان محبوب هست و باید با این قضیه کنار بیاییم.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)

سلفی رامبد جوان و احسان علیخانی در حاشیه پانصدمین شب برنامه خندوانه که برایش کیک بریدند و جشن گرفتند.

خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)عه واقعا؟! نمیدانستیم. مبارک باشد خانم رضایی.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)با دیدن کپشن این پست یاد جملاتِ پشتِ وانتی و پشتِ اتوبوسی افتادم و در حالیکهِ داشتم مادرِ عزیز رانندگان تریلی و راننده وانت ها را تصور می‌کردم، چشمم به لیلا ایرانی در این تصویر افتاد که جمله را خطاب به خودش نوشته هست. بعد می‌گویند که چرا بیشتر مطبوعاتی ها سیگاری میباشند. چه کسی در چنین موقعیتی دوام می آورد؟!
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)پوستر دیدنی نهنگ عنبر 2 که از چهارشنبه هفته آینده به پخش عمومی درخواهد آمد و آنطور که از بچه هاي پشت صحنه شنیده ایم، از سری اول خیلی بهتر درآمده هست. بیصبرانه منتظریم برای خندیدن در بهار.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)هدایت هاشمی روز معلم را به مادر عزیزش که اخیراً به دیار باقی شتافته هست، تبریک گفت.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)یغما گلرویی پدر شد. با تمام تفاوت هاي نگرشی که با یغما و طیف یغمائیان دارم، قدم نورسیده را بسیار بسیار تبریک عرض می‌کنم و انشاالله نفس هاي این کوچولو گرما بخش زندگی یغما و آتنا باشد. یارا گلرویی. بچه هنوز به جهان نیامده با این اسم و فامیل آهنگین اش هفتاد درصد ویژگی شاعر شدن و کافه زدن را دارد!
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)نمی دانیم هومن با این پست خواسته به توقیف شدن عاشقانه واکنش نشان بدهد و یا نه، هدفش شخص و مورد دیگری هست.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)سلفی حامد حدادی و یک کوچولوی بانمک که فکر کنم خواهر زاده ي حامد هست. داشتن دایی بسکتبالیست، آن هم در ابعاد حامد این خوبی را دارد که با یک دست هم قابل بازرسی شدن هستی!
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)یک عزیزی بیاید و این ایموجی هایي که این دو جلف برای هم گذاشته اند را رمز گشایی و ترجمه کند. برترین رمزگشایی و ترجمه در شماره بعدی مقاله درج خواهد شد.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)تصورم، وقتی عمو پورنگ می گوید مهمون خونه شما بچه ها هستم.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)اکرم خانمِ محمدی بازیگر مفید و کهنه کار سینما و تلویزیون در یک جایی که نمی‌دانیم کجاست.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)همۀ ي هشتگ هاي امیر را با هشتگ خوش شانس خلاصه می‌کنم.  پ.ن: روزت مبارک ژوژولو، نخستین استاد خنده دار نویسیِ من.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)بنیامین هم تو بشکه، نشست پشتِ درشکه!
داشت یکی رو می عِشقید، ریز ریز ریز می خندید
گفتم بهش بِنی جون، فُکُلِ کَجِت رو قربون
چرا نِمیدی مجموعه؟ تو این همۀ تراکم!
بنی جونِ دل شکسته، با دست و پای خسته
گفت عجب دلی داری، چه سرخوشی خدایی!
فلفلی مگه میذاره، بخارونم سَر دوباره؟
همش بازی و گردش، سفر و تریپ و ورزش
تا وضعیت به این بیریختیس، از مجموعه خبری نیس!
تو همین حال و هوا، صدا اومد یکصدا
“شاهین نیا شِر نگو، خسته مون کردی عمو!”
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)سوال روز: تیتاپ را در تصویر پیدا کنید.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)مهرداد نظری کمدین قدیمی تلویزیون این تصویر پر انرژی را در یک مزرعه جذاب گرفت.
پ.ن: دیدن این تصویر برای مبتلایان به صرع و افراد حساس به نور شدید، پیشنهاد نمیشود

خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)مفید شد این برنامه هاي صدا و سیما هست تا ما بلاخره بفهمیم قیافه واقعی و اورجینال بعضی عزیزان چطوری هست!
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)بهزاد خداویسی و همسر عزیزش در کنار یک میز صبحانه ي دلچسب.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)عکسی کمتر دیده شده از “نادرسلیمانیو” ستاره سابق تیم ملی برزیل.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)سلفی بهداد سلیمی و خانواده در کنار یکی از دوستان. نباتِ چایی را هم که جای آبنبات به بچه قالب کرده اید. در مورد پلاستیک روی صندلی ها نظری ندهم بهتر هست.«قرص اعصابش را می خورد»
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)رویا میرعلمی هم روز معلم را بهانه اي مفید برای مرور خاطرات دوران مدرسه دید. اگر نمی توانید رویا را پیدا کنید، به آدرسی که خودش ذکر کرده مراجعه کنید.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)سلفی آقا بهنام تشکر در باشگاه انقلاب. واقعاً این یک ماه از سال را باید فقط به طبیعت گردی پرداخت و برای 11 ماه دیگر ذخیره کرد!
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)سام درخشانی روز معلم را به زنده یاد حمید سمندریان تبریک گفت تا مثلاً بگوید حاصل کلاس بازیگر استاد سمندریان هست و در ابتدا تئاتری بوده و بعدا تلویزیونی و دوربین پنهان اي شده هست.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)تا جایی که می دانیم سوشا مکانی حدود سی سال سن دارد و این پست قطعا خطاب به …. سوشا جان واقعا هجده ساله هست؟ اختلاف نسل اذیتت نمی کند؟
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)مد اخیر: فرم عینک را با سویشرت ست کنید.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)سلفی کمند امیرسلیمانی در کنار گلاره عباسی و دوست عزیزشان در یک کافه.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)سلفی برزو ارجمند در کنار اسماعیل محرابی نازنین، بازیگر قدیمی و دوست داشتنی سینما و تلویزیون در پشت صحنه سریال “سر دلبران”. یاد سریالهای “هزار دستان”، “سربداران” و “منزل سبز” با هنرنمایی اسماعیل محرابی بخیر باشد. آشا دختر آقای محرابی هم این روزها مفید می درخشد.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)الهام پاوه نژاد با این تصویر که به جهت تبریک روز معلم گرفته شده هست، خالکوبی روی دستش را به نمایش عمومی گذاشت.پ.ن: اي کاش عزیزی که صفحه ي عارف لرستانی را مدیریت می‌کند، انقدر همۀ تصویر ها را لایک نمی کرد. نمی دانم، شاید انتقادم بیجاست ولی قطعاً حس خوبی برای هیچ کسی ندارد.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)روزبه نعمت اللهی روز معلم را با این تصویر به پدرش تبریک گفت. عکسی که مشخصا مربوط به چند سال پیش هست، و الا روزبه در این روزها در شمایل تارزان هست.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)سلفی طناز ها در پشت صحنه سریال “پنچری”. یوسف تیموری، حمید لولایی، مهران غفوریان، اشکان اشتیاق، رضا داوودنژاد و همکار عزیزشان.خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)پدرام شریفی بازیگر جوان سینما روز معلم را به رضا بهبودی تبریک گفت. کلا امسال مد شده بود که روز معلم را به شخصی که معلم مدرسه و دانشگاهشان نبوده تبریک بگویند. همین که هنوز این روز را به عشقولی خود تبریک نمی گویند و برایش خرس صورتی نمی‌خرند باید شاد باشیم.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)تصویر آتلیه اي امیرحسین صدیق عزیز. با اخلاق، با سواد، متشخص و دوست داشتنی. همین که یک روزی در یک جایی “آقای پدر” شده باشی برای محبوبیت یک عمر بس هست.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)خاطره جان باید بدانی که یک خط باریکی میان مرز “خاص” بودن و “تباه” بودن وجود دارد که نباید آن را رد کرد!
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)استاد محمد رحمانیان و بانو مهتاب نصیر پور. زوج پیروز تئاتر کشورمون که سحر صباغ سرشت به بهانه روز معلم تصویرشان را به اشتراک گذاشته هست. مقاله امروز به اتمام رسید، تا دیداری دوباره، بدرود.
خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام (250)

 

مطالب مرتبط :

خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف «249»

مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران «248»

سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان «247»

مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی «246»

مجله خبری داغ از بازیگران و هنرمندان مشهور «245»

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی «244»