پارس ناز پورتال

ستارگان فوتبال و گذراندن تعطیلات لوکس +عکس

ستارگان فوتبال و گذراندن تعطیلات لوکس +عکس

ستارگان فوتبال و گذراندن تعطیلات لوکس +عکس

ستارگان فوتبال که این روزها در تعطیلات به سر می برند به جاهای لاکچری و گرانی برای تفریح مراجعه کرده اند.اما به نظر می آید تعطیلات به کریستیانو رونالدو بیشتر از بقیه فوتبالیست ها خوش بگذرد چون خوشحالی قهرمانی یورو 2016 را هم با خود دارد.

 

یورو 2016 هم تمام شد تا تب فوتبال کمی فروکش و برای روزهای تازه تر نفسی چاق کند. حالا همه بزرگان فوتبال در آرامش هستند و همه آنها حداقل یکی دو هفته ای فرصت دارند تا از تعطیلات تابستانی شان لذت ببرند.

 

مانند بسیاری دیگر از ستاره های فوتبال که پس از پایان مسابقات لیگ های مختلف، برنامه های تفریحی شان را کلید زدند و آنهایی هم که باید با پیراهن تیم های ملی شان به میدان می رفتند، به کشورهای شان بازگشتند تا فوتبال را طور دیگری دنبال کنند اما اکنون وقت استراحت است و تفریح.

 

از سواحل ایبیزا در اسپانیا تا شهرهای تفریحی معروف جهان، میزبان ستارگان فوتبال هستند و کمتر روزی است که عکس های تفریحات هیجان انگیز و لوکس شان صفحات مختلف رسانه های اجتماعی را پر نکند. دنبال کردن روزهای تابستانی چهره های سرشناس دنیای فوتبال و تعطیلات شان هیجانی کمتر از تفریحات آنها ندارد، پس به سراغ شان می رویم.

 

فوق ستاره ها در ایبیزا

لیونل مسی به دور از هیاهوی ایجاد شده در مورد تخلف مالیاتی اش که جریمه سنگینی برایش به همراه داشت، در آرامش کامل و به همراه پسرانش متئو و تیاگو، در کشتی اختصاصی اش در سواحل ایبیزای اسپانیا به سر می برد.

 

او بدون توجه به جنجال رسانه ها درباره خداحافظی اش از تیم ملی و مشکلات مالیاتی خودش و پدرش، پس از پایان کوپا آمه ریکا به استراحت مشغول است اما به زودی راهی تمرینات بارسلونا می شود.

 

اما ایبیزا زمانی بیشتر جالب می شود که بدانیم کریستیانو رونالدو نیز پس از پایان یافتن یورو 2016 به همراه پسرش در همین نقطه از دنیا قرار دارد و تنها چند کیلومتر دورتر کشتی تفریحی مسی قرار دارد. رونالدو که به دلیل مصدومیت به یک ماه استراحت کامل نیاز دارد تا فشار یک فصل پر التهاب را هم فراموش کند، به نظر می رسد همه این زمان را در ایبیزا سپری کند.
ستارگان فوتبال و گذراندن تعطیلات لوکس +عکسمردان کاتالان

اگرچه تیم لوئیز انریکه با حذف در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل خوبی را پشت سر نگذاشت اما قهرمانی در لالیگا و جام حذفی، همچنان این تیم را میان محبوب ترین تیم های دنیا حفظ کرد.

 

بازیکنان بارسلونا که بیشتر آنها پیراهن تیم ملی کشورشان را بر تن دارند، پس از پایان جام ملت های اروپا و آمریکای جنوبی این فرصت را یافته اند که از تعطیلات تابستانی استفاده کنند.

 

کلودیو براوو که همیشه عشق به خانواده و فرزندانش را نشان داده، به شیلی سفر کرده تا در یکی از سواحل کشورش به همراه خانواده اش استراحت کند. د راین سفر الیکس ویدال وی را همراهی می کند و در کنار سفرش به مسافرت های زمینی در کشورش می پردازد.

 

ایوان راکیتیچ هم به خوبی در حال استفاده از تعطیلات است و به همراه همسر و فرزندش در یکی از شهرهای فرانسه مشغول استراحت است.

 

سرخیو روبرتو و ساندرو رامیرز هم در فرانسه هستند و از تعطیلات تابستانی شان لذت می برند. بر خلاف آرامش راکیتیچ در فرانسه، نیمار که پیش از کوپا آمه ریکا در آمریکا و شهر لس آنجلس حضور داشت، همچنان به حضورش در این کشور ادامه می دهد و به نظر می رسد به او خیلی خوش گذشته است.

 

جرارد پیکه در اطراف تیم ملی بسکتبال اسپانیا قرار دارد و با دوستانش در این تیم روزهای تابستانی را سپری می کند. اینیستا هم در کنار همسرش در نقاط مختلف اروپا می گردد و از زمانش بهترین استفاده را می کند.

 

مارک بارترا هم که پس از جدایی مت هوملز از دورتموند، با پیشنهاد زردپوشان وست فالن برای جایگزینی وی مواجه شده، این روزها در آلمان حضور دارد. بارسایی ها این روزها در انتظار ساموئل اومتیتی، پدیده فوتبال فرانسه در جام ملت های اروپا هستند تا به این تیم بپیوندد. او که به تازگی بازی های یورو را به پایان رسانده، مشغول استراحت در شهر زادگاهش لیون است.
ستارگان فوتبال و گذراندن تعطیلات لوکس +عکسجرارد پیکه

لیگ برتری ها کجا می روند

بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس که روزهای بسیار بدی را به همراه تیم ملی انگلیس در فرانسه پشت سر گذاشت، با دوستانش به ساحلی در جنوب پرتغال سفر کرده تا در مسابقات گلفی که قرار است در این کشور برگزار شود، شرکت کند. هری کین باید به زودی به لندن بازگردد تا در اردوی پیش فصل تاتنهام شرکت کند.

 

دیوک اوریگی که با تیم ملی بلژیک روزهای خوبی را در فرانسه پشت سر نگذاشت و تنها به حضور 18 دقیقه ای در این مسابقات کفایت کرد، سوار بر جت شخصی اش نقاط مختلف اروپا را زیر پا می گذارد اما باید تا آخر ماه خودش را به یورگن گلوب معرفی کند تا تمرینات پیش فصل لیورپول را دنبال کند. اریک لاملای تاتنهامی هم در کنار هم تیمی هایش در ایبیزا به سر می برد.

 

یان ورتونگن و موسی دمبله در کنار لاملا حضور دارند و سوار بر قایق های شخصی شان، عکس های سلفی می گیرند و آنها را در رسانه های اجتماعی منتشر می کنند.

 

از دیگر بازیکنان تیم ملی انگلیس که در یورو ناکام ماند، رزبارکلی بود که عکس هایش نشان می دهد بلافاصله پس از بازگشت به کشورش، به لاس وگاس سفر کرده تا تعطیلات را در این شهر سپری کند.
ستارگان فوتبال و گذراندن تعطیلات لوکس +عکساریک لاملای

مورینیو و شاگردانش در تعطیلات طولانی

10 بازیکن منچستریونایتد در یورو شرکت داشتند تا از این حیث شیاطین سرخ در رده چهارم تیم های باشگاهی اروپا قرار داشته باشند.

 

دیگر بازیکنان این تیم در این مدت و تا زمان انتخاب مربی جدید و حضور ژوزه مورینیو در تمرینات، به همراه خانواده هایشان تعطیلات تابستانی شان را سپری می کردند.

 

اگرچه خود مورینیو چندی پیش با انتشار عکسی که وی را در حال بازی با توپ در استخر نشان می داد، از هوادارانش پرسید «فکر می کنید به اندازه کافی آماده هستم یا هنوز خسته به نظر می آیم»، نشان داد که هنوز نتوانسته از تعطیلات طولانی مدتش دل بکند.

 

به نظر می رسد از این شرایط، بازیکنان منچستر بیش از همه راضی هستند و می توانند به تعطیلات شان ادامه دهند. اتفاقی که فصل گذشته باعث شد مورینیو تمرینات پیش فصل تیمش را دیر آغاز کند و در میان فصل از چلسی اخراج شود.

 

از میان منچستری ها، آندره هررا که برای تیم ملی اسپانیا انتخاب نشد، در میامی آمریکا به سر می برد و دلی بلیند که تیم ملی هلند با او به یورو نرسید، در گلدن استیت به سر می برد. این در حالی است که وین رونی پس از گذراندن روزهای سخت و پرفشار به همراه تیم ملی انگلیس، در سواحل ایبیزا تعطیلات را می گذراند.
ستارگان فوتبال و گذراندن تعطیلات لوکس +عکس