پارس ناز پورتال

اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)

اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)

اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره های مشهور ایرانی را مشاهده خواهید کرد که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است. ما منتخب بهترین عکس ها را برای شما به نمایش درآورده ایم.

 

لازم است در همین جای کار سفر ناگهانی و ناباورانه ی عمو حسن جوهرچی، بازیگر با اخلاق و دوست داشتنی سینما و تلویزیون را به همه علاقه مندان و هواداران ایشان و خانواده محترم جوهرچی تسلیت عرض کنم. هیچ کسی فکرش را هم نمیکرد که انقدر زود واژه “مرحوم” پیش از اسم محمدمِ “در پناه تو” قرار بگیرد، اتفاقی که میتواند

 

تلنگری برای همه ما باشد که این روز در انتظار همه است. دیر یا زود. امیدواریم روح جناب جوهرچی قرین آرامش باشد و تمام شوخی هایی که در این چند سال با ایشان کرده ایم را حلال بکند.

 

روزهای چهارم، پنجم و ششم جشنواره فیلم فجر با کلی نشست خبری، فرش قرمز، اکران و حاشیه به پایان رسیده و سعی کرده ایم در مطلب امروز عکس های مربوط به این سه روز را پوشش دهیم در کنار سایر عکس های دنیای چهره ها که امیدواریم تا پایانِ آن ما را همراهی کنید.

 

امیدوار بودیم چهره ها امسال بساط فشن شوی خود را به جشنواره نیاورند یا حداقل کمی مراعات کنند و کمتر شاهد لباس های عجیب و غریب باشیم، ولی این موضوع کماکان به قوت خود باقی است و خبرنگار مجله خبری یکی از خوشحال ترین ها بابت این موضوع است! پردیس احمدیه در فرش قرمز فیلم “خفه گی” ساخته فریدون جیرانی.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)بهنوش طباطبایی به دنبال دکمه ی پالتو اش در پردیس ملت.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)زوج دوست داشتنی سینما، مهراب قاسمخانی و شقابق دهقان در حاشیه اکران مردمی فیلم “خوب، بد، جلف” در پردیس ملت.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)خیلی ها نگران نوید بودند که امسال کجاست و چرا خبری از او نیست، که با این پست همه را از نگرانی در آورد و اعلام کرد که در سه روز آخر جشنواره با تمام قوا حاضر خواهد شد! 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)آی لاو یو پی ام سی 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)بهاره افشاری با ظاهری آراسته و تیپی خوب در پردیس ملت. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)عوامل فیلم “پشت دیوار سکوت” در مراسم فرش قرمز این فیلم. محمدرضا شریفی نیا، سحر جعفری جوزانی، حسین پاکدل، امین تارخ و خیلی های دیگر در این پروژه ی مسعود جعفری جوزانی حضور دارند. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)ملیکا شریفی نیا تصمیم داست به زمین اسب دوانی برود و خودش را کاملاً آماده کرده بود که در میانه های راه نظرش تغییر کرد و به کاخ جشنواره رفت.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)مریلا زارعی، بازیگر توانمند سینما در حاشیه فرش قرمز فیلم “اسرافیل” یکی از فیلم های خوب جشنواره به کاگردانی آیدا پناهنده.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)شبنم خانم در روز پنجم جشنواره.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)محسن تنابنده و همسر عزیزش در پردیس ملت، بمناسبت فرش قرمز فیلم “فِراری”. و تشکر ویژه از عکاسی که میتوانست نور دوربینش را اندکی تنظیم کند تا عزیزان انقدر ترسناک نیافتند! اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)فیگورهای الناز شاکردوست برای عکاس ها در محوطه برج میلاد.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)غزل خانم شاکری هم به برج میلاد رفته بود. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)اگر متین و سمیرا قاب گوشی و کیف خود را با هم عوض کنند، همه چیز جور میشود. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)مریم معصومی، بازیگر پرافتخار سینما که تا به حال حدود 17 سیمرغ بلورین را در اینستاگرام همکاران اش لایک کرده است، در پردیس کوروش دیده شد.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)برزو ارجمند و همسر عزیزش در پردیس ملت. آرزوی خوشبختی داریم برای این زوج دوست داشتنی. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)امیر آقایی، مثل همیشه خوشتیپ و بی نقص.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)دکتر محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس به همراه همسر محترم در برج میلاتد حاضر شدند. دکتر عارف در واکنش به کیفیت فیلم های امسال در جشنواره، چیز خاصی نگفت و سکوت کرد. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)لوس بازی اینستاگرامی هومن سیدی با قابلیت جدید این برنامه، یعنی پخش زنده. قابلیتی که باعث شده تعداد زیادی از چهره ها به این نتیجه برسند که مراحل غذا خوردن، نیم کلاج گرفتن در ترافیک، مکالمات شان با حیوانات خانگی و همچنین ویوی صورتشان از فاصله 4 سانتی متری، برای مخاطبین بسیار جذاب و با اهمیت است.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)کامبیز دیرباز، در نشست خبری فیلم “ماه گرفتگی”، فیلمی که رقابت سختی با فیلم “کمدی انسانی” از لحاظ افتضاح بودن دارند. البته این صحبت به این معنی نیست که باقی فیلم ها خوب هستند، کلاً جشنواره ی امسال، جز دو سه مورد، فیلمی که به دل بنشیند ندارد و اصلاً با جشنواره پارسال قابل مقایسه نیست. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)بهنوش بختیاری و امیر علی دانایی، بازیگران فیلم “انزوا” ساخته مرتضی علی عباس میرزایی (یک نفر هستند) در نشست خبری همین فیلم.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)امیر جعفری در حال تفنگ بازی با یکی از خبرنگاران در نشست خبری فیلم “سوفی و دیوانه” به کارگردانی مهدی کرم پور، یکی دیگر از فیلم های نَدیدنیِ جشنواره. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)مصطفی کیایی که امسال فیلمی در جشنواره ندارد، به همراه همسر محترم در برج میلاد حاضر شد.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)ملیکا زارعی، در پردیس ملت، در فرش قرمز فیلم “اسرافیل” که خواهرش در آن هنرنمایی کرده و یکی از شانس های سیمرغ است. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)علی معلم و همسرش، با احترام کامل به هواداران هر دو تیم محبوب پایتخت، وارد کاخ جشنواره شدند.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)برقِ خلاقیتِ مهدی ماهانی باعث شد فیوز برج میلاد بپرد و برای دقایقی مراسم با مشکل رو به رو شود. ای کاش دوستان کمی جلوی خلاقیت هایشان را بگیرند.اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)حمید فرخ نژاد در حاشیه مراسم فرش قرمز فیلم “خوب، بد، جلف” در پردیس ملت.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)محمدرضا خان شریفی نیا، مرد کم رمق سینمای امروز در نشست خبریِ “سوفی و دیوانه”.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)رامبد جوان در یکی از پردیس های سینمایی. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)وحید جلیلوند، کارگردان فیلم “بدون تاریخ، بدون امضا” یکی دیگر از فیلم های قابلِ تحمل جشنواره. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)ویشکا آسایش، بازیگر خوب و توانای سینما در فرش قرمز فیلم “خوب، بد، جلف” ساخته پیمان قاسمخانی. ویشکا جز این فیلم، “ترومای سرخ” را هم در جشنواره امسال دارد. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)امیررضا دلاوری عزیز در کاخ جشنواره.اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)“قاتل اهلی” استاد کیمیایی با چند روز تاخیر به جشنواره رسید و این عکس مربوط به مراسم فرش قرمز آن در پردیس ملت است که پولاد به نمایندگی از پدرش و با همان شال گردنِ معروف کیمیایی بزرگ، در مراسم حاضر شده بود. متاسفانه “قاتل اهلی” هم چنگی به دل نزد و ما همچنان دلخوش به آینده و تکرار فیلم های پیش از انقلاب این کارگردانِ افسانه ای هستیم. اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)و تیکه ای که بهاره رهنما به پیمان قاسمخانی انداخت که در فرش قرمز فیلمِ خودش شرکت نکرده بود!
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)آزاده صمدی و ظاهری که در کمال ناباوری، حاصل یک اتاق فکر چند نفره از طراحان لباس است! 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)شایسته ایرانی عزیز در برج میلاد.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)عادل فردوسی پور هم برای تماشای فیلم “خوب، بد، جلف” به پردیس ملت رفته بود. عادل پیش از این هم بار ها سینمایی بودن اش را ثابت کرده است.  اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)عوامل فیلم “فِراری” در مراسم فرش قرمز آن در برج میلاد. فیلمی تقریباً خوب از استاد علیرضا داوودنژاد. با حضور محسن تنابنده، ترلان پروانه، رضا داوودنژاد و سایر عوامل محترم.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)ملیسا ذاکری بازیگر همیشه همراهِ هاتف علیمردانی، در نشست خبری “آباجان”. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)آرشا اقدسی که در فیلم “نگار” رامبد جوان هنرنمایی کرده، به شیوه ی خودش در برج میلاد حاضر شد. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)سعید عزت اللهی ستاره جوان تیم ملی کشورمان در بحبوحه لیگ روسیه تیمش را ول کرده و به ایران آمده است تا در فرش قرمز “فِراری” حاضر شود. مطمئناً پشت این اراده، انگیزه ای قوی وجود دارد.اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)یک انگیزه ی مهم! 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)این را هم داشته باشید تا نگویید شاهین نیا دارد الکی حرف در می آورد! ما که از این چیز ها زیاد دیده ایم، خیلی هم خوب و مبارک است!
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)پژمان جمشیدی و خواهر عزیزش در پردیس ملت. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)سلطان اینستاگرام در فرش قرمز فیلم “انزوا”.اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)نشست خبری “ماجرای نیمروز” هم با حضور عوامل آن و مهدی پاکدل عزیز برگزار شد. فیلمی که قطعاً بهترین فیلم جشنواره امسال است و به احتمال خیلی زیاد یکی از سیمرغ های هیئت داوران و یا مردمی را کسب خواهد کرد. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)مهتاب کرامتی، در اکران مردمی “ماجان” ساخته ی نه چندان جذاب رحمان سیفی آزاد.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)منوچهر هادی، بهرام افشاری و سیروس همتی در حال تماشای فیلمشان یعنی “کارگر ساده نیازمندیم” در سینما فرهنگ. یک فیلم فوق ضعیفِ دیگر (گویا فراستیِ درون ام امروز کمی چموش شده، خیلی اهمیت ندهید!) اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)بهروز شعیبی به برج میلاد آمد تا جای خالی اش در فیلم های جشنواره امسال بیشتر احساس شود. سیانورِ شعیبی که پارسال جزو فیلم های متوسطِ جشنواره بود اگر در جشنواره امسال شرکت میکرد، میتوانست مدعی بهترین فیلم باشد.  اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)آزاده جان گناه خدمتکار برج میلاد دقیقا چیست که شما هوس عکس برفی در محیط بسته کرده ای؟!
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)ساره بیات هم آمد. کمی جدی تر و عبوس تر از همیشه.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)بی اهمیتی نسبت به چِفت و بَست بودنِ شال یک موضوع رایج بین چهره ها است، ولی این قضیه را در مورد مانتو و پالتو تابحال نداشتیم!
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)پیمان قاسمخانی، تنها پیمانی که تا این لحظه توسط دونالد ترامپ فسخ نشده است، در نشست خبری فیلمش.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)سلفی بازیگران “ماجرای نیمروز” در برج میلاد. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)سارا خانم بهرامی در فرش قرمز فیلم “ایتالیا، ایتالیا”. با گوشواره هایی که اگر چند مرحله دیگر ادامه پیدا میکردند شاید الآن داشتیم برای او و گوش های جِر خورده اش آرزوی سلامتی و بهبود میکردیم.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)نازنین بیاتی با سویشرتِ دوران راهنمایی اش در فرش قرمزِ “مادری”.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)دیبا زاهدی، بازیگر فیلم “آزاد به قید شرط”ِ حسین شهابی در برج میلاد. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)یک کاش یک رقابت هم بین عکاس های جشنوراه برگزار میشد و در پایان یک سیمرغ به عکاس بهترین عکسی که در طول جشنواره گرفته شده است، داده میشد. عکس از سمیرا شریعتمداری – باشگاه خبرنگاران
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)سام درخشانی و همسر جان در حاشیه نشست خبری فیلم “خوب، بد، جلف” در برج میلاد. طراحان عزیز صنعت پوشاک این چکمه ها را اگر یک مقدار دیگر ادامه میدادند و برایش خشتک و فاق در نظر میگرفتند، میشد در مصرف شلوار صرفه جویی کرد.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)نیکی کریمی، هستی مهدوی و همکار عزیزشان در مسیر رفتن به اکران مردمی فیلم “آذر”. فیلمی متوسط مثل اکثر فیلم های جشنواره.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)هانیه توسلی در اکران مردمی “مادری”.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)الناز شاکردوست در حاشیه فرش قرمز فیلم “خفه گی”، فیلمی که هم طرفدار شش آتیشه دارد و هم مخالف سرسخت. تنها نکته ای که اکثریت مخاطبین و منتقدان در مورد این فیلمِ جناب جیرانی اتفاق نظر دارند، بازی متفاوت و قابل قبول الناز شاکردوست است که چهره ای متفاوت از آنچه تابحال ساخته بود از خود عرضه کرده است. اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)سلفی تار مهران رجبی در کنار وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی در انتظار اکران فیلم “انزوا”، فیلمی که از مخاطبینِ ویژه ی آن، مشخص است که باید چه انتظاری از محتوای آن داشته باشیم. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)شبنم قلیخانی هم در کاخ میلاد دیده شد. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)نازنین و هانیه در نشست خبری “مادری”، یکی دیگر از فیلم های واقعاً ضعیفِ امسال.اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)علی قربانزاده بازیگر بی حاشیه و با شخصیت سینما، در محوطه برج میلاد. حواسمان به جوان محبوبِ “داستان یک شهر” نبود و نفهمیدیم کِی مو ها را اینگونه جوگندمی کرد.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)طناز طباطبایی بار دیگر “ویلایی ها” را در کنار مردم دید.  
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)امیر جدیدی، ستاره فیلم “قاتل اهلی” استاد مسعود کیمیایی، در محوطه برج میلاد.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)میلاد کی مرام، ستاره ای که تنها فیلمش در بخش مسابقه امسال از حضور در جشنواره باز ماند (ملی و راه های نرفته اش/ تهمینه میلانی)، به برج میلاد آمد تا به قهر چندروزه خود با جشنواره پایان بدهد.اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)امیرمهدی ژوله یکی از بازیگران “خوب، بد، جلف” به همراه همسر محترم در فرش قرمز این فیلم. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)علی شادمان، یکی از دو بازیگر مردِ فیلم “ویلایی ها” ساخته منیر قیدی که تمامی بازیگران اش را خانم ها تشکیل داده اند. نفر دوم هم صابر ابر است. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)جواد عزتی، یکی از شانس های سیمرغ برای بازی در فیلم “ماجرای نیمروز”.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)مهراوه شریفی نیا هم به برج میلاد آمد تا بازی پدرش را ببیند.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)پریناز ایزدیار، پای ثابت اکران های جشنواره امسال. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203) رحیم نوروزی عزیز در پردیس ملت. امیدوارم مردم ایران علی الخصوص بزرگتر ها پس از گذشت حدود بیست سال رحیم نوروزی را بخاطر سریال “پس از باران” بخشیده باشند و توانسته باشند دلشان را با وی صاف کنند. کاری که بسیار دشوار است!
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)ابوالفضل میری، مریلا زارعی و پوران درخشنده، بازیگران و کارگردان فیلم متوسطِ “زیر سقف دودی” در حاشیه نشست خبری این فیلم.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)اشتباه فکر نکنید، مورد خاصی نیست! خانم معتمد آریا دارند آب مینوشند و این استتار بخاطر این است که در مقابل هفتصد عدد چشم از گلویشان پایین برود! عکس های این سه روز جشنواره تمام شد، با سایر عکس ها مطلب را ادامه میدهیم.اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)مطمئناً برف پنجشنبه و کولاکی که به دنبال آن در اینستاگرام به پا شد را شاهد بودید. این پست الهام حمیدی را به نمایندگی از آن چندصد عکس دیگر تقدیمتان می کنیم!
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)از این سلفی احسان هم نمیشد گذشت، مخصوصاً ارشانِ بانمک که گویا با برف ها دچار مشکل شخصی شده است!
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)خدا را هزار مرتبه شکر. چقدر در این روز ها به این اخبار خوب احتیاج داریم. بیصبرانه منتظریم که بهبودی کاملِ استاد شجریان حاصل شود و دوباره ایشان را روی صحنه ببینیم. ممنون از همایون عزیز بایت این اخبار خوب و موثق. در ضمن جای دارد به همایون بخاطر تصنیف های خارق العاده ای که در “رگ خواب” حمید نعمت الله اجرا کرده تبریک بگوییم، ترانه هایی که یکی از دلایل مهم موفقیت این فیلم در جشنواره شده اند. پ.ن: رگ خواب را هم حتما ببینید.اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)عمو رشید یدونه باشه!
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)سینا سرلک در جشن چهار سالگی دختر عزیزش. مبارک ها باشد.اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)چقدر جای خالی بعضی ها در جشنواره امسال حس میشود.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)در این چند روز جشن تولد شهاب حسینی عزیز را داشتیم. بازیگر خوب و افتخارآفرین کشورمان که پتانسیل این را دارد به یکی از اساطیر سینمای ایران تبدیل شود. تبریک بی پایان به شهاب و پسر عزیزش که تولدشان در یک روز است. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)حسن جوهرچی بیش هر چیز شبیه به کاراکترش در «ضیافت» کیمیایی بود همان طور محجوب، همان طور از خودگذشته، تصویر آن چهره ی ماخوذ به حیا که در غافلگیری و بهت رفقا در آن کافه ی ارمنی تبار سرش را بالا نمی کرد تا جانبازی و رشادتش توی ذوق رفقا نخورد، جوهرچی اتفاقا با محمد در پناه تو خیلی نسبتی نداشت،

 

محمد شاید کمی متظاهر تر از جوهرچی بود اما آن تصویر ویلچر نشین فیلمِ کیمیایی به این راحتی ها از حافظه جمعی ما نمی رود، همان یک تصویر و همان چشم ها نم دار برای ماندگاری اش کافیست، خوشا به حالش که فکر می کنیم نیست و اما گوشه ی ذهن خیلی از ما حیاتش ادامه دارد. روحش شاد.پ.ن: آخرین پست مرحوم جوهرچی، چند ساعت پیش از ابدی شدن اش.اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)خبر نگران کننده ای که شکر خدا ختم به خیر شد. آرزوی سلامتی داریم برای مهناز افشار عزیز و از او خواهشمندیم که بیشتر مراقب سلامتی خود باشد.  
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)هر وقت متوجه شدید که یکی از عزیزانِ فعال در اینستاگرام چند وقتی پیدایش نیست و سرش در لاک خودش است، منتظر عکسِ عروسی اش باشید! تبریک بی پایان به حدیث میرامینی عزیز. امیدواریم در کنار همسر عزیزش خوشبخت و شاد باشد. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)آتلیه و سحر، دو یار جدانشدنی!  
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)سلفی زیبای علیرضا جهانبخش در کنار پدر و مادر عزیزش. علیرضا شما گویا مثل بقیه جوانانِ فوتبالی علاقه ای به سینما نداری! آفرین، همین مسیر را ادامه بده. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)روز گذشته تولد استاد علی نصیریان هم بود. بزرگ آقای سینما وارد هشتاد و سومین سال از عمر پر بارشان شدند و از این اتفاق بسیار خوشحالیم و دعا می کنیم تا سالیان سال سایه پر افتخارشان بر سر سینمای ایران مستدام باشد. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)آرزوی صبر داریم برای خانواده ی حسن جوهرچی، علی الخصوص فرزندان عزیزش علی و آوا. این سال 95 چه سال عجیبی بود! سالی تلخ و نحس برای همه مردم ایران. سالی که کیارستمی را ازمان گرفت، حبیب رفت، پلاسکو ریخت و قهرمانان سرخپوش مان سوختند، قطارِ آتش هموطنانمان را پرپر کرد، استاد رشیدی را از دست دادیم،

 

فوتبال با رفتن منصور خان یتیم شد، پیر سیاست مان ناباورانه مردم را تنها گذاشت و حالا نوبت به پسر نجیب و آرام سینما رسید. امیدواریم آخریش باشد.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)استاد کیهان کلهر در پشت صحنه مجموعه “کلاه قرمزی” حاضر شده بود که این عکس را در کنار ایرج طهماسب و حمید جبلی گرفت. از آن عکس هایی که باید 1.5 در 2 متر قاب کرد و روی دیوار موزه هنرهای معاصر ایران گذاشت تا همیشه آنجا باشد. 
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)وقتی در خلوت خودت بیژن مرتضوی گوش میدهی.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)پیدیده ای غیر اخلاقی که متاسفانه اخیراً خیلی پر رنگ شده است و تا شخص شناخته شده ای را از دست میدهیم ده ها صفحه ی تقلبی به نام آن شخص در فضای مجازی شروع به کار میکنند و از احساسات مردم سو استفاده میکنند. واقعاً نمیتوان هیچ عبارتی در وصف این افراد آورد. تنها امیدواریم در خلوت خودشان، دلیل قانع کننده ای برای این کارشان داشته باشند.مطلب امروز به پایان رسید، ممنون از همراهی تان. تا فردا، یا حق.
اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)

 

مطالب مرتبط :

اخبار داغ آخر هفته بازیگران و هنرمندان مشهور (202)

خبرهای جالب از بازیگران و هنرمندان معروف ایران (201)

اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)

اخبار داغ سلبریتی های و چهره های مشهور ایرانی (199)

اخبار جدید هنرمندان و چهره های سرشناس ایران (198)

عکسهای خبری بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (197)