پارس ناز پورتال

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)

برای شما آخرین تصاویر بازیگران و ستاره های ایرانی در شبکه های اجتماعی را آماده کرده ایم که بسیار جذاب و دیدنی می باشند.

 

مهسا کرامتی با این عکس جالب از گوزن بانمک و موقرمز اش، به استقبال سال نوی میلادی رفت. امیرمانی شباهت زایدالوصفی به پدرش یعنی راما قویدل دارد.اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)

این هم تبریک به سبک الناز شاکردوست، با این سلفی که در مرز ملاحت و خودشیفترینگ بلاتکلیف است. راستش ما هم بلاتکلیفیم!اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)

تبریک سال نوی خارجی ها در ایرانی ترین لوکیشن ممکن و با ایرانی ترین ادوات و دکور ممکن. ممنون از بهزاد خداویسی بابت این پارادوکسِ بینظیر!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182) هرکی شکلک درآره، شکل یه دلقک درآره، یک، دو، سه! (و ثبت این سلفی)
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)وقتی با خواهر بزرگتر به بیرون رفته اید و پس از کلی پیاده روی و خستگی به یک آبمیوه بستنی فروشی نزدیک میشوید. (نازنین بیاتی و هانیه توسلی در نمایی از فیلم “مادری”به کارگردانی رقیه توکلی).

اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)گویا بساط جدیدمان جور است، چون قهرمانِ شماره 7 دچار افسردگی شده! مهدیار، اون ظرف تخمه رو بیار!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)الهه جان احیاناً وقتی نیستند چگونه میخندی؟! آن را هم طی یک پست اعلام کن تا از روی خنده هایتان بتوانیم وضعیت روحی و احساسی تان را تشخیص بدهیم و دیگر نیازی به کنکاش و فضولی نباشد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)سردار آزمون 22 ساله شده و این پست مربوط به همین اتفاق است. تبریک بی پایان به سردار آینده دار فوتبال آسیا. نکته جالب پست این است که سردار بر خلاف هر شخص دیگری در روز تولدش کامنت و راهِ تبریک را بر مخاطبین بسته است! گویا دوست دارد تلفنی و یا حضوری به وی تبریک بگوییم و به کامنت راضی نیست!اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)ما که چیزی از این پست محمدرضا فروتن حالیمان نشد، شما اگر چیزی فهمیدید ما را نیز در جریان بگذارید!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)این هم پست تبریک سعید عزت اللهی برای سردار آزمون. عکسی که در آن لیست خرید هر دو عزیز که روی دستشان یادداشت کرده اند هم قابل تشخیص است. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)تبریک چندباره لیلا برخورداری و آرام جعفری بمناسبت سال نوی میلادی… رفته رفته دارد عسلِ کریسمس در می آید!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)نیوشا ضیغمی و عکسی جدید از دوران کودکی اش. با کپشنی که مشابه آن هزاران بار زیر پست بسیاری از عزیزان دیده شده است. گویا نارضایتی از دوران بزرگسالی یک درد مشترک بین چهره های عزیز است. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)امیرعلی جان مبلغ شهریه را یادت رفت ذکر کنی.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)کیانوش گرامی، گنده لاتِ همیشه شاکیِ سینما هم به اینستاگرام پیوسته است! آرام آرام باید به فکر ساختن قایقی باشیم و از این فضای مجازی غریب دور بشویم! واقعاً دیگر جای ماندن نیست! 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)ممنون از رضا قوچان نژاد که در عکس تبریک سال نو تنوع به خرج داده در کنار کاج و بابانوئل تبریک نگفته. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)تازه رفتی خرید علیرضا جان؟ مبارک باشد! کاملاً مشخص است که همه اش را قلفتی از تن مانکنِ ویترین کنده ای و تنت کرده ای! 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)عیادت بزرگان سینما از استاد ولی الله شیراندامی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که این روزها گرفتار بیماری است. ممنون از همه ی عزیزانِ حاضر در عکس، ولی ای کاش قبل از آن مصاحبه جناب شیراندامی و گلایه های تلخ اش از دوستان و همکاران، یادی از او میکردید. آن موقع خیلی دلچسبتر بود.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)مهراب جان، داری اشتباه استفاده میکنی! اندکی زغال کم دارد، اینطوری کار نمی کند. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)امیرحسین فتحی هستند، پسر حسن فتحی که با حضور در چند سکانس از سریال شهرزاد چهره شد و این روز ها در آمریکا زندگی می کند.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)وقتی پرینت کارنامه پایان ترم ات را میگیری.  
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)محسن جان شما در خانه هم با پیراهن پرسپولیس سر میکنی؟! بخدا نیازی به این همه اصرار نیست، پرسپولیسی ها دوستت دارند و اصلا با این که چند سال پیش بعد از بازی ذوب آهن و استقلال پیراهن فرهاد مجیدی را یادگاری گرفتی و همیشه به عشق او شماره 77 میپوشیدی، کاری ندارند.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)پس مهدی جان تابحال نشده که ته دیگ سیب زمینی را سر سفره اولین نفر به شما تعارف کنند تا معنی قشنگترین جای زندگی را خوب بفهمی. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)شراره دولت آبادی تا دید که همه عکس بچگی میگذارند، به فکر این کار افتاد ولی متاسفانه عکسی از کودکی اش نداشت و ناچاراً به قدیمی ترین عکسی که داشت روی آورد. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)ما که خلاقیت خاصی در عکاسیِ این عکس نمی بینیم، ولی خب به خاطر سام که اخیراً تازه داماد شده این بار را کوتاه می آییم. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)مهتاب کرامتی از افتتاح کتابخانه گویا برای کودکان نابینای کرمانشاه خبر داد. دم عوامل این اتفاق زیبا، گرم و اجرشان با بالاسری. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)نوبت اکران “هفت ماهگی”ِ هاتف علیمردانی بالاخره رسید و قرار است از این هفته اکران شود. فیلمی بشدت ضعیف که در جشنواره پارسال اکران شد و دیدیم و حرفی برای گفتن نداریم. زمانی که برای این فیلم می خواهید بگذارید را اگر به تکرار سریال کیمیا از شبکه آی فیلم تخصیص دهید، باز هم بُرد کرده اید. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)خودشان از اینکه انقدر هر روز و هر روز همدیگر در اماکن و مراسم مختلف میبینند، خسته نمی شوند؟!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)سعید عرب کاری کرده زین پس هر وقت بخواهد دلمان برای کسی یا چیزی تنگ شود، این عکسش جلوی چشممان بیاید و دلتنگی جایش را به خنده بدهد!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)فریبا خانم منظورتان از همه ی این هایی که نوشتید مهدی فخیم زاده و سیروس الوند بود؟! خداوکیلی؟!اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)ای بابا! زبانت را گاز بگیر امیر جان! خدایی نکرده تو نباشی برای کی بغبغو کنیم؟! با جیگیلیِ چه کسی اخم هایمان را باز کنیم؟! دغدغه بستن پوشاک از پشت را چگونه مطرح کنیم؟! 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)+ برای تولدم چکار کنم؟

– عکس آتلیه ای

+ برای تبریک عید نوروز چی؟

– عکس آتلیه ای

+ برای کریسمس؟!

– عکس آتلیه ای

+ روز ملی شدن صنعت نفت چی؟!

– عکس آتلیه ای!

+ کی؟!

– عکس آتلیه ای

+کجا؟!

– عکس آتلیه ای!

تلفن: شصت و نه، دو تا شیش
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)ابراز عشقِ بی مناسبت آزاده زارعی به هدیه تهرانی. نکته جالب اینجاست که یا گذشت یک روز از این پست، هدیه حتی آن را لایک هم نکرده است!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)کیف دنیا را این رامبد می کند. بیخیال از هر چه که دور و برش میگذرد به فکر خنده و شادی است و از همین موضوع هم کلی پول در می آورد. واقعاً نمونه ای خوب از یک هنرمند موفق و کاردرست است این آقای جوان.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)جناب سلیمی پس در این مدت که مشغول فیلم هستید چه کسی بوتیک را میگرداند؟! قابل اعتمادند؟! 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)ملتمسانه و عاجزانه امیدواریم آخرین عکس کریسمسی امسال باشد. واقعاً خسته شدیم!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)شب کریسمس یک ملت در به در افتاده بود دنبال درخت کاج و شاخ گوزن، آنوقت آندو تیموریان نشسته بود و داشت املت میزد با نان سنگک!
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)عامل اصلی زلزله 7.7 ریشتری شیلی مشخص شد.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)امروز اولین سالگرد درگذشت زنده یاد محمدعلی اینانلو، صدای ابدیِ طبیعت ایران است. صدای گرمشان به این زودی ها از یاد و خاطرمان پاک نخواهد شد. روحشان شاد. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)عکسی از مومیایی یکی از فراعنه مصر به نام عارِفهوتِب در موزه لوور پاریس. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)نازنین کریمی از شش جهت خودش است. از جهت اول، جهت دوم، جهت سوم، جهت چهارم، جهت پنجم و جهت ششم. 
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)با این سلفی داغون از سوگل طهماسبی در حال شب کاری در پشت صحنه کار جدیدش که در تاسوکیِ زابل در حال ساخت است، مطلب امروز را هم به پایان میبریم. ممنون از همراهی تان.
اخبار داغ چهره ها و هنرمندان جنجالی مشهور ایران (182)

 

برترین ها

 

مطالب مرتبط :

خبرهای حاشیه بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (181)

اخبار حاشیه بازیگران و هنرمندان معروف ایران (180)

جنجالی ترین اخبار چهره ها و هنرمندان ایرانی (179)

آخرین اخبار بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (178)

خبرهای جنجالی بازیگران و ستاره های ایرانی (177)

خفن ترین اخبار بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (176)