پارس ناز پورتال

بهترین روش تبلیغات و افزایش مشتری برای ارایشگاه

بهترین روش تبلیغات و افزایش مشتری برای ارایشگاه

امروز در پارس ناز می‌خواهیم در مورد روش‌های بازاریابی و افزایش مشتری آرایشگاه صحبت کنیم، پس اگر آرایشگاه زنانه دارید و می خواهید درامد خود را افزایش دهید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله در مورد نحوه تبلیغات و جذب مشتری برای آرایشگاه صحبت می‌کنیم و راهکارهایی را برای افزایش و جذب مشتری برای اتمام نوبت های آرایشگاه به شما معرفی میکنیم.

 

تا بتوانید مشتریان بیشتری برای آرایشگاه داشته باشید و نوبت‌های آرایشگاه شما نسبت به همکارانتان سریعتر تکمیل شود و آرایشگاه شما نسبت به رقبا شلوغتر باشد. به شما قول می‌دهیم استفاده از این راهکار کم هزینه که در سایت پارس ناز به شما معرفی می کنیم افزایش چشم گیری در درامد و تعداد مشتریان آرایشگاه زنانه ایجاد خواهد کرد.

 

ارایشگاه و سالن زیبایی بازار هدف گسترده‌ای دارد و اگر بازاریابی و تبلیغات برای ارایشگاه را به درستی انجام دهید، می توانید مشتریان بیشتری جذب کنید و ارایشگاه شما همیشه شلوغ باشد. هر چقدر هم که شما ارایشگر ماهری باشید و ارایشگاه مجهزی داشته باشید تا فردی برای اولین بار به ارایشگاه و سالن زیبایی شما مراجعه نکند متوجه این موضوع نخواهد شد. همانند هنر آرایشگری شما باید در تبلیغات برای ارایشگاه خود هنرمند باشید تا بتوانید برای ارایشگاه مشتری جذب کنید.

 

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یک راه بازاریابی ساده و مودبانه برای برقراری ارتباط با مشتریان است. شما می توانید با ارسال پیامک تبلیغات به خانم‌هایی‌ که در محله شما حضور دارند به صورت هدفمند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و به آنها پیشنهاد دهید به آرایشگاه شما مراجعه کنند.

 

در ادامه این مقاله به بررسی کاربرد پنل اس ام اس برای آرایشگاه و نحوه بازاریابی از طریق پیامک برای آرایشگاه می پردازیم تا بتوانید از پیامک تبلیغاتی بهترین نتیجه را دریافت کنید و با ارسال پیامک تبلیغاتی مشتریان بیشتری را به آرایشگاه خود جذب کنید.

 

همچنین در پایان مقاله پارس ناز ما یک سامانه پیامک حرفه‌ای و پنل اس ام اس معتبر برای ارسال پیامک تبلیغاتی آرایشگاه به شما معرفی می‌کنیم که تمام ماژول‌های حرفه‌ای برای تبلیغاتی هدفمند ویژه آرایشگاه را در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه به بررسی کاربرد سامانه پیامک برای ارایشگاه خواهیم پرداخت.

بهترین روش تبلیغات و افزایش مشتری برای ارایشگاه

تبلیغات کم هزینه و هدفمند برای ارایشگاه زنانه

 

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

 

برای ارایشگاه ها مخصوصا ارایشگاه های زنانه، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت یکی از مهمترین ماژول‌ها برای ارسال پیامک هدفمند است که ارایشگاه های زنانه می توانند از قابلیت ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت برای تبلیغات و بازاریابی هدفمند استفاده کنند بنابراین فقط کسانی پیامک شما را دریافت می کنند که مطمعن هستید به مشتری شما تبدیل خواهند شد.

 

تنها مشکلی که در گذشته برای ارسال پیامک سن و جنسیت وجود داشت، قابلیت ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت برای منطقه خاصی امکان پذیر نبود و شما تنها می توانستید برای تمام افراد یک شهر که در بازه سنی مشخصی هستند پیامک ارسال کنید که برای شهرهای کوچک مشکلی بوجود نمی امد اما برای شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان ، مشهد، تبریز و…که جمعیت انها زیاد است ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت به اندازه کافی هدفمند نبود.

 

جدیدا پنل پیامکی فراز اس ام اس این ضعف را برطرف کرده است که هنگام ارسال اس ام اس به تفکیک سن و جنسیت که شما بازه سنی و جنسیت مخاطین خود را مشخص می کنید، منطقه و کدپستی مورد نظرتان را به سیستم پنل پیامک می‌دهید تا پیامک شما به صورت هدفمند به افرادی که در محله و بازه سنی مورد نظر شما هستند ارسال شود.

 

زمانی که شما پیامک انبوه برای آرایشگاه خود ارسال می کنید این امکان وجود دارد که گیرنده پیام، پیامک را به دوستان و آشنایان خود نیز ارسال کند و پیامک تبلیغاتی شما به صورت ویروسی پخش شود. در واقع با استفاده از تبلیغات پیامکی شما اولین گام برای جذب مشتری را برداشته‌اید و در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه افرادی را که برای اولین بار به آرایشگاه شما مراجعه می کنند را به مشتری دایمی آرایشگاه خود تبدیل کنید.

 

ارتباط دوطرفه با مشتری با ارسال پیامک

همیشه در اولین مراجعه مشتری شماره تماس او را دریافت کنید تا در صورتی که مکان آرایشگاه تغییر کرد و یا امکانات جدیدی به آرایشگاه شما اضافه شد مشتری را در جریان بگذارید، ارسال پیامک به مشتری هر چند در فاصله های زمانی بلند مدت، باعث می‌شود که نام ارایشگاه شما در ذهن مشتری باقی بماند و زمانی که اسم ارایشگاه خوب و ارایشگر ماهر و سالن زیبایی و… به گوش مشتری می رسد، نام ارایشگاه و سالن زیبایی شما در ذهن مشتری تداعی شود.

 

اگر می خواهید خیلی جلوتر از رقیبان خود باشید و کارهای خارق العاده انجام دهید می توانید تاریخ تولد مشتریان آرایشگاه را نیز دریافت کنید و به مناسب تولد آن ها تخفیف‌های ویژه‌ای برای آن ها در نظر بگیرید. حتما خودتان هم می‌دانید که تبریک تولد برای بانوان اهمیت ویژه‌ای دارد و شما می توانید با ارسال پیامک خودکار تبریک تولد احساس بهتری در ذهن مشتری ایجاد کنید.

 

البته همه این اقدامات با استفاده از سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می شود و نیازی نیست شما به صورت دستی به ارسال پیامک تبریک تولد بپردازید. تمامی ماژول‌های ارسال پیامک تبریک تولد، پاسخگوی خودکار و یاداوری زمان ارایشگاه و … در سامانه پیام کوتاه فراز اس ام اس وجود دارد.

بهترین روش تبلیغات و افزایش مشتری برای ارایشگاه

بهترین روش تبلیغات برای سالن زیبایی و ارایشگاه زنانه

 

یادآوری نوبت آرایشگاه با ارسال یک پیامک

 

مجدد تاکید می‌کنم که برای اینکه مشتری به ارایشگاه شما وفادار بماند و ارایشگاه شما نسبت به همکارانتان شلوغ تر باشد باید کارهایی را انجام دهید که دیگر ارایشگاه ها انجام نمی دهند. برای مثال یاداوری نوبت مراجعه کنندگان یک ساعت قبل از ساعت نوبتشان تنها با ارسال یک پیامک هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت اما مطمعنا در ذهن مشتری حس خوبی ایجاد می کند و علاوه برآن باعث می شود مشتری زمان مراجعه خود را فراموش نکند و اگر قصد کنسل کردن نوبت خود را دارد به شما اطلاع دهد و شما بتوانید نوبت دیگری را جایگزین کنید.

 

 

کارت ویزیت دیجیتالی برای آرایشگاه و مراکز زیبایی

 

جدیدا اکثر کسب‌وکارها در کنار استفاده از کارت ویزیت فیزیکی از کارت ویزیت الکترونیکی برای برقراری ارتباط با مشتری استفاده می کنند تا بتوانند لینک کانال تلگرام، لینک پیج اینستاگرام، ادرس و… را از طریق پیامک به مشتری ارسال کنند و مشتری درگیر غلط‌های تایپی نباشد.

 

زمانی که شما به مراجعین آرایشگاه خود کارت ویزیت فیزیکی می دهید به هر حال این احتمال وجود دارد که کارت ویزیت شما گم شود اما زمانی که از کارت ویزیت الکترونیکی استفاده می کنید حتی اگر مراجعه کننده شما را فراموش کند، شماره موبایل مشتری در پنل اس ام اس ارایشگاه ذخیره است و میتوانید با مشتری ارتباط برقرار کنید و پیشنهاد و آفرهای ویژه آرایشگاه را به او اطلاع دهید.

 

آنچه کارت ویزیت الکترونیکی را در مقایسه با کارت ویزیت فیزیکی جذاب می کند برقراری ارتباط دوطرفه با استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی است. زمانی که شما به مشتری کارت ویزیت فیزیکی می دهید هیچ اطلاعاتی از مشتری ندارید و باید منتظر باشید تا مشتری با شما تماس بگیرد اما زمانی که به مشتری کارت ویزیت الکترونیکی را پیشنهاد می دهید او باید برای مثال عدد 1 را به سامانه پیامکی شما ارسال کند که این باعث می شود اطلاعات تماس مشتری در سامانه پیامکی شما ذخیره شود و در آینده بتوانید با ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشتری تبلیغات انجام دهید.

 

در زمان خرید پنل اس ام اس برای آرایشگاه خود توجه داشته باشید که کارت ویزیت الکترونیکی جز امکانات سامانه پیامک است و بابت آن نباید هزینه جداگانه ای پرداخت نمایید. کارت ویزیت دیجیتالی برای آرایشگاه به این صورت که مشتری شما یک پیامک به شماره خط اختصاصی شما ارسال می کند و لیست قیمت و خدمات شما به صورت کاملا خودکار برای مشتری ارسال می شود. شما می توانید از شماره اختصاصی خود در تبلیغات برای آرایشگاه استفاده کنید و از مخاطب بخواهید که پیامک برای شما ارسال کند.

 

با این کار شما می توانید یک بانک شماره از کسایی که به حوزه کسب و کار شما علاقه دارند جمع آوری کنید.قابلیت های گفته شده در بالا تنها بخشی از قابلیت های سامانه پیامکی است که می تواند شما را در هرچه شلوغتر کردن آرایشگاه خود کمک کند.

بهترین روش تبلیغات و افزایش مشتری برای ارایشگاه

بهترین روش تبلیغات برای ارایشگاه

 

نتیجه گیری

تصمیم با شما است که در آرایشگاه بنشینید تا مشتری به شما مراجعه کند و یا با روش‌هایی مانند ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به تفکیک محله و منطقه مشتری را جذب کنید و همچنین با استفاده از قابلیت هایی که سامانه پیامک در اختیار شما قرار می دهد احساس متمایز بودن در مشتری ایجاد کنید و مشتریان خود را حفظ و وفادار کنید. در آخر به عنوان جمع بندی مواردی که می توانید با استفاده از پنل اس ام اس آرایشگاه خود انجام دهید را تیتروار بیان می کنیم:

 

* ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به تفکیک سن و جسنیت، منطقه، کدپستی، دکل BTS و …

 

* ارسال هفتگی پیامک های حاوی نکات آرایشی بهداشتی (جهت حفظ مشتری مداری)

 

* ارسال پیامک های اتوماتیک یاداوری نوبت، تبریک تولد و …

 

* استفاده از ماژول نوبت دهی هوشمند برای نوبت دهی به مشتریان

 

* دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات از مشتری

 

همانطور که در ابتدای مقاله به شما قول دادیم که بهترین پنل اس ام اس در زمینه ارائه قابلیت های ویژه برای ارایشگاه ها و مراکز زیبایی را معرفی کنیم، سامانه پیامک فراز اس ام اس را به عنوان بهترین سامانه پیامک در زمینه بازاریابی و تبلیغات به شما معرفی می کنیم.

 

تیم پشتیبانی و مشاوره فراز اس ام اس به شما کمک می کند که بهترین روش تبلیغات پیامکی را انتخاب کنید و همچنین در نگارش متن پیامک شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

جهت هرگونه سوال و مشاوره به آدرس سایت www.farazsms.com مراجعه نمایید.

 

در صورتی که این مقاله برای شما مفید بوه است می توانید در هنگام خرید پنل اس ام اس از سامانه پیامک فراز اس ام اس کد تخفیف parsnaz را وارد نمایید و 20% تخفیف ویژه دریافت نمایید.