پارس ناز پورتال

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان «273»

عکس هاي بازیگران و ستاره هاي مشهور ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را از میان پرلایک ترین ها گزینش کرده ایم و در ادامه می‌بینید.

 

شروع می کنیم با این تصویر خوشگل و مادرانه از آناهیتا همتی بازیگر خوب و همۀ وقت} خندان سینما و تلویزیون در کنار مادر و مادربزرگ عزیزش، امیدواریم به یمن و برکت نام مادر، مقاله خوبی پیش رو داشته باشیم.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)نتیجه اخلاقی تصویر: حتی اگر برترین و مشهور ترین دندانپزشک استان تهران هم باشی، احتمال دارد پیش بدترین جراح زیبایی بینی رفته باشد و حادثه خبر نمیکند!

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)مرسی.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)اشتباه کردی عزیز دلم. در این روز ها کسی از این خ… اشتباهات و فرصت سوزی ها نمیکند.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)حرکت استراتژیک حسین ماهینی در راستای تغییر جایگاه و میزان محبوبیت در خانواده همسر.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)عاقبت عشق هاي مجازی.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)سلفی بهاره افشاری و ماهایا پطورسیان، در قراری که به سردرِ شدید ماهایا منجر شده هست. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)اندیشه فولادوند و عکسی هنری طور در حال خواندن یکی از کتاب هایش. اندیشه گفته که در حال نوشتن کتاب سوم خود هست و ادبیات غنایی ایران باید ظرفیت درک یک شاهکار فراتاریخی دیگر را در خود ایجاد کند.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)سلفی الیکا عبدالرزاقی و علی مسعودی «مشهدی سابق» در پشت صحنه سریال جدیدشان به نام “آرماندو” که بدون شک یک کار خنده دار هست. «نه پس با علی مسهدی می خواهد درامِ سیاسی باشد!

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)وقتی حین خواندن زیر دوش، ناگهان آب حمام داغ می شود.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)تصویر یادگاری بازیگران و عوامل فیلم “جاده قدیم” جدید ترین ساخته خانم منیژه حکمت پس از پایان یافتن کار فیلم برداری آن. فیلمی که مستعد لغو مجوز و توقیف هست. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)و در پایان مهدی طارمی از کسی که این متن را برای او تنظیم کرده بود، تشکر کرد و گفت : Mc dada

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)سلفی شادِ حمید فرخ نژاد و پسرش آقا فربد که ماشاالله در قد و قامت رقیبی جدی برای پدرش خواهد شد.  

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)نکته تصویر: رضا گلزار با رزولیشنِ 4K و بقیه مردم با رزولیشنِ HD در خدمت جامعه میباشند. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)سروش جمشیدی دوست داشتنی و پسر بانمک اش آقا سیاوش در یک آتلیه. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)سمساری؛ شغل اخیر خانم معتمد آریا. گرچه فقط اقلام شیک و روشنفکر پسند را عرضه می‌کنند. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)حسن فتحی و پسرش امیرحسین در پشت صحنه سریال شهرزاد دارند درمورد چکی که 4 روز دیگر باید پر کنند، صحبت می کنند. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)لاوی که رضا داوونژاد در سطح اینستاگرام برای همسرش ترکاند و تا چند پست اینور آنور را قلبی کرد.  

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)شما کدام کیک را برای خوردن ترجیح می‌دهید؟ سمت چپی با سمت راستی؟!  

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)خانواده ي دوست داشتنی و هنرمند کوثری. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)آرامش مطلق برزو ارجمند در کنار پسرش آقا جانیار، به شکار همسر جان.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)برادر رامین پرچمی در گریم نمایشِ جدیدش. رامین با این گریم وجهه تازه اي به مفهوم تناقض بخشیده هست.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)برخی اوقات دلم برایش میسوزد، و اکثر برای کسانی که وی را چون بت خود می‌دانند و اکثرا در سنِ حساس نوجوانی و دوران شکلگیری هویت خود میباشند. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)پست سحر قریشی به مناسبت شب هاي قدر، با حضور افتخاری خودش. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)بازدید عمو پورنگ از بیماستان کودکان خوب که هر چند وقت یک‌بار اینکار را انجام می‌دهد و دمش گرم. در این جا هم در کنار دو هموطن عزیز تصویر یادگاری گرفته هست. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)تا فحش کش نشده ایم سریع می‌رویم سراغ تصویر بعد! 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)چه اشکالی دارد اگر مسافر کش آن بابک کریمی و مسافرش شهرام مکری باشد.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)ملیکا شریفی نیا با این تصویرِ در اتاق کلاه هاي پدرش، تولد وی را تبریک گفت. اگر اشتباه نکنم قبلا هم با این تصویر تولد پدر را تبریک گفته بود. خب ملیکا جان هر از چند گاهی یک سر به پدر بزن تا تصویر جدیدی در کنار هم بگیرید. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)سلفی رضا عطاران و مهران احمدی در پشت صحنه فیلم “هزارپا” ساخته اخیر ابوالحسن داوودی کارگردان خوب سینما.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)حسام جان جسارتا این یک گریم نیست و یک طرح گرافیکی هست و برای تشخیص این موضوع فقط به دو عدد چشم نیاز هست. حالا شما گفتی گریم هست، ما هم به همۀ می‌گوییم گریم هست، خوبیت ندارد. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)ابراز ارادت اینستاگرامی نوید محمدزاده به استاد جمشید هاشمپور. آفرین به نوید که به خوبی عرف شاگردی به جای آورد. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)در حال پیدا کردن سوژه برای مقاله شنبه!  

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)سولماز غنی، بازیگرِ کاراکتر اخیر آلبوم (سیمپسون ها).

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)عکسی لطیف و آرامشبخش از مجید اخشابی، دقیقا مانند شخصیت خودش.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)معرفی می‌کنم، آناهیتا افشار میباشند، خود خاص پندار جدیدمان! 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)نامش درسا بختیار هست و در سریال “زیر پای مادران” هنرنمایی کرده هست. سریالی که کارش از مثلث عشقی قبل و شما را وارد ماجرای یک ذوزنقه ي عشقی می‌کند! با دیالوگ هایي سنگین و غیر قابل باور در دنیای حقیقی، مانند باقی کارهای سعید نعمت الله و بهرنگ توفیقی. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمون و دو فرزندش در حرم مطهر امام رضا «ع». علیرضا متولد سال 1371 هست. «جارو دستی را می آورد تا پشم هاي ریخته شده را جمع کند»

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)آیا میدانستید مهراوه شریفی نیا در سریال ماندگار امام علی «ع» نقش بازی کرده بود؟!جان؟؟ برایتان اهمیتی ندارد؟! اوکی.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)رضا شفیعی جم عزیز که غریزه اش نمی‌گذارد در هیچ عکسی آرام بگیرد!  

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)عکسهایی از جشن تولد دیار خانم، دختر زیبای امیررضا دلاوری. تبریک به امیر و دیار نازنین. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)سردار جان اخبار ایران و جهان را خوب پیگیری می کني؟! 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)تصویر یادگاری جواد نکونام در کنار ناصر خان ملک مطیعی و بانو پوری بنایی در حاشیه یک مراسم افطاری.  

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)سلفی بانمک و صمیمانه ویدا جوان و همسر عزیزش. برای این زوج دوست داشتنی آرزوی خوشبختی داریم.  

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)خوشبختانه مشکل پیش آمده برای مهران غفوریان جدی نبود و خیلی زود از بیمارستان مرخص شد. تصور بیمار شدن و بستری شدن برای هنرمندان، پس از اتفاقاتی که در سال قبل برای جامعه هنری افتاد، بسیار وحشتناک و دلهره آور هست که امیدواریم دیگر آن روز ها تکرار نشوند.  

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)کاوه رضایی ستاره استقلال در اقدامی ناگهانی سر از لیگ بلژیک درآورد تا یکی دیگر از ستاره هاي استقلال از دستش بپرد.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)واکنش منصوریان پس از شنیدن خبر جدایی کاوه.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)لیندا کیانی یک میکآپ کار اخیر پیدا کرده هست.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)هومن سیدی با به اشتراک گذاشتن این سلفی برای مهران غفوریان آرزوی سلامتی کرد. ما نیز برای مهران دوست داشتنی و خوش قلب آرزوی تندرستی داریم.  

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)به به! مبارک ها باشد عمو رضا. تولد دومین فرشته ات ویانا خانم خیلی خوشحالمان کرد. انشالله که نفس هاي گرمش آرامش بخش زندگی تان باشد.  

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)گویا مفهوم “Bro” «نه Boro» برای عزیزان اشتباه تفهیم شده هست. به این “Bro” نمی گویند! از ما گفتن! 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)سلفی هدیه خانم تهرانی، صرفا برای دل هواداران اش. 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)سلفی زیبای مرتضی پورعلی گنجی در کنار شجاع خلیل زاده در جوار یک آبشار جذاب. به قول جواد خیابانی نام مرتضی را با مداد در فهرست ورودی هاي پرسپولیس می‌نویسیم.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)وحید طالبلو شب قبل میهمان استاد محمود فرشچیان در یکی از مساجد کشور آمریکا بود. آرزوی سلامتی داریم برای فخر هنر ایران و پیر نقاشی معاصرمان.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)با مادر شروع کردیم و با پدر به اتمام می رسانیم مقاله امروز را. با آرزوی سعادت و عاقبت به خیری برای همه ي پدر هاي عزیز. ممنون از همراهی تان. تا فردا، یا حق.

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)

 

مطالب مرتبط :

عکسهای بازیگران و مجله خبری ستاره ها «272»

عکس های بازیگران و مجله خبری چهره ها «271»

عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی «270»

تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام «269»

بازیگران و ستاره های ایرانی و خبرهای داغ «268»

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران «267»

 

تصاویر بازیگران و مجله خبری هنرمندان (273)