پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)

عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)

عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی «270»

آخرین عکس های بازیگران معروف و ستاره هاي معروف ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در زیر دیدن نمایید و لذت ببرید.

 

شروع می کنیم با این پست وحدت بخش رضا صادقی با لباس زیبای قوم کرد. برای مردم تمامی اقوام وطن عزیزمان آرزوی سعادت و خوش اقبالی داریم.

عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)

نظرسنجی تصویری کیهان ملکی که ضمن عرض احترام به نظر خانم شهبازی، بنده با ریش را ترجیح می دهم. شما کدام را؟
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)تصویر آتلیه اي اخیر ساره بیات بازیگر مفید سینمای کشور ایران از قاب دوربین بابک حصیبیان. ساره جان با این که مفید فراهم سازی شده اي ولی باز اگر در جایی بودی و کم آوردی خبر بده به بچه ها بگویم برایت بیاورند. النگو را می‌گویم!
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)علیرضا طلیسچی خیلی زیر پوستی به سان روف خودرو اش اشاره کرده هست، چون فقط در اتوبوس می‌توان آن گونه و از این زاویه سلفی گرفت.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)استقامت و خلاقیت بهنام تشکر هم ستودنی هست. با این که در آسانسور بوده ولی برای سلفی از آینه ي آسانسور بهره گیری نکرده هست!
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)سمت راست: سه روز مانده به امتحان.

سمت چپ: شب امتحان.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)ترانه علیدوستی همچنان در ژاپن هست و یک تیم سریال را در شهرک سینمایی غزالی علاف خود کرده هست.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)یادی کنیم از شهلا خانم ریاحی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چندیست گرفتارِ مریضی آلزایمر شده هست و بیش از پیش نیازمند رسیدگی و دقت مسئولین. ضمن آرزوی سلامتی برایِ ایشان این تصویر بهانه اي شد تا تشکر کنم از سامان مقدم که در فیلم «نهنگ عنبر 2» در اقدامی ارزشمند و ستودنی از خانم ریاحی در سکانسی کوچک و شاد بهره گیری کرده بودند.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)تشکیل جلسه فوری کمیته بین المللی المپیک در پی انتشار خبر احتمال حمل مشعل المپیک توسط یک هنرمند ایرانی. اعضای کمیته حمل این نماد با کاپشن و کیف چرمی را خلاف مقررات دانسته اند.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)لیلا حاتمی و پیمان معادی در نمایی از فیلم “بمب” به کارگردانی پیمان معادی که این روز ها در دست تولید هست. محمود کلاری تصویربردار، مانی واقعی تهیه کننده و بهرام دهقانی تدوینگر این پروژه میباشند و از قرار معلوم کار خوبی خواهد بود.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)آقا رضا کیانیان در نمایی از سریال “شهرزاد 2” در انتظار بازگشت ترانه علیدوستی به وطن.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)سلفی محسن افشانی و ارسلان قاسمی دو قناری سینمای کشور ایران که گویا در پروژه «آتش و قداره» با یکدیگر همکار شده اند. اتفاقی تکرار نشدنی در تاریخ سینمای کشور ایران. هم طراز با اتفاق حضور همزمان آل پاچینو، رابرت دنیرو و مارلون براندو در پدرخوانده.عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)سلفی سارا و نیکا، دوقلو هاي پایتخت که در پنجمین سری از این سریال محبوب هم حضور دارند.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)تورو خدا یک مرخصی چند روزه به برزو ارجمند بدهید یک سر به زن و زندگی اش بزند و رفع دلتنگی کند. بیچاره دق کرد!
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)تینا پاکروان، آماده مهاجرت از سواحل هرمزگان. در کنار شعری فاخر و پر از مفاهیم ادبی!
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)– قربون دخترم برم که هر چی آبرو داشتمو…. چند برابر کرده! 
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)عزیزان به اتفاق همسرانشان در مراسم افتتاحیه یک رستوران. مهدی میامی، رزیتا غفاری و قاسم زارع.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)سلفی پرستور صالحی در کنار نیما کرمی و همسرش و علی صالحی. نیما کرمی روز قبل بسیار هنرمندانه توانست سونامی اي که رضا رویگری در اجرای زنده تلویزیون به پا کرده بود، بازرسی کند تا برنامه اش کماکان از تلویزیون پخش شود.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)رضا عنایتی، محسن کیایی، پژمان جمشیدی، عادل فردوسی پور و عزیزی که خیلی چهره اش آشناست، در حاشیه جام ستاره ها که هر سال حدود سی چهل تورنمنت با همین نام با حضور هنرمندان برگزار می شوند و اسپانسر ها را تبلیغ می‌کنند.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)سلفی شاد علیرضا نیکبخت در منزل جدیدش. مبارک باشد علی جان. انشالله در همین منزل داماد شوی و جشن عروسی بگیری. و گرچه تصویر هایش را هم بگذاری تا ما نیز بی نصیب نمانیم!
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)آناهیتا جان این که شما حامی طبیعت هستی خیلی مفید و تحسین برانگیز هست ولی خب توجیه منطقی برای این که چرا این موضوع را با حوله تنپوش اعلام کرده اي وجود ندارد.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)پوراندخت مهیمن، شاد در جشن تولد یک سالگی نوه اش. انشاالله سرتاسر زندگی همۀ عزیزان پر از لحظات شیرین اینچنینی باشد.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)آزاده مهدیزاده تصویری از گور رزروی که برای خود تهیه کرده هست به اشتراک گذاشته. به شما اطمینان می دهم اگر خودتان هم برای خود از این شو آف ها نکنید، سر موقع اش بازماندگان انجام خواهند داد. پس نگران نباشد!
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)الهه منصوریان در استادیوم آزادی پیش از شروع بازی ایران – آرژانتین که با پیروزی والیبالیست هاي عزیزمان همراه بود. همان طور که می‌دانید حضور بانوان در این مسابقات آزاد هست و حدود 300 صندلی از 12 هزار صندلی ورزشگاه متعلق به بانوانِ عزیز هست. که از میان این 300 صندلی، حدود 270 مورد آن بین خانواده هاي بازیکنان و سایر تیم هاي ورزشی

 

و آلبوم هاي مرتبط تخصیص می یابد و از 30 مورد باقیمانده حدود 20 تای آن به عزیزان تذکر دهنده و چراغ قوه دار مربوط می شود. 5 صندلی هم که خراب هست و جای نشستن نیست و مردم عادی می توانند از 5 صندلی باقیمانده بهره گیری کنند و حس حضور در ورزشگاه را تجربه کنند.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)خاطره حاتمی در باغ فردوس با ظاهری که اگر بازیگر نبود با دقت به جو حاکم قطعا مورد بازجویی و تجسس کامل قرار می گرفت!
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)پوریا جان حالا شما این یکبار را از خوردن این دو فرشته صرف نظر کن قول می‌دهیم عید فطر چند روز جلوتر بیافتد.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)قوی باش بهنام جان. همه ي چیز خیلی زود تمام می‌شود و باز با صحت کامل روی صحنه باز خواهی گشت. دعاهای مردم ایران هم همواره پشتت هست.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)در تکمیل بی سوژگی این روز ها تصویر نسرین مقانلو و عمه اش را کم داشتیم که شکر خدا جنسمان جور شد.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)رضا توکلی در مراسم پخش خصوصی مستند “پرتو” که کم کم زندگی هنری مازیار پرتو یکی از تصویربرداران بزرگ سینمای کشور ایران می پردازد. گرچه منظور آقا رضا از منزل سینما، همان موزه سینماست! چون مراسم در موزه سینما برگزار شده بود، نه منزل سینما.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)– پسر این چیه گذاشتی اینستا؟ آبرو داریم تو مملکت!

+ «سین می‌کند، ولی پاسخ نمی دهد»
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)شهرام حقیقت دوست و رفیقش در حال پینگ پونگ بازی در کنار جنگل. همین. نگران نباشید، موردی پیش بیاید حتما می‌گوییم، چیزی از زیر دستمان در نمی‌رود!
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)سروش رفیعی، بازیکن مفید فوتبال کشورمون که اخیراً دست پرسپولیسی ها را در حنا گذاشته و با یک تیم قطری توافق کرده هست، با به اشتراک گذاشتن این تصویر از چالش چای و مسدود کردن کامنت ها، روی زخم هواداران پرسپولیس بنزین پاشید. «تا با امضای قرارداد، کبریت را هم به آلبوم هوادار + زخم + بنزین، اضافه کند».
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)چرا با چنین عکس هایي شیرینی برد و بازی خوبتان را زهرمار می‌کنید؟!
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)عکسی قدیمی از زنده یاد حسن جوهرچی و دخترش آوا که بهانه خوبی شد تا از این هنرمند نجیب و با اخلاق یادی کنیم. با وجود سپری شدن چند ماه از سفر حسن جوهرچی، هنوز کلمه “زنده یاد” پیش از نام وی بسیار سنگینی می‌کند. روحش شاد.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)شیوا ابراهیمی، نازنین فراهانی، مرجان اشرفی زاده و حمیدرضا پگاه در روزهای پایانی سریال جدیدشان “فریبا” که در شمال ضبط شده هست.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)با این سلفی شاخ اینستاطور از مهراوه شریفی نیا مقاله امروز را هم به اتمام می‌بریم. ممنون از این که همراهمان بودید.
عکس های بازیگران و اخبار هنرمندان جنجالی (270)

 

مطالب مرتبط :

تصاویر بازیگران و اخبار چهره ها در اینستاگرام «269»

بازیگران و ستاره های ایرانی و خبرهای داغ «268»

عکس های بازیگران و افراد سرشناس ایران «267»

عکس های بازیگران و ستاره ها «266»

عکس های بازیگران و خبرهای داغ روز «265»

عکس های بازیگران سرشناس و چهره ها «264»