پارس ناز پورتال

تصاویر ناتالی پورتمن در کنار دختر جانی دپ

تصاویر ناتالی پورتمن در کنار دختر جانی دپ

تصاویر ناتالی پورتمن در کنار دختر جانی دپ 

در جشنواره تورنتو ناتالی پورتمن و دختر جانی دپ در کنار هم قرار گرفتند و عکس های زیادی از این دو گرفته شد.دختر جانی دپ در زمینه مدلینگ فعالیت می کند. لیلی رز دپ، دختر ستاره مشهور جانی دپ به تازگی در فیلم جدیدی به نام “آسمان نما” با بازیگر زن هالیوودی ناتالی پورتمن همبازی شده است.

 

به همین مناسبت آنها در فرش قرمز جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2016 ، با یکدیگر برای گرفتن عکس های زیبا در برابر دوربین قرار گرفتند.
تصاویر ناتالی پورتمن در کنار دختر جانی دپلیلی رز دپ (راست) و ناتالی پورتمن در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2016

 

ستاره تبلیغات برند شنل، لیلی رز 17 ساله برای این عکس، تاپ رنگارنگی را با یک شلوار جین آبی ست کرده و با پوشیدن صندل پاشنه دار بندی چند سانت به قدش اضافه کرده بود.بازیگر مشهور هالیوودی ناتالی پورتمن 35 ساله که با شوهر فرانسوی اش بنجامین میلپید،

 

در انتظار دومین فرزندشان هستند نیز به لطف کت سرمه ای رنگ کمر کلوش، توانسته بود شکم خود را پنهان کند. آنها هنوز به شکل رسمی این خبر را منتشر نکرده اند.
تصاویر ناتالی پورتمن در کنار دختر جانی دپهمبازی شدن ناتالی پورتمن با دختر جانی دپ در فیلم جدیدش

 

این دو ستاره در فیلم جدید “آسمان نما” نقش خواهر یکدیگر را دارند و در حال حاضر برای معرفی این فیلم به کشورهای مختلف دنیا سفر می کنند.
تصاویر ناتالی پورتمن در کنار دختر جانی دپلیلی رز دپ دختر جانی دپ و مدل تبلیغاتی برند شنل

 

در روز قبل این عکس ها، ناتالی و لیلی رز در طول جشنواره فیلم تورنتو، برای افتتاحیه این فیلم در کانادا شرکت کردند. ناتالی در این مراسم نیز لباس هوشمندانه دیگری به رنگ کرم به تن داشت که کاملا برآمدگی شکمش را پوشانده بود.
تصاویر ناتالی پورتمن در کنار دختر جانی دپناتالی پورتمن و لیلی رز دپ در افتتاحیه فیلم آسمان نما