پارس ناز پورتال

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران «387»

جدید ترین تصاویر بازیگران سرشناس ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در مجموعه دیدنی و جذاب زیر دنبال نمایید که از میان برترین ها انتخاب شده اند.

 

با مجتبی پیرزاده بازیگر خوب سریال /سایه بان/ و فیلم سینمایی /فروشنده/ درکنار همسر عزیزش مطلب امروز را آغاز میکنیم. امیدواریم تا پایان مطلب همراه ما باشید, مگر آنکه زمين لرزه بیاید و همگان باهم فرار کنیم.*

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)شهرام قائدی با گریم جدیدش دریک کار جدید. شهرام هر صبح برای گریم شدن یک سر به متروی دروازه دولت می‌زند و همانجا توسط هموطنان گریم شده و سر صحنه می رود.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)احسان علیخانی درکنار هدایایی که به بهانه عید کریسمس برای کودکان تحت تکفل یک موسسه خیریه در مشهد تهیه کرده بود. دمش گرم.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)عماد طالبزاده را فقط از این زاویه ندیده بودیم که لطف کرد و این سلفی را گرفت تا دیگر مشکلی باقی نمانده باشد.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)عکاسی که 16 سال پیش دریک جمع هنری با دوربین نگاتیوی اش این عکس را, سهوا و یا قصدا گرفته, هیچ گاه فکرش را نمی‌کرد روزی با این همه ی حسرت و غم به آن نگاه کنیم. غم استاد بابک بیاتِ پای به سن گذاشته محتمل بود ولی افشین یداللهیِ جوان, خیر. روح هردو عزیز قرین رحمت باشد

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

پیام ایرایی عکاس کارکشته دنیای چهره ها هر از گاهی تصاویری رو می‌کند که آوار خاطرات را روی سر هر بیننده اي خراب میکند. عکسی فوق العاده از زنده یاد فرخ لقا هوشمند, یکی از مهربان ترین و شیرین ترین مادرانِ سینما که با ننه آقای صمد در خاطرات چند نسل ریشه دواند و ماندگار شد. روحش خوشحال و یادش گرامی.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

رضا توکلی, بهشاد مختاری و ابوالفضل پورعرب در فرودگاه, پیش از پرواز به مقصدی که اعلام نشده است. اي کاش یک نفر از دوستان دلسوز بهشاد مختاری وی را توجیه کند که بانمک بودن یک امر ذاتی است و با تلاش به آن نخواهد رسید.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

حجت اشرف زاده خواننده خوب کشورمون به همراه همسر و دختر عزیزش و یکی از دوستان در حال گشت و گذار.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

علی کریمی با این پست تولد پسر بزرگش هاوش را تبریک گفت. برای آقا هاوش آرزوی سلامتی و نیک سرانجامی داریم.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

سمیرا حسن پور کریسمس را در استانبول به سر خواهد کرد. این عکس خروجی یکی از همین اس ام اس هاي تبلیغاتی اي است که روز و شب برای همه ی می‌آید.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)ممنون از سپند امیرسلیمانی عزیز که دوستان را معرفی کرد*

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)مریم خدارحمی شرایط خانه ایده آل زندگی اش را تشریح کرده تا کسانی که به دایرکت مراجعه میکنند با آمادگی کامل اینکار را بکنند.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)جواد افشار با این عکس قدیمی از سال هاي جنگ و جبهه یاد کرد. روح همه ی شهدای عزیز کشورمون خوشحال.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)بهنوش طباطبایی و همایون اسعدیان در حال تماشای یک نمایش. واقعا هر چه تلاش میکنیم عکسها مضمون قابل ذکر دیگری ندارند.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)لیندا جان مشخص می‌کردی کنسرت کدام همایون* همایون شجریان یا حامد همایون؟* میان چرخ ما تا چرخ گردون, تفاوت کرفس است با فسنجون*

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)دورهمی بازیگران کم کار این روز هاي تلویزیون دریک رستوران, مهدی امینی خواه, خشایار راد, فرهاد بشارتی و عمو رضا بنفشه خواه.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)کاوه یغمایی با این پست تولد خواهر هنرمندش ساتگین را تبریک گفت. استاد یغمایی کلا در انتخاب نام برای فرزندانش بی بدیل عمل کرده*

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)رپورتاژ مهناز افشار برای هوتن شکیبا که این روز ها در نمایش /الیور توئیست/ هم بازی هستند. هوتن واقعا بازیگری توانا و هنرمند است و جای درخشندگی بسیاری در فضای هنرهای نمایشی کشورمون دارد.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)پرواز همای به ملاقات استاد گلپا رفته بود که این عکس را درکنار هم گرفتند. برای همه ی بزرگان موسیقی کشورمون آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)عکس جدید سپهر حیدری و همسر جان. واقعا سپهر باوجود این ناخن ها در خانه احساس امنیت میکند؟*

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)ایرج طهماسب میهمان آخرین شب کنسرت /ایران من/ همایون شجریان بودو در پایان آن گونه به تشویق همایون پرداخت.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)بهرنگ علوی درکنار مجسمه مصلوب حضرت مسیح «ع» دریک کلیسای اروپائی. / عکس های بازیگرانتصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)استاد کیهان کلهر و سایر هنرمندان در اطراف ایشان, دریک جشن هنری در شیراز.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)رضا عطاران و فاطمه هاشمی درسال هاي دور, مربوط به پشت صحنه کار /ساعت خوش/ که یکی از خنده دار هاي محبوب و و ماندگار دهه هفتاد بود.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)امیرحسین آرمان, در رویای سینا حجازی شدن.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)سلفی مرتضی پورعلی گنجی با حسین ماهینی و دختر فسقلی اش در حاشیه کنسرت بهنام بانی.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)بهاره رهنما در تصویر این کودک اروپائی کودکی هاي خودش را پیدا کرده است. بله.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

با این اوصاف, این عکس هم مربوط به کودکی ها حسن پورشیرازی است.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)و آن گونه بود که رکورد جدیدی در سرانه /دایورت/ در اینستاگرام رقم خورد.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)مجتبی جباری بازیکنِ دیپورت شده ي استقلال با پسرک بانمک اش.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

پیشاپیش هر چه که هست, مبارک باشد.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

لیلا بلوکات هم کار دیگری جز اشغال تخت هاي بیمارستان هاي مناطق زمين لرزه زده ندارد.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

بهنوش بختیاری, امین زندگانی و همکار عزیزشان در پشت صحنه کار جدید مصطفی قربانپور به نام /لالا کن/. اگر مهدی فخیم زاده اینکار را میساخت اسمش را میگذاشت /کپه مرگتو بذار/.

تصاویر هنرمندان و عکس های داغ بازیگران (387)

 

مطالب مربوط :

سوژه های داغ خبری از بازیگران و هنرمندان «386»

عکس های بازیگران و ستاره های محبوب «385»

عکس های داغ بازیگران و ستاره های سرشناس «384»

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته «383»