پارس ناز پورتال

خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

ستاره های هالیوودی همیشه خوش تیپ خوش اندام هستند و انتخاب کردن بهترین ها از میان آنان کمی سخت است. ما بهترین آن ها را گزینش کرده ایم. سال 2016 رو به پایان است و به همین بهانه نگاهی می اندازیم به استایل ستاره ها و چهره های هالیوودی و غیرهالیوودی بر روی فرش قرمز مراسم مختلف سال از جشنواره های فیلم بین المللی

 

گرفته تا جوایز اسکار، گلدن گلوب، امی، بفتا، مراسم مت گالا و غیره و جمع بندی کلی خوش استایل ترین ستاره های سال 2016 را در پایان خواهیم داشت. در این میان یک مطلب کاملاً بدیهی است و آن اینکه در سال جاری میلادی شاهد تیپ ها و لباس های غیرمنتظره، زیبا و باشکوه، نوآورانه و البته تیپ های باورنکردنی و وحشتناک نیز بوده ایم.

 

آلیسیا ویکاندر و بری لارسون در مراسم اسکار و در فصل جوایز، جزو اولین ستاره های خوش استایل بودند و بعد از آنها کیت دوشس کمبریج، میشل اوباما، مارگو رابی، ماریون کوتیار، کیت بلانشت، ناتالی پورتمن، بلیک لایولی و بسیاری از ستاره های دیگر در کنار مدل های تازه کاری مانند کندال جنر و خواهران بلا و جی جی حدید، به کمک استایلیست ها و تیم آماده سازی شان برای فرش قرمز، با استایل خود خبرساز شدند.

 

مجلات اینترنتی این‌استایل، فشنیستا، گلمور و غیره جمع بندی ای کلی از خوش استایل ترین های سال 2016 انجام داده اند که چکیده آن را در زیر مشاهده می کنید.تاپ تِن مجله این‌استایل شامل جولیان مور، آلیسیا ویکاندر، جنیفر لوپز، گوئینث پالترو، کِری واشینگتن، دایان کروگر، کریستن استوارت، بلیک لایولی، لوپیتا نیونگو و بالاخره کیت بلانشت می شود.

 

جولیان مور، بازیگر 56 ساله آمریکایی-بریتانیایی، در جشنواره کن 2016، با پیراهن ژیوانشی مشکی و جواهرات شوپارد، در مراسم جوایز SAG با پیراهن ژیوانشی زمردی رنگ و جواهرات شوپارد، در مراسم جوایز اسکار 2016 با پیراهن شنل مشکی و جواهرات شوپارد و مراسم جوایز گلدن گلوب 2016 با پیراهن پولکی آبی تام فورد و جواهرات شوپارد ظاهر شد.
خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

آلیسیا ویکاندر، بازیگر 28 ساله سوئدی و ستاره فیلم هایی مانند «اکس-ماشینا»، «دختر دانمارکی»، «جیسون بورن» و غیره، با توجه به دوستی نزدیکش با نیکولا گسکیه‌ر، رئیس هنری خانه مد لوئی ویتون، در پوشیدن لباس های طراحی شده توسط این خانه مد در تقریباً همه مراسمی که در آنها شرکت کرده، رکودشکن بوده است.

 

وی حتی جایزه اسکارش را با پیراهنی از لوئی ویتون دریافت کرد. ویکاندر در مراسم اکران فیلم «جیسون بورن» در اروپا پیراهن پولکی نقره ای زیبایی از لوئی ویتون پوشید و در مراسم جوایز SAG نیز پیراهنی با طرح چهل تکه از لوئی ویتون پوشید. در مراسم گلدن گلوب نیز آلیسیا پیراهن دیگری از لوئی ویتون به تن داشت.
خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر 47 ساله آمریکایی، یکی دیگر از ستاره هایی است که به خوش پوشی و استایل میکاپ و موهایش اهمیت زیادی می دهد. وی در فینال مسابقه «امریکن آیدل» پیراهنی از الی مادی پوشید. در مراسم جوایز فشن لوس آنجلس 2016 وی پیراهن زیبایی از اِرمانو سروینو به تن داشت. در مراسم شروع پخش سریال «سایه های آبی» وی بلوز و دامنی از الی صعب پوشیده بود.

خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

گوئینث پالترو، کری واشینگتن، دایان کروگر و کریستن استوارت دیگر ستاره هایی هستند که در لیست تاپ تِن خوش استایل ترین ستاره های سال 2016 قرار دارند. پالترو در مراسم اسکار 2016 پیراهن سفیدی از تام فورد پوشید. کری واشینگتن در مراسم امی 2016 پیراهنی مشکی از برندون مکسول به تن داشت. دایان کروگر که با استایل خاص و منحصر بفردش چه در مراسم مختلف، چه در زندگی روزمره مشهور است، در جشنواره فیلم آمریکایی دوویل 2016 وی پیراهن زیبایی از الی صعب به تن داشت.

کریستن استوارت یکی دیگر از ستاره های جسور روی فرش قرمز است. او که سالهاست یکی از چهره های تبلیغاتی برند شنل است، در جشنواره کن 2016 بار دیگر روحیه سرکش خود را با پوشیدن تیشرت و دامن سفیدی از شنل و کفش های کریستین لوبوتن نشان داد. ضمن اینکه رنگ موی بلوند پلاتینه استوارت ظاهراً الهام‌بخش استایل ستاره های دیگر شده و حتی تیلور سوئیفت و دیگران هم آن را امتحان کردند.
خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

لوپیتا نیونگو، بازیگر 33 ساله کنیایی-مکزیکی، یکی از ستاره هایی است که باید به خاطر استایل خاص میکاپ و مو و شیک پوشی اش به او تبریک گفت. لوپیتا یکی از جسورترین چهره ها روی فرش قرمز است و کمتر پیش می آید منتقدین دنیای فشن را ناامید کند. مجله پیپل در سال 2014 او را زیباترین زن سال نامیده بود.
خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

از بلیک لایولی، بازیگر 29 ساله آمریکایی، همیشه با شیک پوشی و زیبایی اش یاد می شود. پیراهن هایی که او در جشنواره کن 2016 پوشید، در مجلات مد و شبکه های اجتماعی بسیار سر و صدا به پا کردند، زیرا با وجود بارداری لایولی، این پیراهن ها به تن این بازیگر خوش پوش، یکی زیباتر از دیگری به نظر می رسیدند.
خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

پیراهن آبی ورساچه در جشنواره کن، پیراهن کوتاه سفید شنل در مراسم amfAR، پیراهن سیندرلایی زیبایی از ویوین وستوود در جشنواره کن، پیراهن بربری زیبایی در مراسم مت گالا، پیراهن مشکی ورساچه و پیراهن کوتاه الی صعب و چندین و چند تیپ دیگر که همه آنها یکی از دیگری زیباتر بودند، استایل خاص و شیک بلیک لایولی را تشکیل می دهند. به جرأت می توان گفت بلیک یکی از خوش استایل ترین ستاره های چند سال اخیر است.
خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

کیت بلانشت، بازیگر و کارگردان تئاتر استرالیایی، نه فقط به خاطر سبک متفاوتش در لباس پوشیدن، بلکه به خاطر شخصیت منحصر بفردش، یکی از آن ستاره هایی است که فوق العاده در دنیای هالیوود و همچنین دنیای فشن مورد احترام است. پیراهن سبز روشنی جورجو آرمانی که او در مراسم اسکار 2016 پوشید، بدون شک یکی

 

از بهترین و شیک ترین لباس هایی بود که در سال 2016 روی فرش قرمز دیدیم و اکثریت مجلات مد و وبسایت های فشن روی این موضوع اتفاق نظر دارند. برای مراسم بفتای 2016 کیت پیراهنی از الکساندر مک‌کوئین و جواهرات تیفانی انتخاب کرده بود. پیراهن زیبای ژیوانشی کیت در مراسم گلدن گلوب 2016 فراموش نشدنی بود.
خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

در رتبه های بعدی خوش استایل ترین ستاره های سال 2016 مجله این‌استایل، جسیکا آلبا، آلساندرا آمبروزیو، بیانسه، رز بایرن، جسیکا چستین، پریانکا چوپرا، مایلی سایرس، کلیر دینز، کارا دلوین، کیرستن دانست، داکوتا فنینگ، ال فنینگ، جین فوندا، لیدی گاگا، سلنا گومز، نائومی هریس، کیت هادسون، رزی هانتینگتون-وایتلی، کندال جنر، داکوتا جانسون و میراندا کر قرار دارند.
خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

مجله فشنیستا نیز فهرست خوش استایل ترین زنان و مردان سال 2016 را به این ترتیب معرفی نموده است: زندِیا، بلا حدید، سیه‌نا میلر، داکوتا جانسون، اما استون، ریحانا، سولانژ ناولز، کریستن استوارت، الکسا چانگ، نائومی هریس، روث نگا، میشل اوباما، آلساندرو میشل و جرد لتو، رایان گاسلینگ، لیدی گاگا، ال فنینگ، سلین دیون، کیت بلانشت، آلیسیا ویکاندر، بری لارسون، جولیان مور، اولیویا وایلد و …
خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی

مجله گلمور به ترتیب کریستن استوارت، اف‌کی‌ای توئیگز، اما واتسون، کیت دوشس کمبریج، تیلور سوئیفت، لوپیتا نیونگو، کیرا نایتلی، جنیفر لارنس، ویکتوریا بکهام، آنجلینا جولی، اسکارلت جوهانسون، اما استون، بلیک لایولی، بیانسه، جنیفر آنیستون، الکسا چانگ، کندال جنر، سیه‌‌نا میلر، کری واشینگتن، کارا دلوین، دایان کروگر،

 

زوئی سالدانا، ریتا اورا، جی جی حدید، کیتی پری، لیلی جیمز، جنیفر لوپز، الی گولدینگ، جسیکا چستین و لیلی کالینز را در لیست خوش استایل ترین ستاره های سال 2016 خود قرار داده است که هنوز رأی گیری آن ادامه دارد.خوش اندام ترین ستاره های هالیوودی در سال میلادی