پارس ناز پورتال

روش های نعوظ آلت مردان مورد علاقه زنان

مجموعه : حذف شده است
روش های نعوظ آلت مردان مورد علاقه زنان

روش های نعوظ آلت مردان مورد علاقه زنان 

نعوظ اگر کاملا رخ دهد و آلت تناسلی مرد کاملا سفت شود قطعا مورد علاقه زنان خواهد بود. اما چطور این کار را باید انجام داد. آیا از اختلال در نعوظ یا انزال زودرس رنج می برید؟ این امر کاملا طبیعی و غیرقابل اجتناب است. اگر می خواهید زندگی جنسی شما بدون اضطراب سپری شود توصیه می کنیم مقاله روبرو را تا انتها مطالعه کنید. زمان آن فرا رسیده تا نعوظ بهتری داشته و از برقراری رابطه با همسر خود لذت ببرید.

 

رابطه جنسی ضعیف ماهیچه های کف لگن و و در نتیجه نعوظ شما را با مشکل روبرو می کنند پس آگاهی جنسی در این زمینه می تواند کمک مناسبی بشمار آید. با اندکی تغییرات در شیوه زندگی خود می توانید مقاربت لذت بخشی را تجربه کنید.

 

از عوامل استرس زا در زندگی دوری کنید

شیوه زندگی یکی از مواردی است که به شما ضربه می زند. افزایش سطح کورتیزول در بدن شما سبب کاهش میل جنسی شده و بدون شک برای شما دشوار خواهد بود زمانیکه در حال مقاربت هستید از نظر ذهنی و فیزیکی هم حضور داشته باشید. سعی کنید تمامی عوامل استرس زا را در زندگی خود کنترل کنید.

 

آیا انجام اضافه کاری ضروری است؟ آیا مطمئن هستید که بدن شما به نوشیدنی های انرژی زا و کافئین نیاز دارد؟ هرچه شیوه زندگی شما آرام تر و متوازن باشد شما بطور کلی احساس خوبی خواهید داشت و از نظر جنسی نیز بهتر عمل خواهید کرد.

 

از تماشای فیلم های پورن خودداری کنید

بهتر است بدانید که توقف کامل تماشای فیلم های پورن در سلامت جنسی شما بسیار موثر خواهد بود.مطالعات متعددی نشان می دهد که استفاده بیش از حد این نوع از فیلم ها تاثیرات منفی بر قدرت نعوظ مردان دارد. بنابراین اگر شما واقعا می خواهید آلت تناسلی خود را تقویت کنید بهتر است از تماشای اینگونه کلیپ ها و فیلم ها خودداری کرده تا نعوظ بهتر و رابطه جنسی لذت بخش تری را تجربه کنید.

 

از رسیدن به انزال زودرس خودداری کنید

اگر شیوه شما خودارضایی و رسیدن به انزال زودرس است پس بدون شک به مراحل تقویت آلت تناسلی نخواهید رسید. اگر انزال شما بیش از ۵ دقیقه بطول انجامد متوجه خواهید شد که این سریعترین زمان ممکن برای تقویت آلت تناسلی و رسیدن به نعوظ است.