پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)

عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)

عکس های بازیگران و ستاره های مشهور «366»

تازه ترین عکس های بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام را می‌توانید در ادامه دیدن کنید که جالب میباشند. 

 

سلفی سقفی مسعود پاکدل در کنار رضا کیانیان و ساسان باقرپور پست ابتدایی مقاله امروز ماست. مسعود از عکاس هاي مفید و کارکشته سینمای کشور ایران هست و در پروژه هایي مانند مختارنامه و شوکران حضور داشته هست.

عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)قطعا آن نزدیکی ها کسی هست که به امیر کاظمی درمورد تاثیری که این سبیل ها بر چهره اش گذاشته, اخطار دهد.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)مهناز افشار با /دارکوب/ بهروز شعیبی به جشنواره خواهد امد. قطعا این تنها فیلم مهناز در جشنواره سال جاری نیست.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)حسین یاری و همکارش در نمایی از سریال /از یاد ها رفته/ کار اخیر بهرام بهرامیان که این روزها در شهرک سینمایی در حال فرآوری هست. مفید شد زنده یاد حاتمی این یک شهرک را تولید, وگرنه سینما و نمایش خانگی ایران فلج میشد.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)احسان جان طبق آخرین بررسی ها, کسی دلخوش به خنده هاي شما نیست, آسان باش!
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)لیلا بلوکات, سیاوش خیرابی و الهام حمیدی در یک کافه. همین.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)تصویرِ بک گل گلیِ ساناز سماواتی و پسرش در کنار نیلوفر امینی فر, هر دو عزیز از مفید هاي فهرست آلترناتیو ما میباشند.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)حمید سوریان, مهتاب کرامتی و احسان حدادی در توزیع خصوصی فیلم /از صفر تا سکو/ به کارگردانی سحر مصیبی که روایتی از زندگی خواهران منصوریان قهرمان هاي ووشوی دنیا هست.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)زهره بانو فکور در یک کافه در حال نوش جان کردن یک اسلایس کیک. همین یک تکه کیک را می‌بینید؟ اندازه یک کیک 5 کیلیویی از قنادی سر کوچه ي همین کافه خرجش شده هست!
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)خبر شاد کننده الناز شاکردوست برای سِرور هاي اینستاگرام / عکس بازیگران
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)فریدون آسرایی با این سلفی کوشش داشته از بارش برف در کرج خبر بدهد که خب تلاشش کافی نبوده هست.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)عزیزانی هم که پیشنهادی بهشان نمی‌شود و دور از سینما و تلویزیون میباشند, با عکس هاي قدیمی روزگار را سر می کنند.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)ناصر محمدخانی در ادامه روند رو کم کنی خود با یکی از هم اسم هاي خویش در تاریخ, یک‌بار دیگر ازدواج کرد. مبارک ها باشد ناصر خان!
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)عشوه هاي مهناز افشار در یک گفت و گو اینترنتی. از آن هایي که به صورت لایو از اینستاگرام توزیع می شود.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)محمد سلوکی و پژمان جمشیدی میهمان هاي نمایش /گم و گور/ با بازی الناز شاکردوست و امیر جعفری بودند که این تصویر را در اتمام شب گرفتند.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)نیما رئیسی, مهیار مهرآذر و نیما کرمی, سه تن از مفید ها و قدیمی هاي اجرای رادیو که امیدواریم همه ي وقت پیروز و سلامت باشند.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)سعید سهیلی کارگردان سینما آن گونه و با این پست به تقدیر و تمجید از سرلشگر قاسم سلیمانی و دلاوری هایش در دفاع از مرزهای وطن و مبارزه با تروریسم پرداخت.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)تصویر کلاسیک مجید اخشابی, گویی که در سال 1383 گیر کرده هست. 
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)هر جور حساب می‌کنم مریم این جلیقه روی مانتو اش را اشتباهی پوشیده, مانتو که چه عرض کنم, پیراهن مادربزرگ اش.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)مصداق عینی مانند /حلال زاده به داییش میکشه/.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)چند وقتی بود آنا بانو کلوزآپ نگذاشته بود و نگران بودیم. / تصاویر بازیگران
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)حدیث فولادوند با این تصویر, کم کاری پاییز را هم گردن ما آدم ها انداخت. کلا گناهکار همه ي رویدادها طبیعی و غیر طبیعی, ما آدمها هستیم.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)فصل نرگس شده و مِن بعد تا چند ماه اینستاگرام مهراوه شریفی نیا بوی گل فروشی خواهد داد.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)سولماز آقمقانی در گریم کار جدیدش.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)الهام پاوه نژاد و دوستان به صورت اکیپی برای کمک رسانی به مناطق زمین لرزه زده کرمانشاه رفته اند. امیدواریم شور و هیجان کمک به هم نوع اکنون اکنون ها نخوابد و در این روزهای سرد با همان اشتیاق و همت روزهای ابتدایی به فکر زمین لرزه زدگان کرمانشاه باشیم.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)آیا می دانید به این مدل موی کاوه آفاق چه می گویند؟ مدل /آرامش پس از طوفان/.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)شادی گل معنادار علیرضا جهانبخش, در احترام به کشته شدگان زمین لرزه کرمانشاه.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)پویا جان در این سرما را بچه را برده اي کوه؟ به فکر سلامتی اش نیستی؟
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)گرچه سمیرا حسینی هم همینکار را کرده هست. سمیرا بانو سرانجام کدام درجه دما درست هست؟ منهای 7 درجه یا مثبت یک درجه؟ به خودت اعتماد کنیم یا تلفن همراه ات؟
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)گویا کوهنوردی در یخبندان بین چهره ها یک معضل مسری هست.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)قهرمان کودکی هایمان حال خوبی ندارد و محتاج دعاهای تک تک ماست, تک تک افرادی که با خواندن حکایت دلاورانه آزیر علی حاجوی, روحیه فداکاری و هم نوع رفاقت به آنها تزریق شد و خلق محبت در سرشتشان تقویت گشت. امیدواریم دهقان فداکار خیلی زود سلامتی اش را بازیابد.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)مهرداد صدیقیان آن گونه تولد علی شادمان را تبریک گفت. تبریک به پسر با استعداد سینما و تلویزیون.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)راست میگن مهران جان.
عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)ابراز علاقه خوفناک امید دنیا پست پایانی مقاله امروز ماست. پیشاپیش فرا رسیدن عید نخست ولایت حضرت صاحب الزمان «عج» را خدمت همۀ منتظران و عاشقان آن حضرت شادباش عرض می‌کنم. 

عکس های بازیگران و ستاره های مشهور (366)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران زنان و مردان مشهور «365»

عکس های بازیگران در آخر هفته «364»

عکس های بازیگران و چهره های محبوب «363»

عکس های بازیگران و ستاره ها «277»