پارس ناز پورتال

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

مجموعه : اخبار سینما
لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

شما می توانید در لیست زیر بهترین فیلم های سینمایی جدید دنیا را ببینید و از میان آن ها بهترین فیلم مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند

 

را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

از وقتی که اسکارلت جوهانسون برای نقش اول فیلم سینمایی “شبح درون پوسته” (Ghost in the Shell) انتخاب شده، جنجال فراوانی بر سر این فیلم سینمایی اکشن-زنده به راه افتاده است. روپرت ساندرز این فیلم را بر اساس یک مانگا کارگردانی کرده

 

که نسخه اصلی این مانگا خود الهام بخش انیمیشن های سینمایی، سریال های تلویزیونی، بازی ها و کتاب های متعددی بوده و قرار است 31 مارس 2017 اکران شود.اسکارلت جوهانسون در نقش سرگرد، هیبرید انسان-سایبورگ و رهبر بخش 9 ظاهر می شود که یکی از نیروهای ویژه است

 

که سعی دارد خطرناک ترین مجرمین را متوقف کند. دیگر بازیگران بین المللی عبارتند از تاکشی کیتانو در نقش رئیس بخش 9 دایسوکه آراماکی، پیلو آسبک در نقش باتو معاون سرگرد و همچنین مایکل پیت، جولیت بینوش، کائوری موموئی، چین هان، دانوسیا سامال، یوتاکا ایزومیهارا و توواندا مانییمو.

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

آخرین تلاش کمپانی دیزنی در باز خلق انیمیشن های محبوب و دوست داشتنی قدیمی این کمپانی، فیلم اکشن-زنده “دیو دلبر” (Beauty and the Beast) است که بیل کاندون آن را کارگردانی کرده و قرار است 17 مارس 2017 به نمایش عمومی در آید. اما واتسون در نقش بِل، دن استیونز در نقش دیو،

 

کوین کلاین در نقش پدر بل، لوک اوانز در نقش گاستون، جاش گد در نقش لو فو، اوان مک‌گرگور در نقش لومیر، استنلی توچی در نقش مایسترو کادنزا، گوگو امباثا-را در نقش پلومت، اودرا مک‌دونالد در نقش مادام گاردروب، ایان مک‌کلن در نقش کاگزورث و اما تامپسون در نقش خانم پاتس ظاهر شده اند.لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

“کونگ: جزیره جمجمه” (Kong: Skull Island) فیلمی به کارگردانی جوردن ووت-رابرتز از روی فیلمنامه ای از مکس بورنستاین، جان گتینز و دن گیلروی، تیمی از مکتشفین را به تصویر می کشد که به جزیره ای ناشناخته در اقیانوس آرام می روند که ظاهراً قلمرو کونگ افسانه ای است.

 

بازیگران این فیلم که قرار است 10 مارس 2017 اکران شود، شامل تام هیدلستون، بری لارسون، جان سی. ریلی، کوری هاکینز، جیسون میچل، ساموئل ال. جکسون، جان گودمن، توماس مان و شی ویهام می شود.

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

طرفداران فیلم “عنصر پنجم”، با تماشای اولین تریلر این فیلم سینمایی از لوک بسون (کارگردان/نویسنده) که اقتباسی از سری رمان های مصور “والرین و لورلین” است، هیجانزده خواهند شد. در فیلم سینمایی “والرین و شهر هزار سیاره” (Valerian and the City of a Thousand Planets)

 

دین دی‌هان و کارا دلوین در نقش والرین و لورلین، دو مأمور ویژه دولت قلمروهای انسانی، ظاهر شده اند که وظیفه آنها حفظ صلح در آلفا است، شهر بزرگی که توسط هزاران گونه از موجودات زنده در جهان ساخته شده است. کلایو اوون، ریحانا، ایتان هاک، جان گودمن، راتگر هاور، هربی هنکاک، و کریس وو، بازیگران نقش مکمل این فیلم هستند که نوبت اکران آن 21 جولای 2017 است.
لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

برایان کرنستون در فیلم “چرا او؟” (Why Him?) که 23 دسامبر 2016 اکران می شود، در مقابل جیمز فرانکو، استعداد کمدی خود را به آزمون می گذارد. کرنستون در این فیلم نقش ند فلمینگ، پدری بیش از حد مراقب را بازی می کند و فرانکو نقش لیرد میهیو، میلیارد دیوانه ولی دوست داشتنی

 

که با دختر ند (زوئی دویچ) دوست می شود را جان می بخشد. این دو نفر در طول تعطیلات با هم درگیر می شوند زیرا ند از اینکه شاید این پسر دامادش شود، به شدت نگران و دستپاچه شده است. جان هامبورگ سکان کارگردانی این فیلم را به عهده دارد و بقیه بازیگران عبارتند از مگان مولالی، کیگان-مایکل کی، آدام دیواین، کیسی ویلسون و اندرو رانلز.

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

فیلم “در شب زندگی کن” (Live by Night) که بر اساس رمان پرفروش دنیس لیهان ساخته شده، ماجرای جو کافلین (با بازی بن افلک) را به تصویر می کشد؛ وی پسر رئیس پلیس بوستون است. جو به جای اجرای قانون، تصمیم می گیرد آن را زیر پا بگذارد، ولی وقتی با رئیس قدرتمند مافیای محلی روبرو می شود،

 

به دنیای زیر زمینی تامپا می گریزد تا نقشه انتقام بکشد. این فیلم که 13 ژانویه 2017 اکران خواهد شد، توسط بن افلک نوشته و کارگردانی شده است و سیه‌‌نا میلر، زوئی سالدانا، کریس کوپر، ال فنینگ، کریس مسینا، آنتونی مایکل هال، برندان گلیسون، اسکات ایستوود و تایتوس ولیور در آن نقش آفرینی نموده اند.

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

مارک والبرگ و پیتر برگ پس از فیلم های “تنها بازمانده” و “دیپ‌واتر هورایزن”، سه گانه قهرمانی آمریکایی خود را با اکران فیلم “روز میهن پرستی” (Patriots Day) در روز 21 دسامبر 2016 تکمیل خواهند کرد که به ماجرای بمب گذاری ماراتن بوستون و اتفاقات پس از آن می پردازد.

 

این فیلم که بر اساس کتاب “بوستون قوی: پیروزی یک شهر بر تراژدی” نوشته کیسی شرمن و دیو وج، ساخته شده است داستان گروهبان پلیس تامی ساندرز (با بازی والبرگ) و مأمور ویژه ریچارد دلوریه (کوین بیکون)، رئیس پلیس اد دیویس (جان گودمن)، گروهبان جفری پوگلیز (جی. کی. سیمونز) و پرستار کارول ساندرز (میشل موناهان) را ترکیب می کند و شجاعت مردم بوستون را به تصویر می کشد.

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

اولین فیلم انگلیسی زبان از پابلو لارین (کارگردان) به ماجرای ژاکلین کندی (با بازی ناتالی پورتمن) پس از ترور شوهرش می پردازد. فیلم “جکی” (Jackie) با اکران در جشنواره فیلم ونیز در ماه گذشته نقدهای عالی از منتقدین دریافت کرد و برای فیلمنامه نویسش نوآ اوپنهایم جایزه بهترین فیلمنامه را به همراه آورد و بازی ناتالی پورتمن نیز فوق العاده تحسین شد. روز دوم دسامبر 2016 منتظر اکران عمومی این فیلم سینمایی باشید.

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

فیلم سینمایی “همسر نگهبان باغ وحش” (The Zookeeper’s Wife) که بر اساس داستانی واقعی و با اقتباس از کتاب دایان اکرمن منتشر شده در سال 2007، ساخته شده، داستان آنتونینا زابینسکا (با نقش آفرینی جسیکا چَستین) را روایت می کند. در سال 1939 در لهستان، آنتونینا و شوهرش دکتر جان زابینسکی

 

(با بازی یوهان هلدنبرگ) باغ وحش ورشو را اداره می کنند. ولی وقتی نازی های حمله می کنند، این زوج مجبور می شوند که به لاتز هک (با بازی دنیل برول) جانورشناسی که به تازگی توسط رایش به ریاست منصوب شده، گزارش دهند. برای مبارزه با نازی ها، آنتونینا و جان به نیروهای مقاومت می پیوندند

 

و جان بسیاری از انسان ها را نجات می دهند. نیکی کارو این فیلم را که قرار است 31 مارس 2017 اکران شود، کارگردانی کرده است.

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

“ارقام پنهان” (Hidden Figures) که بر اساس کتاب “ارقام پنهان: رویای آمریکایی و داستان ناگفته ریاضیدانان زن سیاهپوستی که به برد مسابقه فضایی کمک کردند” نوشته مارگو لی شترلی ساخته شده، ستاره هایی مانند تاراجی پی. هنسون، اوکتاویا اسپنسر و ژانل مونائه در نقش کاترین جانسون،

 

دوروتی وان و مری جکسون را دارد، سه زن آفریقایی آمریکایی که در موفقیت مأموریت های مرکوری و آپولوی ناسا نقش حیاتی داشتند. تئودور ملفی این فیلم که روز 13 ژانویه 2017 اکران می شود را کارگردانی کرده و دیگر بازیگران آن عبارتند از: کوین کاستنر، کیرستن دانست، جیم پارسونز، الدیس هوج، ماهرشالا علی و گلن پاول.

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

در جشنواره فیلم کن 2016، آخرین اثر اصغر فرهادی (کارگردان فیلم های “جدایی نادر از سیمین” و “گذشته”) جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کرد و جایزه بهترین بازیگر مرد نیز نصیب شهاب حسینی شد، ولی منتقدین برای تحسین این فیلم چندان سریع عمل نکردند. با این حال این فیلم قبل از اکران

 

در تاریخ 27 ژانویه 2017، نقدهای خوبی دریافت کرد و فیلمی است که قرار است از ایران برای رقابت جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان فرستاده شود. داستان این فیلم درباره عماد (با بازی شهاب حسینی) و رعنا (با بازی ترانه علی دوستی)، زوج جوانی است که در تهران زندگی می کنند و مجبور می شوند

 

به آپارتمان جدیدی نقل مکان کنند، جایی که حادثه ای در رابطه با مستأجر قبلی خانه جدید آنها، زندگی این زوج را زیر و رو می کند.

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

کریس وج (کارگردان فیلم های “عصر یخبندان”، “ربات ها” و “حماسه”) با فیلم کمدی “مانستر تراکس” (Monster Trucks) به ژانر اکشن-زنده جهش کرده، ولی تجربه و مهارتش در ساخت فیلم های انیمیشن را به این فیلم افزوده است. وی این بار داستانی درباره دوستی باورنکردنی بین تریپ و کریچ را به تصویر می کشد.

 

تریپ پسری دبیرستانی است که عاشق درست کردن ماشین های مانستر تراک با استفاده از قطعات یدکی است و کریچ، موجودی زیرزمینی است که در یکی از ماشین های تریپ برای خودش خانه می سازد. بازیگرانی مانند جین لیوای، هولت مک‌کالانی، توماس لنون، بری پپر، ایمی رایان، دنی گلاور،

 

راب لو، فرانک ویلی و چندین و چند ماشین مانستر تراک در این فیلم مهیج که قرار است 13 ژانویه 2017 اکران شود، نقش آفرینی می کنند.

لیست جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا (20)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

 

• علیرغم آنکه هایائو میازاکی بازنشسته شده بود، ولی می خواهد فیلم کوتاه “بورو هزارپا” (Boro the Caterpillar) را تبدیل به فیلم بلند کند. (منبع: Anime News Network)

 

• مت دیمون نقش قبلی اش در فیلم “یازده یار اوشن” را در فیلم “هشت یار اوشن” (Ocean’s Eight) از سر می گیرد. (منبع: ET)

 

• استیو کارل در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم سینمایی “ماینکرفت” (Minecraft) ساخته راب مک‌الهنی است. (منبع: Variety)

 

• پنه‌لوپه کروز به جانی دپ، میشل فایفر، دیزی ریدلی، مایکل پینا، جودی دنچ و جاش گد در فیلم “قتل در قطار سریع السیر شرق” (Murder on the Orient Express) به کارگردانی کنث برانا پیوست. (منبع: Deadline)

 

• مارک آزبورن قرار است انیمیشنی اقتباسی از سری کمیک های “استخوان” (Bone) نوشته جف اسمیت بسازد. (منبع: Heat Vision)

 

• کمپانی پارامونت قصد دارد فیلم “زنبور سبز” (The Green Hornet) را بازسازی کند و سکان کارگردانی آن را به گوین اوکانر بسپارد. (منبع: Deadline)

 

• ازرا ادلمن فیلم “تصنیف ریچارد جوئل” (The Ballad of Richard Jewell) با بازی جونا هیل را کارگردانی خواهد کرد. هیل در این فیلم نقش مردی را بازی می کند که به اشتباه متهم به بمب گذاری المپیک آتلانتا در سال 1996 شده است. (منبع: THR)

 

• کیمبرلی پیرس قرار است فیلمی اقتباسی از خاطرات اردوگاه کار اجباری جنگ جهانی دومی نوشته ویکتور فرانکل با عنوان “جستجوی انسان برای معنا” (Man’s Search for Meaning) را کارگردانی نماید. (منبع: THR)

 

• ربه‌کا هال، کلی مک‌دونالد و راب برایدون به ویل فرل و جان سی. ریلی در کمدی “هولمز و واتسون” (Holmes and Watson) پیوستند. (منبع: Variety)

 

• آنطور که ایسلا فیشر می گوید، قرار است دنباله ای بر فیلم “مهمانان ناخوانده عروسی” (Wedding Crashers) ساخته شود. (منبع: Vulture)