پارس ناز پورتال

آخرین اخبار تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان مدرسه دکتر معین

آخرین اخبار تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان مدرسه دکتر معین

آخرین اخبار تجاوز به دانش آموزان مدرسه معین 

تجاوز به دانش آموزان توسط مسئول مدرسه تبدیل به یک معضل بسیار بزرگ در جامعه شده ، نوجوانان در مدرسه هم امنیت ندارند. ماجرای اذيت جنسی برخی از دانش آموزان پسر در یکی از مدارس غیرانتفاعی منطقه دو تهران به یکی از اخبار جنجالی روزهای اخیر تبدیل شده . گفته شده که متهم م. ح معاون انضباطی این مدرسه است

 

که معلمی 28ساله می‌باشد که متاهل و یک فرزند سه ساله هم دارد و اکنون در زندان به سر می برد. مشاور بازرس ویژه آموزش و پرورش از آغاز بازجویی از ناظم متخلف مدرسه معین خبر داد و درباره آخرین وضعیت این پرونده توضیحاتی ارائه داده که در ادامه امده است.

آخرین اخبار تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان مدرسه دکتر معین

به گزارش پارس ناز، حسین بزرگی‌زاده در خصوص وضعیت بررسی پرونده ماجرای مدرسه منطقه دو شهر تهران اظهار کرد فرآیند بازجویی متهم باید انجام شود و امروز نخستین جلسه بازجویی او برگزار شده است و شنبه و یک‌شنبه نیز جلسات دیگری خواهد داشت.

 

وی افزود تا زمانی که نتایج بازجویی مشخص نشود ما نمیتوانیم به‌طور دقیق اظهار نظر کنیم، طبق معمولً متهم انکار و شاکی اصرار می کند و آن کسیکه باید واقعیت را تشخیص دهد بازجو است که روند بازپرسی را انجام میدهد.

آخرین اخبار تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان مدرسه دکتر معین

پرونده اذيت و اذیت دانش‌ آموزان یکی از مدارس شهر تهران

مشاور و بازرس ویژه وزارت آموزش و پرورش در پرونده اذيت و اذیت دانش‌ آموزان یکی از مدارس شهر تهران، گفت: طی تماسی که با بازپرس پرونده داشتیم به ما گفتند تا روز یک‌شنبه هفته آینده باید صبر کنیم ، امروز متهم بازجویی شده و شنبه و یک‌شنبه نیز خانواده دانش‌ آموزان حضور خواهند یافت و بعد نتایج قطعی مشخص خواهد شد.

 

بزرگی‌زاده بیان کرد: آموزش و پرورش مصر است از حیثیت دانش‌ آموزان و مدارس دفاع کند و اگر اتفاقی صورت گرفته باشد در حد این حادثه قاضی مجازات تعیین خواهد کرد. همچنین آموزش و پرورش مدیر مدرسه متخلف را تغییر داده و ناظری در مدرسه مستقر شده تا امتحانات دانش‌ آموزان در امنیت برگزار شود و انها مشکلی نداشته باشند.

 

وی در خصوص قصور مدیر مدرسه دراین ماجرا عنوان کرد: احتمال این که مدیر مدرسه در جریان موضوع بوده بسیار ضعیف است و او باید مراقبت و کنترل بیشتری را اعمال می کرد تا این اتفاق رخ ندهد و به‌دلیل همین ضعف بازرسی‌ها در انجام وظایفش عزل شده است.

 

موضوع دانش آموزان مدرسه معین که بحث تجاوز ناظم و دانش آموزان در آن مطرح شده بود به یکی از داغ ترین اخبار روزهای اخیر تبدیل شده بودو واکنش هاي مختلفی به آن صورت گرفت. ناظم این مدرسه که پس از شکایت والدین دستگیر شده بود در کلانتری اعترافات جالبی کرد و اکنون برای مشخص شدن جرم و حکمش در زندان به سر می برد. حال ابعاد جدیدی از دانش آموزان مدرسه معین مشخص شده است که در ادامه می خوانید.

 

روزنامه سازندگی در عدد امروز ماجرای دیگری را از مدرسه معین تهران از زبان یکی از والدین نقل میکند. پدر یکی از دانش آموزان به سازندگی گفته است: «یکبار بچه‌هاي ما رابه استخر معروفی در تهران بردند و به یکی از بچه‌ها تجاوز شد، اما دوباره بچه‌ها رابه همان استخر بردند.

 

این موضوع را هم بتازگی متوجه شدیم وقتی آنرا فهمیدیم به مدیر گفتیم چرا اینکار را کردی؟ گفت میخواستم از بچه‌ها بعنوان طعمه استفاده کنم! بچه خودش را هم می برد طعمه کند؟ پروند این موضوع را هم پیگیر می‌کنیم.»

آخرین اخبار تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان مدرسه دکتر معین

وی ادامه میدهد:«یکی از خواسته‌هاي اصلی ما انحلال مدرسه است. ضمن این که باید هزینه‌هایي راکه از والدین گرفته‌اند، برگردانند چون در مدرسه چنین اتفاقاتی می افتاده و ما به تصور این که فرزندمان را دریک مدرسه خوب ثبت نام کرده‌ایم این هزینه را متقبل شدیم و پانزده میلیون شهریه دادیم حالا نه تنها فرزندمان در مدرسه خوبی نبوده بلکه باید برای روانسناسی هم هزینه کنیم.»

 

اتفاقی تلخ در یکی از مشهور ترین مدارس تهران

او هنوز برایش باورکردنی نیست که چنین اتفاقی برای فرزندش در یکی از مشهور‌ترین مدارس تهران افتاده است. حالا جنایت جنسی باورنکردنی دریک مجتمع آموزشی در غرب تهران وارد فاز تازه‌ اي شده است.

 

واکنش لادن طباطبایی به ماجرای تعرض به پسران مدرسه معین

ماجرای تعرض به پسران دبیرستان معین تاکنون وامنش هاي متفاوتی رابه دنبال داشته است و خشم تعداد زیادی از هنرمندان و مرم را برانگیخته است. لادن طباطبایی که مدتیست ایران را ترک کرده است در واکنش به این حادثه تلخ متنی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که البته نشان از خشم مادرانه او دارد.

آخرین اخبار تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان مدرسه دکتر معین

لادن طباطبایی که روزهای دور از میهن را تجربه می کند با انتشار پستی درباره پرونده جنجالی دانش آموزان دبیرستان معین، صفحه شخصی اش رابه روز کرد.

 

کمی در مورد لغت تجاوز و اذيت جنسی تحقیق کنیم. کمی در مورد نام کودک و نوجوان تحقیق کنیم. کمی در مورد نام بزرگ معلم بررسی کنیم بعد ببینیم فرزندان ایران در چه محیطی پرورش میابند.

 

آقای وزیر آموزش و پرورش، کی قرار است پاسخگو باشید؟اي افرادی که می‌گویید؛ پسرهای شانزده هفده ساله بودند خودشان ختم روزگارند! شرم ندارید که از این سیستم آموزشی دفاع می‌کنید که سعید طوسی تکثیر بشه؟

 

از دیروز که فیلم هاي مربوط به ناظم دبیرستان معین رو دیدم، مغزم داره منفجر میشه. فیلمی که یکی از شاگردها سر کلاس گرفته تهوع آوره… نامرد ، تو کی هستی که با نوجوانانی که به تو سپرده شدند، شوخی جنسی می‌کنی؟ کدام شیطانی این بچه ها رو به تو سپرده؟ این آموزش اسلامی شماست؟

 

لادن طباطبایی شما به اصطلاح مسلمانها چه بلایی دارید سر بچه ها میارید؟

دو روزبعد هم تبرئه میشی و کثافت کاری هایت رو جای دیگه ادامه میدی؟؟؟ سال قبل همین موقع ها خودمونو کشتیم در مورد سو رفتار یکی از مراکز توانبخشی مشهد … همه ی خانواده ها شاکی بودند. روز دادگاه همه ی عقب کشیدند… رها مختاری ماند، مادر یکی از بچه ها که کلی دوندگی کرده بود…تک و تنها. خانواده ها ریختند سر ما؛ که بشما چه؟

 

این مرکز تعطیل بشه، بچه هامون میمونن رو دستمون! طرف هم برگشت سر کارش… با یه شیشکی عمیق!!!! چرا؟ چون خانواده ها حمایت نمیشن. چون میترسن . چون جای متهم و شاکی به چشم بهم زدنی میتونه عوض بشه هیچ میدونید چقدر خانواده ها هستند که میدونند و سکوت می‌کنند؟ دایرکت من بی مقدار از دیروز پر از موارد مشابه شده…. سند 2030 بده! بی ادبیه! اصلا خارجی ها اخ و بد و کافر! شما به اصطلاح مسلمانها چه بلایی دارید سر بچه ها میارید؟

 

گیس دختر دبستانی رو کوتاه می‌کنید آفرین که اسلام رو حفظ کردید! من یک مادرم… خون خونم رو میخوره… ا ین بچه ها فرزندان من هم هستند. کی این وضع بود؟ به خدا نبود… این دو سه سال اخیر قیامت شده… چه خبره؟ آقای روحانی… بشما رای دادیم. به تدبیر شما امید داشتیم..‌ امید ما را ناامید کردید. ما را مضحکه خاص و عام کردید…

 

حالا افطاری دعوت می کنید هنرمندان را و آن ها افطاری را تحریم می‌کنند … و مردم مسخره می‌کنند! حق دارند… مسخره شدیم. درد داریم . دلمان پر از خون است. دستشان بشما که نمیرسد، چه کنند؟ درد که یکی دوتا نیست… هر چه مانده درد است. کسیکه نمی‌تواند مجری درستی باشد، اصلا چرا هست؟

 

دانش آموزان آزاردیده دبیرستان معین به مجلس می روند

یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود این کمیسیون به حادثه مدرسه پسرانه غرب تهران، گفت که جلسه فوق‌العاده این کمیسیون برای پیگیری این موضوع احتمالا روز شنبه برگزار میشود.بهرام پارسایی با ابراز تاسف عمیق از حادثه پیش آمده، اظهار کرد: حادثه اخیر در مدرسه پسرانه غرب تهران باعث جریحه دار شدن

 

افکار عمومی شده و کمیسیون اصل 90 به دنبال پیگیری و شفاف شدن این اتفاق است. مجلس در هفته آینده تعطیل است، ولی بدلیل اهمیت موضوع از هیات رییسه کمیسیون تقاضای جلسه فوق العاده کردم که این جلسه احتمالا فردا «شنبه» تشکیل خواهد شد.

 

وی افزود: وقوع چنین وقایعی در هرمکانی تاسف‌آور است، اما وقوع آن در مدرسه که امن‌ترین مکانی است که خانواده ها فرزندان خود رابه آنجا می‌فرستند غیرقابل پذیرش است. البته موضوع در قوه قضاییه در حال پیگیری است و قاعدتا طبق قانون Law اشد مجازات برای متهم درنظر گرفته میشود، اما با توجه به قصور وزارت آموزش و پرورش در زمینه بازرسی بر مدارس، کمیسیون اصل نود به این پرونده ورود و موضوع را پیگیری میکند.

 

این نماینده مجلس از خانواده‌هاي دانش‌ آموزان قربانی خواست درصورت تمایل برای شکایت خود به کمیسیون اصل نود مراجعه کنند و مطمئن باشند به آن رسیدگی می شود.پارسایی در عین حال خواستار شفاف‌ سازی این پرونده از سوی قوه قضاییه برای پیشگیری از فضاسازی دراین باره شد و گفت طبیعتا وقوع این حادثه آن هم در مکانی مثل مدرسه که مأمن فرزندان دلبند مردم عزیزمان بوده و دارای حرمت است به شدت نگران کننده

 

و غیرقابل بخشش است. البته شخص خاطی قطعا مجازات میشود، اما کسانی که در انتصاب مدیران با مسولیت برخورد نکرده و کاهلی نموده اند و مسولین بی توجه بخش نظارتی در هر رده‌اي باید پاسخگو باشند و این برخورد صرفا محدود به شخص خاطی یا مدیر بی تفاوت نمی شود؛ چرا که حداقل گزینش افراد در مدارس مستلزم دقت بیشتر با نگرشی کارشناسانه است.

 

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس با هشدار نسبت به بی‌اعتمادی والدین دانش‌ آموزان به محیط مدارس، گفت باید با عوامل و سهل انگاران آن گونه حوادث و موارد ناپسند به گونه اي برخورد شود که التیامی بر زخم جامعه ، خانواده و کودکان آسیب دیده شان باشد به هرحال این حادثه دغدغه و نگرانی زیادی را برای همه ی مردم خصوصا والدین دانش آموزان ایجاد کرده است که امیدواریم با جدیت و تدبیر بتوان اعتماد از دست رفته را جبران کرد.

 

واکنش بی سابقه و تند رضا صادقی به فاجعه دبیرستان پسرانه

آخرین اخبار تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان مدرسه دکتر معین

رضا صادقی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: خارج از تصوره این حجم از بی شرفی. دارن کجا می برنمون؟ بچه هامون امنیت ندارن نه تو کلاس قران نه تو‌کلاس درس نه توی خیابون نه…اون بچه ها دیگه سلامت روحی بدست میارن؟

 

هر بلای ممکن و غیر ممکن داره سرمون میاد و نهایت کاری که میکنیم حرف چند روزه و دوباره سکوت . سکوت در مقابل حجم عجیب وقاحت و بی شرمی از مربى ها و ناپدریها و قاتلینى که عنوان میکنن از خانواده باشخصیتن گذشتین تا شد این، مجروح که روش پارچه بکشی خوب نمیشه، کرم میزنه و به استخون میرسه…

 

به کجا و کی پناه ببریم از شر انسان نما هاي دیو صفت؟ دوستان همینجا اعلام می‌کنم به همه ی خانواده هاي اسیب دیده فاجعه دانش اموزان دبیرستان مذکور، یک تیم وکالت یعنی یک تیم قوی و چند نفره به سرپرستی پزشک محمد غفاری اعلام امادگی کردن که با جدیت تمام و بدون دریافت هیچگونه مبلغی وکالتشون و به عهده بگیرن

 

و نذارن این بی شرافتها احساس ارامش کنن بعد جنایتشون.. خدایا بچه هاي مارو از بی شرمی حرامخوران و بیماران روانی محافظت کن…. پ ن: اگر کسى اعضاى خانواده این بچه هارو میشناسه بهشون اطلاع بدید ..میتونن هم به من و هم خود پزشک غفاری هماهنگ کنن.

 

تفاوت بین پرونده سعید طوسی و ناظم منحرف دبیرستان پسرانه تهران

در اینستاگرام خود نوشت در دو سال گذشته، دو ماجرای مهم در زمینه امنیت اخلاقی نوجوانان مطرح شده که در یکی، دستوری صادر نکردند اما در دیگری دستور به محاکمه سریع و اجرای حدود الهی داده‌ شد.

آخرین اخبار تجاوز جنسی ناظم مدرسه به دانش آموزان مدرسه دکتر معین

اما علت این تفاوت در چیست؟

1ـ گستردگی بسیار بیشتر در پرونده آقای سعید طوسی ، دو سه خانواده شاکی وجود داشتند اما در پرونده دبیرستان معین، تعداد خانواده‌هاي شاکی بسیار بیشتر است و تا چهل قربانی شناسایی‌شده نام برده شده.

 

2ـ عمق بسیار بیشتر در پرونده طوسی، شکایت از اقدامات خلاف شأن یک قاری قرآن چه به شکل گفتاری و چه رفتاری بوده «اتهام تجاوز ساخته و پرداخته رسانه‌ هاي بیگانه است و چنین شکایتی از ابتدا و اساسا نبوده» اما در پرونده دبیرستان معین ، شکایت در خصوص تجاوز، تشویق به رابطه غیراخلاقی بین نوجوانان، شرب خمر و … وجوددارد.

 

3ـ آلودگی خود مسوول برقراری نظم در پرونده طوسی، یک مربی قرآن متهم به اقدامات خلاف شان شده است اما در پرونده دبیرستان معین، ناظم مدرسه ، که مسئول شناسایی همین تخلفات و برقراری نظم در دبیرستان بوده متهم به آلودگی و افساد در مدرسه است. بدتر این که برخی مسوولان بالاتر دبیرستان معین نیز، انحرافات فکری اساسی دارند و از حامیان علنی حیازدایی و کشف حجاب به شمار می روند.