پارس ناز پورتال

آخرین ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو

آخرین ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو

خرید خودرو با توجه به تورم زیادی که در بازار خودرو وجود دارد برای بعضی از افراد به یک رویا تبدیل شده است. شاید تصور کنید که در گذشته مردم به چه راحتی خودروهای داخلی را با قیمت هایی ارزان خریداری می کردند اما امروزه باید منتظر ثبت نام کارخانه ها و شرایط پیش فروش آن ها بمانند تا بتوانند یک خودروی صفر تحویل بگیرند.

 

در راستای دسترسی بهتر و بیشتر مردم به این محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو تصمیم گرفت که هر چند ماه یک قرعه کشی انجام دهد و برندگان آن بدین وسیله صاحب خودرو شوند.

 

اگر از نحوه ثبت نام ایران خودرو در دوره جدید اطلاعاتی ندارید، این مطلب را مطالعه کنید تا از آخرین قرعه کشی خودرو ایران خودرو و جدیدترین طرح های پیش فروش خودروهای این شرکت مطلع شوید.

 

جدیدترین طرح ثبت نام ایران خودرو

 

این خودروسازی به دلیل تفاوت زیاد قیمت خودروها از در کارخانه تا قیمتی که به دست مصرف کننده می رسد و به جهت حذف واسطه ها و مبارزه کردن با دلال های خودروهای صفر، تصمیم گرفت تا طرح های پیش فروش جدید و قرعه کشی های متعددی برگزار کند تا قیمت در بازار تعدیل شود.

 

در دو سال گذشته این شرکت توانست با طرح های عالی خودروهایی را قرعه کشی کرده و افراد با قرعه کشی ایران خودرو صاحب خودرو شوند.یکی از جدیدترین طرح هایی که این شرکت برگزار کرده است، طرح فروش فوق العاده متقاضیان عادی، مادران و فرسوده است که قرار است امسال اجرایی شود.

 

این طرح که بخشنامه‌ی آن در سایت ایران خودرو آمده است و شامل چهار محصول این شرکت است از یکشنبه ساعت ۱۰ صبح ۱۸ دی ماه سال ۱۴۰۱ آغاز و تا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.افراد می توانند برای ثبت نام ایران خودرو در این طرح به آدرس اینترنتی esale.ikco.ir مراجعه نموده و اقدامات لازم را جهت شرکت در قرعه کشی ایران خودرو انجام دهند.

 

متقاضیان می توانند برای شرکت در فروش فوق العاده ایران خودرو به صورت 24 ساعته به سایت مراجعه کنند، نوع خودروی ثبت نامی خود را مشخص کرده و در قرعه کشی ایران خودرو شرکت کنند. برندگان در این طرح ایران خودرو به مدت 72 ساعت فرصت دارند تا وجه اولیه خودرو را پرداخت نمایند و پس از آن می توانند رنگ خودرو و نمایندگی برای تحویل خودرو را مشخص کنند.

 

در این طرح خودروهای سورن پلاس دوگانه سوز، رانا پلاس، پژو پارس به صورت فروش ویژه ارائه خواهند شد، شایان ذکر است تفاوت قیمت هرکدام از این خودروها نسبت به بازار حدود 200 میلیون تومان است.

 

زمان تحویل خودروهای پیش فروش ایران خودرو

آخرین ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو

در جدیدترین طرح ثبت نام خودروهای ایران خودرو تعداد چهار محصول با تحویل 90 روزه به مردم عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید که زمان ثبت این طرح محدود خواهد بود و متقاضیان گرامی می توانند تا تاریخ 20 دی ماه 1401 اقدام به ثبت نام این طرح نمایند در غیر این صورت امکان تمدید ثبت نام این طرح بسته به اعلان سایت خود ایران خودرو خواهد بود. متقاضیان پس از برنده شدن در قرعه کشی این طرح حدود 200 میلیون سود خواهند کرد.

 

شرایط لازم برای ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو

 

آخرین ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو

برای ثبت نام ایران خودرو باید اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و کد کاربری دریافت کنید. پس از آن به بخش خرید خودرو رفته نوع خودروی درخواستی را انتخاب کنید. در نهایت به درگاه اینترنتی هدایت خواهید شد و هزینه خودرو را پرداخت نمایید و در انتها کد رهگیری دریافت خواهید نمود. پس از دریافت کد رهگیری به نمایندگی منتخب مراجعه کرده و مدارک خود را برای احراز هویت و سکونت ارائه دهید.

 

جمع بندی

اگر می خواهید شما هم یک خودروی صفر سوار شوید و با قیمت های نجومی بازار مبارزه کنید، کافی است در طرح های قرعه کشی ایران خودرو شرکت کنید و صاحب یکی از محصولات صفر این شرکت شوید. برای ثبت نام ایران خودرو باید به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید و اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و کد کاربری مخصوص به خود را دریافت کنید.

 

در حال حاضر جدیدترین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو در تاریخ 18 دی ماه روز یکشنبه اجرا خواهد شد و متقاضیان می‌توانند در مدت سه روز ثبت نام را به صورت شبانه روزی انجام دهند. اگر می خواهید یک خودروی صفر با قیمتی پایین تر از بازار تحویل بگیرید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید.