پارس ناز پورتال

آرایش چشم متناسب با مدل چشم ها

آرایش چشم متناسب با مدل چشم ها

آرایش چشم متناسب با مدل چشم ها 

مدل آرایش چشم ها را اگر متناسب با مدل چشم ها انتخاب کنیم واقعا در زیبایی ما تاثیر خواهد داشت و آرایشگر های حرفه ای همیشه این نکات را مد نظر دارند. حتما شما هم تجربه کرده‌ایدکه خط چشم کشیدن همیشه شما را زیبا نمی‌کند و با قرار دادن این خطوط در جای نادرست خود شما نمی‌توانید نتیجه دلخواه را به دست بیاورید.

 

هر فرد حالت چشمان مخصوص خود را دارد که در این مطلب با مراجعه به پروانه دانایی کارشناس آرایشگری به شما می‌گوییم که چگونه چشمان‌تان را با خط چشم آرایش کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

 

1. با چشمان گود چه کنیم؟
شما به هیچ وجه نباید داخل چشم‌ها یا اطراف آنها را سیاه كنید چون چشم‌هایتان خیلی ریز و گود رفته‌تر جلوه خواهند كرد، بهترین حالت برای شما یك خط چشم باریك و ظریف است، البته سایه‌های روشن هم به این هدف شما كمك می‌كنند.
آرایش چشم متناسب با مدل چشم ها
2. فاصله‌ها را کم کنید
بهتر است از خط چشم‌های گوشه‌دار استفاده كنید، یعنی خط چشم از گوشه داخلی چشم بیرون بیاید، این كار باعث می‌‌شود فاصله میان چشم‌های شما كمتر خودش را نشان دهد چون خط چشم این فاصله را می‌پوشاند.
آرایش چشم متناسب با مدل چشم ها3. چشم‌ها را درشت کنید

برای درشت جلوه كردن چشم‌ها بهتر است هم بالای چشم خط بكشید و هم پایین آن چون به‌طور كلی وقتی خط چشم پایین بكشید چشم‌ها درشت‌تر جلوه می‌كنند.
آرایش چشم متناسب با مدل چشم ها4. با چشمان گرد چه کنیم؟
شما باید نیمه ابتدایی چشم را خطی بسیار باریك بكشید و بعد به مرور تا انتها آن را پهن كنید، در ضمن بهتر است گوشه خارجی چشم را بكشید تا چشم كشیده‌تر به‌نظر برسد و گردی آن پوشانده شود.
آرایش چشم متناسب با مدل چشم ها5. با چشمان نزدیک به هم چه کنیم؟
شما نباید خط چشم‌تان را از ابتدا بكشید. بهتر است از خط چشم نیمه استفاده كنید و بیشتر روی انتهای چشم كار كنید یعنی از نصف پایانی یا یك سوم انتهایی خط چشم بكشید تا فاصله بین چشم‌ها بیشتر جلوه كند.
آرایش چشم متناسب با مدل چشم ها6. با چشمانی از حدقه بیرون زده چه کنیم؟
پیشنهاد می‌كنیم پشت چشم را یك خط چشم پهن بكشید، در ضمن توصیه می‌كنیم سایه تیره نیز به‌عنوان مكمل استفاده كنید چون سایه تیره نیز بیرون زدگی را می‌پوشاند. وقتی تیرگی‌های پشت چشم زیاد شود چشم فرو رفته‌تر جلوه می‌كند.
آرایش چشم متناسب با مدل چشم ها7. با چشمانی درشت چه کنیم؟
اول از همه اینكه خط چشم پهن كاملا برای شما برازنده است. همچنین توصیه می‌كنیم داخل چشم را هم سیاه كنید وقتی داخل چشم سیاه شود، چشم كوچك‌تر و گردتر جلوه می‌كند.
آرایش چشم متناسب با مدل چشم هانکته هایی که شاید به کارتان آید

 

درشت جلوه کردن
برای درشت جلوه كردن چشم‌ها بهتر است هم بالای چشم خط بكشید و هم پایین آن تا درشت‌تر جلوه كند .
چشم‌های از حدقه بیرون‌زده
سایه تیره را به‌عنوان مكمل استفاده كنید چون سایه تیره بیرون زدگی را می‌پوشاند.