پارس ناز پورتال

آشنایی با جدیدترین شغل تولیدی با استفاده از دستگاه آلات تمام اتوماتیک

آشنایی با جدیدترین شغل تولیدی با استفاده از دستگاه آلات تمام اتوماتیک

وقتی صحبت از مشاغل و مخصوصا مشاغل تولیدی میشود، تولید زغال یکی از صنایع قدیمی و پرسود در داخل کشور و همچنین در خارج محسوب میشود.زغال به عنوان یک کالای پرمصرف همیشه در بازار فروش جایگاه خود را ثابت نگه داشته است، زغالی که ما میخواهیم درمورد تولید آن و نحوه درآمدزایی از آن به شما توضیح دهیم زغال فشرده یا همان زغال چینی است.

 

شرکت ابر زغال ایرانیان با سابقه بیش از یک دهه در صنعت تولید زغال و همچنین راه اندازی خط تولید زغال فشرده یا چینی ، حامی کارآفرینان جدید در مسیر تولید زغال میباشد.

 

اگر خواستار راه اندازی و شروع کسب و کار زغال فشرده هستید میتوانید با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت و تماس با مشاورین شرکت ابر زغال اطلاعات کاملی درمورد این کسب و کار به دست بیاورید.شرکت ابر زغال با عقد قرارداد رسمی حامی شما در کلیه مراحل راه اندازی این خط تولید از صفر تا صد خواهد بود.

 

زغال فشرده یا چینی یا درواقع همان زغالی است که بیشترین مصرف آن در قهوه خانه ها ، رستوران ها و … به عنوان زغال قلیان استفاده میشود.همانطور که خودتان حدس زدید، بازار فروش این محصول به خصوص در ایران همیشه گسترده و دائمی بوده به طوری میتوان که در هر خیابان در هر شهری از کشور چندین مکان مختلف دید که از این محصول به طور روزمره استفاده میکنند.

 

وقتی متوجه گستردگی و جذابیت بازار این محصول شدیم ، میتوانیم به بحث چگونگی راه اندازی خط تولید زغال فشرده ، دستگاه زغال فشرده و شروع تولید زغال برسیم.

 

کارخانه تولید زغال فشرده بر خلاف تصور عموم به سرمایه زیادی احتیاج ندارد. در واقع میتوان گفت سرمایه اولیه برای شروع این کسب و کار در بسیاری از خانواده ها از تمام اقشار جامعه موجود میباشد. فقط مهم ترین مساله برای موفقیت در این کسب و کار، آموزش دیدن صحیح و داشتن علم و تخصص کار میباشد که پایین تر درمورد آموزش صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با جدیدترین شغل تولیدی با استفاده از دستگاه آلات تمام اتوماتیک

دسترسی آسان به مواد اولیه

یکی از اصلی ترین دلایل برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده ، ارزان و در دسترس بودن مواد اولیه لازم برای تولید این محصول میباشد، مواد اولیه زغال از سه مواد خاک اره ، خاک زغال و پوست گردو تشکیل میشود که این مواد در دسته مواد بازیافتی و پسماند ضایعات کشاورزی محسوب میشوند.به همین دلیل دسترسی به این مواد به راحتی ممکن میباشد.

 

آموزش و نحوه تولید زغال فشرده

همانطور که میدانید ، یکی از ارکان اصلی شروع هر کسب و کاری، داشتن تجربه و علم و آگاهی در آن کار میباشد. تولید زغال فشرده نیز از این قاعده مستثنا نیست ، تفاوت اصلی یک فرد موفق و یک فرد شکست خورده در هر زمینه ی کاری مخصوصا تولید زغال فشرده در همین آموزش درست و اصولی میباشد.

 

شرکت ابر زغال ایرانیان با بیش از 10 سال سابقه در تولید زغال فشرده در این مسیر همراه کارآفرینان جدید خواهد بود به طوری که دوره آموزشی به مدت یکماه را به صورت رایگان در اختیار مشتریان جدید و کارآفرینانی که خط تولید خود را از شرکت ابر زغال تهیه میکنند فراهم کرده است .

 

تجهیزات لازم برای شروع

برای تولید زغال فشرده ما نیاز به یک سری تجهیزات داریم، از تجهیزات و دستگاه آلات لازم در خط تولید زغال فشرده میتوان به مشعل ، سرند ، سیگلون ، لوله سینوسی ، اکسترودر و کوره پخت زغال اشاره کرد.

هرکدام از این دستگاه آلات به ترتیب وظایف حرارت دهی ، خشک کردن مواد اولیه ، الک کردن مواد اولیه ، عملیات فشرده سازی مواد و در نهایت پختن بریکت زغال را بر عهده دارند.

 

خط تولید تمام اتوماتیک زغال فشرده

 

سالیان سال از بدو ورود صنعت تولید زغال فشرده به کشور ایران ، خطوط تولید زغال فشرده که توسط تمامی شرکت ها در سطح ایران به فروش میرسید شامل 8 دستگاه میشد که این دستگاه ها هر کدام به نوبه خود دارای مشکلات و ایرادات فنی بودند.

 

شرکت ابر زغال ایرانیان برای اولین بار در ایران توسط به کارگیری حرفه ای ترین مهندسین و متخصصین فنی توانست خط تولید زغال فشرده را به صورت تمام اتوماتیک با نام AM6000 ارائه دهد.در این نوع خط تولید 5 دستگاه از 8 دستگاه به طور کلی حذف میشوند و کلیه فرآیند ها توسط یک دستگاه جامع و کاملا اتوماتیک انجام میشود .این دستگاه مزایای بسیاری نسبت به دستگاه های قبلی دارد. از جمله مزایای این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کاهش نیروی انسانی

50 درصد کاهش مصرف انرژی

کاهش استهلاک و هزینه نگهداری

حذف آلایندگی های محیط و سر و صدا

تابلو برق هوشمند اینورتر

کنترل هوشمند دما

کنترل حجم ورودی و خروجی مواد

و …

 

سرمایه مورد نیاز و قیمت تجهیزات

یکی از مهم ترین موارد برای بررسی قبل از شروع یک بیزنس ، هزینه راه اندازی آن میباشد. سرمایه اولیه مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده یکی از کم هزینه ترین مشاغل میباشد. نکته قابل توجه این است که درآمد این کارخانه تولیدی در مقابل سرمایه اولیه ، در واقع یعنی بازگشت سرمایه در این کسب و کار بسیار کوتاه مدت میباشد.

 

به دلیل نیاز دائمی بازار به این محصول ، درآمد شما از اولین ماه تولید شروع خواهد شد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها به دلیل نوسانات بازار میتوانید با کارشناسان شرکت در تماس باشید.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن : 33251986-045 / 33251987-045