پارس ناز پورتال

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه 

امروز بشما آموزش می‌دهیم که چگونه خودتان فال تاروت و فال قهوه بگیرید، خیلی ها هستند که برای شان جالب است که خودشان بتوانند کارهایی از قبیل فال گرفتن را انجام بدهند بهمین جهت هم ما بشما خواهیم آموخت که چگونه از اسرار این دو فال پر طرفدار آگاه شوید. 

 

یکی از قدیمی ترین روش‌هاي پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده است. از کارت هاي فال تاروت نه تنها برای پیشبینی و آینده بینی استفاده می شده است.

 

فال تاروت «fale taroot» چیست ؟

یکی از قدیمی ترین روش‌هاي پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده است. تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌هاي زیادی را دریافت می کنند.

 

البته در ایران فال تاروت زیاد شناخته شده نیست روشها برای پیشبینی آینده استفاده از کارت هاي فال تاروت اعم از فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر میباشد که از روشهای باستانی و قدیمی شمرده می‌شود. جالب است بدانید که از کارت هاي فال تاروت نه تنها برای پیشبینی و آینده بینی استفاده می شده است بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد استفاده بوده است.

 

نحوۀ درست کردن کارتهای تاروت

 

زمان گرفتن فال تاروت در کارت ها تعمق کنید تا معنی دقیق کارت ها در ذهنت ان بماند

 

یک دسته کارت تاروت شامل 78 کارت است که می‌توانید خودتان نیز آن را درست نمایید. نوع، کیفیت، اندازه کارتها اهمیت ندارد، برای اینکار می‌توانید از ورق مقوای محکم استفاده نموده و 78 شماره یک اندازه ببرید حالا کارت ها را نقاشی کرده و نام آن را در زیر آن به‌صورت پارسی یا لاتین بنویسید.

 

زمان انجام کار می‌توانید در کارت ها تعمق کنید تا معنی دقیق کارت ها در ذهنت ان بماند. به گزارش پارس ناز کارت هاي تاروت از دو گروه تشکیل می‌شوند : سری بزرگ شامل 22 کارت و سری کوچک شامل 56 کارت، سری بزرگ کارت ها به مسائل مهم و ریشه دار نیت مطرح شده میپردازد و سری کوچک کارت ها در تفسیر فال شما به مسائل کوچک و کم اهمیت تر می‌پردازد.

 

روش انجام فال تاروت

 

برای انجام فال تاروت ابتدا باید کارت ها رابا هم مخلوط کرده و سپس انها را بر بزنید

 

برای انجام فال تاروت ابتدا باید کارت ها رابا هم مخلوط کرده و سپس انها را بر بزنید و اینکار را تا زمانی که احساس کنید بر زدن کافیست ادامه دهید. اگر برای شخص دیگری فال میگیرید از او بخواهید با دستانی که با آن مسلط نیست «یعنی اگر راست دست است با دست چپ و اگر چپ دست است با دست راست» کارت ها را کات نماید یعنی کارت ها را از وسط به دو قسمت تقسیم کرده و کارت هاي پایینی را بر روی کارت هاي بالایی قرار دهد.

 

بُر زدن کارت ها 

بر زدن به این معناست که کارت ها را با هم مخلوط کنید و یک کارت از میان کارت ها بکشید و روی کارت هاي بالایی بگذارید و اینکار را چندین بار تکرار میکنید و توجه کنید که پشت کارت ها رو بشما باشد.

 

مراحل انجام فال تاروت و نحوه انتخاب کارت ها

 

انتخاب کارت هاي تاروت همیشه باید پس از انجام یک مراسم کوچک انجام شود

 

انتخاب کارت هاي تاروت همیشه باید پس از انجام یک مراسم کوچک انجام شود، زمانی که برای دریافت پاسخ سوالتان یا پیشگویی به کارت هاي تاروت مراجعه میکنید به آن لحظه گرفتن فال حالت زیبایی از مراقبه بدهید. کارت هاي تاروت را در پارچه زیبا و پررنگی قرار داده «از رنگ هایي مانند بنفش، قرمز یا لاجوردی استفاده کنید» ودر درون جعبه اي نگه داری نمائید.

 

زمانی که خواستید فال بگیرید کارت ها رابا آرامش از درون جعبه و سپس پارچه خارج کنید و انها را بُر بزنید و پس از این‌که احساس کردید کارت ها کاملا مخلوط شده اند انها را بسته به نوع فال تان انتخاب کنید. درصورت تمایل و برای تمرکز قویتر میتوانید شمع و عودی نیز روشن کنید و به فضا رنگ و بویی خاص ببخشید. همیشه از دست چپ تان که به بخش ناخودآگاه و شهودی مغزتان مرتبط است برای کشیدن کارت ها استفاده نمائید.

 

سوالاتی که از کارت هاي فال تاروت می‌شود در حقیقت سوالاتی است که از ناخودآگاه فرد پرسیده می‌شود و هر چقدر سوالات و نیت شفاف تر و مختصر تر باشد تاروت بهتر خواهد توانست معرفت ناشی از ضمیر ناخودآگاه فرد را انعکاس دهد.

 

قبل ودر حین کشیدن کارت ها چشمان تان را ببندید و عمیق و آرام نفس بکشید، همین طور که دست هاي شما رو کارت ها حرکت میکند به‌ صورت یک کانال عمل کرده و به کارتی که هم زمان با انرژی شما هماهنگی دارد مرتبط میگردد.

 

به دست خود اعتماد کنید و کارت را بکشید. گاهی در حین بُر زدن کارت ها کارتی از دسته کارت ها بیرون پریده و روی زمین میوفتد، به اینگونه کارت ها که خودبخود ظاهر می‌شوند توجه نمائید زیرا اغلب پاسخ پرسش شما را در خود دارند.

 

برای تفسیر کارت ها از قدرت درک و فهم تان بهره بگیرید، کارت ها می توانند برای اشخاص مختلف تعابیری متفاوت داشته باشند، تعبیر کارت ها را بخوانید اما در عین حال دقت کنید که حس تان را نیز دخالت دهید.

 

قبل از انتخاب و قرار دادن کارت ها باید نیت شما کاملا روشن باشد و باید مشخص کنید که این فال به نیت مشاوره گرفته میشود و یا پیشگویی، در روش مشاوره اغلب کارت میانی نقش راهنمای اصلی را دارد و کارت هاي کناری ان اغلب نقش تقویتی را دارا می باشند.

 

فال تاروت 7 کارتی

راحت ترین راه برای گرفتن فال تاروت به خصوص فال تاروت روزانه این است که یک کارت انتخاب کرده و به پیشنهادات آن توجه نمائید ولی در صورتی که خواهان اطلاعات روشن تری هستید فال زیر بشما پیشنهاد میشود. فال زیر یکی از رایجترین انواع فال تاروت می‌باشد و برای انجام مشاوره و نظرخواهی یا برای اطلاع از گذشته، حال و آینده کاربرد دارد.

 

کارت اول :

نشان دهنده گذشته و اتفاقاتیکه بر نیت شما تاثیرگذارند.

 

کارت دوم :

نشان دهنده وضعیت کنونی شما میباشد.

 

کارت سوم :

نشان دهنده آینده اي که نزدیک است.

 

کارت چهارم :

نشان دهنده افکار و دیدگاه شما نسبت به نیت تان است.

 

کارت پنجم :

نشان دهنده شخصیت افرادی که به نیت شما مرتبط هستند.

 

کارت ششم :

نشان دهنده اتفاقات مثبت یا منفی غیر منتظره در رابطه با نیت شما می‌باشد.

 

کارت هفتم :

نشان دهنده جواب نهایی نیت شما میباشد.

 


 

آموزش فال قهوه با تصویر

تاریخچه فال قهوه: قهوه نوشیدنی 70% مردم دنیاست، و تعداد زیادی از ملل از دیرباز به خواص گوناگون آن واقف بوده اند. خاصیت آرام بخشی و تسکین آن از این ماده،نوشیدنی اصلی و مهم مجالس پذیرایی را ساخته است.

 

ضمن نوشیدن قهوه نوعی سرگرمی و تفنن ابداع شد که به آن فال قهوه نام داده شد. قهوه به دلیل داشتن مواد غیر حلال و جامد همیشه مقداری ته نشین دارد و از آنجاییکه رسوب این مواد به شکلها و عکسهای مختلف شباهت دارد.

 

به نحوی ارتباط بین سرنوشت نوشنده قهوه و این عکسهای،انگاشته و از این جا قواعد فال قهوه پیدا شد.سایت پارس ناز تغییر این شکلها نوعی آینده بینی به حساب آمده که بین ملل نوشنده قهوه بسیار رایج و جاری است، حتی مجامع و مراکز و انجمن ها و نشریات مربوط به آن دایر گردیده است. اساس فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط می‌شود،لکه ها و سایه ها به شکلها نسبت داده شده و برای هر شکل تعبیر خاص قائلند.

 

در میان اشکال مشاهده شده صورتهای بروج دوازده گانه و بروج فلکی از اهمیت بیشتری برخوردارند. برای پیشگویی دقیق تر فال بیننده می بایست به تفاسیر مربوط به این بروج نیز آشنایی داشته باشد. باید توجه داشت که شکل بروج می بایست در فنجان تقریباً مشخص بوده باشد.البته وضوح عکسهای در بقیه موارد آن چنان اهمیتی ندارد ولی شکل بروج و نشان دهنده ذات و ساخت درونی فرد می‌باشد و می بایست واضح و روشن باشد.

 

در تفسیر فنجان شکل هاي تیره ملاک می باشند ولی بعضی افراد به اشکال سفید نیز توجه می کنند. طبق معمول ته فنجان را در محل دل و پیرامون محل وقوع حوادث و وقایع می دانندطول عکسهای نشانه طول واقعه است؛ از کف فنجان تا لبه آن را طول یک عمر به حساب می آورندمثلا اگر آبشاری دیدید که ارتفاع آن تا لبه فنجان آمده باشد نشان دهنده این است که موفقیت تا آخر عمر ادامه دارد اگر وسط دیواره فنجان باشد موفقیت تا نیمه زندگی ادامه خواهد داشت.

 

تفسیر اشکال در فال قهوه

 

گرفتن فال قهوه

فال قهوه دو نوع است. یک نوع فقط با نگاه کردن به نعلبکی تعبیر می‌شود. در نوع دوم که اینروزها مورد استفاده است،ابتدا به فنجان سپس به نعلبکی نگاه کرده،تعبیر می‌شود.

 

فال نعلبکی

آماده کردن قهوه ته نشین شده: مقداری قهوه خیلی ریز برداشته شده و داخل آب داغ جوشانده میشود. کمی از آبش خورده شده و ته مانده آن که نباید زیاد غلیظ باشد داخل نعلبکی صاف،تمیز و خشک ریخته شده و برای پراکنده شدن ته قهوه به همه ی جای نعلبکی چند بار در جهات مختلف تکان داده می‌شود و برای آشکار شدن اشکال در جهات مختلف تکان داده می‌شود. بعد از آماده کردن قهوه نعلبکی را جلوی خود بگیرید.

 

در ذهن خود خطی از راست به چپ که از وسط نعلبکی بگذرد بکشید و بهمین ترتیب خطی خیالی از بالا به پایین طوری بکشید که نقطه تقاطع این دو خط درست وسط نعلبکی باشد. با نگاه کردن اشکال بالا و پایین خط،معنای انها را از فهرست پایین دریابید. اشکالی که در نعلبکی قهوه آشکار می‌شود همیشه عینآ مانند اشکال جدول نیست.

 

کسیکه فال قهوه میگیرد باید اشکال نعلبکی رابه اشکال جدول تشبیه کند. اشکال بالای خطی که ذهنی کشیدیم مؤثرتر،اشکال پایین خط هم کم تأثیرترند. بهمین شکل،اشکال راست و چپ هم به گونه هاي متفاوت تعبیر میشود. تعبیر یک شکل متفاوت تر از بقیه اشکال است.

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

اساس فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط میشود

 

قدرت و تأثیر اشکال

1.اشکال بالای خط به خوبی و اشکال پایین خط به بدی اشاره دارند.

2.معنای اشکال بالایی خط قوی‌تر است.

3.اشکال پایین خط میانی،از نظر قدرت تأثیر کمی دارند.

4.اشکال سمت راست به خوبی و اشکال سمت چپ به بدی و شر معنی میشود.

5.پشت سر هم بودن اشکالی که به خوبی اشاره دارد،به خوبی،پشت سر هم بودن اشکالی که به بدی اشاره دارد به بدی دلالت می‌کند.

 

فال فنجان

کمی از قهوه را بعد از خوردن آن داخل فنجان باقی می گذارند. سپس بعد از گرفتن نیتی نعلبکی بر روی فنجان گذاشته شده و برگردانده می‌شود. بعد از این‌که قهوه کمی خنک شده با نگاه کردن به اشکال داخل فنجان تعبیر می‌شود. بعد از فنجان نوبت نعلبکی است. اضافه هاي داخل نعلبکی درون فنجان ریخته میشود. و اینبار با اشکال داخل نعلبکی فال تعبیر می‌شود.

 

اخطارهای مهم فال قهوه

1. در فال قهوه فقط یک نیت میشود.

2. برای نگاه کردن و تعبیر اشکال فنجان در جهت عقربه هاي ساعت گردانیده می‌شود.

3. اشکال ابتدا بطور مستقل تعبیر می‌شود و سپس حوادث به یک دیگر ربط داده می‌شود.

4. نباید ته قهوه داخل فنجان زیاد باقیمانده باشد زیرا اشکال آشکار نمی‌شود.

5. یک فال قهوه دو بار گرفته نمی‌شود،بدشانسی می آورد.

6. فنجانی که برای فال قهوه گذاشته شده نباید برگردانده شود و باید روباز بماند.

7. برای گرفتن فال قهوه ،قهوه همیشه باید از یک طرف فنجان نوشیده شود.

 

تفسیر گرفتن فال قهوه

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

آموزش فال قهوه

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

تفسیر فال قهوه

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

تفسیر اشکال فنجان قهوه

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

آموزش تصویری فال قهوه

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

آموزش گام به گام فال قهوه

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

تفسیر اشکال فال قهوه

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

آموزش و خواندن فال قهوه

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

آموزش تصویری فال قهوه

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

آموزش فال قهوه با تصویر

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

آموزش گام به گام فال قهوه

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه «کامل وساده ترین روشها»