پارس ناز پورتال

آموزش تهیه چیز کیک شکلاتی به همراه فندق

آموزش تهیه چیز کیک شکلاتی به همراه فندق

آموزش تهیه چیز کیک شکلاتی به همراه فندق 

آموزش درست کردن چیز کیک آن هم با طعم شکلات و فندق را برای شما داریم که بسیار پرطرفدار هست و طرز تهیه آن آسان می باشد. چیز کیک یکی از انواع کیک هاي خیلی خوشمزه هست. حالا اگر چیز کیک مان شکلاتی باشد که بی نظیر می‌شود. در این مقاله قرار هست طرز تهیه چیز کیک شکلات و فندق را به شما آموزش دهیم که حتما خوشتان می‌آید.

 

مواد لازم بیس:
بیسکویت کرمدار شکلاتی «پودر شده»: 250 گرم
کره: 70 گرم
پودر گردو: 30 گرم

 

موارد لازم رویه:
پنیر خامه اي: 350 گرم
شکلات تلخ: 150 گرم
فندق: 15 عدد
گردو «خردشده»: 2 عدد
پودر کاکائو تلخ: 2 ق س
خامه قنادی: 100 گرم
وانیل: یک دوم ق چ
ماست خامه اي: 100 گرم
پودر ژلاتین: 4 ق س
آب سرد: 250 میلی لیتر
آب گرم: 50 گرم

 

طرز تهیه:
1. اول پودر بیسکویت و کره ذوب شده و گردو را با هم مخلوط کرده و کف قالب کمربندی را بپوشانید و پرس کنید.

 

2. سپس به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد. سپس پودر ژلاتین را روی آب سرد پاشیده و اجازه دهید پفکی شود. سپس به روش بن ماری ذوب کرده تا همه ي ژلاتین حل شود و کنار بگذارید تا خنک شود. پنیر خامه اي را با همزن بزنید تا نرم شود. ماست، خامه و وانیل را اضافه کرده و هم بزنید تا یکنواخت شود.

 

3. شکلات را ذوب کرده و اجازه دهید خنک شود. سپس در یک تابه فندق ها را ریخته و روی حرارت کم بگذارید تا پوستش ترک بخورد ولی نسوزد. بعد روی یک پارچه بریزید و با پارچه پوست آن را بکنید. بعد بکوبید تا کمی خرد شود و با گردو و شکلات به مواد چیزکیک اضافه کرده و آن را یکنواخت کنید.

 

4. پودر کاکائو را همراه آب داغ حل کرده و بعد از خنک شدن به مواد چیزکیک اضافه کرده و همراه ژلاتین حل شده به تمام مواد اضافه کرده و مفید هم بزنید و در قالب روی بیسکویت ها ریخته و در یخچال به مدت 3-4 ساعت قرار دهید تا خودش را بگیرد. سپس با میوه و خامه تزیین کنید.