پارس ناز پورتال

آموزش گریم صورت عروس + هزینه به صورت اقساط

آموزش گریم صورت عروس + هزینه به صورت اقساط

گریم عروس از جمله دوره های پرطرفدار آرایشگری است که به صورت کاملا تخصصی برای آرایش عروس خانم ها برگزار می شود. شاید تصور کنید تنها با گذراندن دوره های آموزش گریم و میکاپ صورت می توانید هر نوع آرایشی را انجام دهید و دیگر نیازی به دوره جداگانه برای آرایش عروس ندارید. اما اینطور نیست.

 

گریم و میکاپ عروس نکات و ریزه کاری های مخصوص به خود را دارد و برای اینکه بتوانید به مهارت کامل در این زمینه دست پیدا کنید، نیاز است تا به طور تخصصی در این زمینه آموزش ببینید.

 

اگر از طرفدارهای رشته گریم و آرایش عروس هستید و دوست دارید به موفقیت و درآمدهای بالا دست پیدا کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما شما را با این هنر جذاب به طور کامل آشنا می کنیم و در آخر نیز بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه را به شما معرفی می کنیم.

 

با رشته گریم صورت عروس آشنا شوید

روز عروسی از مهم ترین روزها در زندگی هر کسی است. تمام خانم ها دوست دارند در چنین روزی زیباترین لباس را بپوشند، موهای خود را به بهترین شکل بیارایند و از همیشه جذاب تر و زیباتر به نظر برسند. به همین دلیل، همه عروس خانم ها سعی دارند برای این روز استثنایی به یک آرایشگر عروس ماهر و حرفه ای مراجعه کنند.

 

آرایشگری که دوره آموزش گریم عروس را به طور تخصصی گذرانده و در این زمینه به مهارت مورد نیاز دست پیدا کرده است.در این دوره آموزشی به شما آموزش می دهند که چطور پوست مشتری را آماده کنید، ابزارهای حرفه ای آرایش صورت را بشناسید و از آن ها استفاده کنید، بهترین نوع آرایش را برای فرم چهره هر فرد انتخاب کنید، و انواع آرایش های خلیجی، اروپایی و لایت را به بهترین شکل اجرا کنید.

آموزش گریم صورت عروس + هزینه به صورت اقساط

بازار کار رشته آرایش عروس چگونه است؟

همانطور که اشاره کردیم، مراسم عروسی مهم ترین شب زندگی هر فردی است. بنابراین، همه عروس خانم ها آرایش چنین روزی را به دست یک آرایشگر ماهر و حرفه ای میسپارند. بنابراین، اگر در یک آموزشگاه آرایشگری حرفه ای مانند رز سرخ آموزش دیده باشید و در کارتان مهارت کافی را کسب کنید، می توانید انتظار داشته باشید که مشتریان زیادی به شما مراجعه کنند و به درآمدهای بالا دست پیدا کنید.

 

یکی دیگر از مواردی که می تواند روی موفقیت شما تاثیر بگذارد، استفاده از ابزار و لوازم آرایش مرغوب و باکیفیت است. آرایش عروس باید ماندگاری بالایی داشته باشد و تا آخر شب بدون هیچگونه تغییری باقی بماند. از این رو، برند و کیفیت محصولات مورد استفاده می تواند تاثیر زیادی بر میزان رضایت مشتری و در نتیجه موفقیت و درآمد شما داشته باشد.

 

هزینه کلاس های آموزش گریم عروس به چه صورتی است؟

میزان و نحوه دریافت شهریه دوره های آموزشی بسته به آموزشگاهی که در آن ثبت نام می کنید متفاوت است. به همین ترتیب، آموزشگاه رز سرخ فرصتی استثنایی برای شرکت در کلاس های آموزش آرایشگری خود در اختیار هنرجویان قرار داده است. اگر پرداخت شهریه به صورت یکجا برای شما مشکل است، می توانید شهریه خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

 

رشته گریم و میکاپ چه تفاوتی با گریم عروس دارد؟

در ظاهر هر دوی این رشته ها تکنیک های آرایش صورت را به شما می آموزند. اما باید بدانید که آرایش عروس اصول و تکنیک خاص خود را دارد. آرایش عروس باید از آرایش سایر مهمان های مجلس خاص تر و متفاوت تر باشد. همچنین، عروس قبل از مراسم عروسی زمان زیادی را صرف عکاسی و فیلم برداری خارج از تالار عروسی می کند.

 

به همین جهت، نه تنها آرایش باید ماندگاری بالایی داشته باشد و در فصول مختلف سال و در سرما و گرما حالت خود را از دست ندهد، بلکه باید برای فیلم برداری و عکاسی هم مناسب باشد.همچنین، یک آرایشگر عروس باید بتواند نوع آرایش مناسب عروس را با توجه به فرم چهره، مدل مو، لباس عروس و سلیقه شخصی مشتری خود تشخیص دهد و با توجه به مد روز بهترین مدل را برای او انتخاب کند.

آموزش گریم صورت عروس + هزینه به صورت اقساط

رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

حتما تا به اینجای کار به خوبی با رشته گریم صورت عروس آشنا شده اید. اگر تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید به یک آرایشگر عروس حرفه ای تبدیل شوید، باید قدم اول را محکم و با دقت بردارید. قدم اول انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای است.

 

یک آموزشگاه حرفه ای آموزش تمام سرفصل های به روز و استاندارد را در دستور کار خود قرار می دهد. با مربیان و اساتید باتجربه و کارآزموده همکاری می کند تا آموزش هنرجویان به بهترین نحو انجام شود.بعلاوه، تمام ابزار و لوازم آرایشی که برای آموزش شما استفاده می کند جدید، با کیفیت و از بهترین برندهای موجود است و به شما این امکان را می دهد تا به طور کاملا عملی از آن ها بر روی مدل های واقعی استفاده کنید و مهارت خود را ارتقا بدهید.

 

تمام این ویژگی ها را می توانید در آموزشگاه آرایشگری رز سرخ بیابید. با اینکه مدت زمان زیادی از آغاز فعالیت این آموزشگاه نمی گذرد، اما تا کنون توانسته است هنرجویان زیادی را جذب و آماده ورود به بازار کار حرفه ای کند. رشته هایی که در رز سرخ تدریس می شود محدود به رشته های گریم و میکاپ نیست.

 

بلکه بسیاری از دوره های آموزش آرایشگری مانند آموزش میکروبلیدینگ، کاشت و طراحی ناخن، پاکسازی و فیشیال پوست، لیفت مژه و ابرو و … با بالاترین سطح آموزش برگزار می شوند.از دیگر ویژگی های ممتاز رز سرخ شهریه مناسب و مقرون به صرفه ای است که حتی می توانید آن را به صورت اقساطی نیز پرداخت کنید.

 

در پایان دوره نیز مدرک فنی و حرفه ای به شما اعطا می شود که می توانید از آن به عنوان یک رزومه کاری حرفه ای برای شروع پرقدرت کسب و کارتان استفاده کنید.همچنین، اگر می خواهید سالن زیبایی خود را تاسیس کنید یا کسب و کار خودتان را داشته باشید، می توانید از مشاوره های مسئولین و اساتید رز سرخ استفاده کنید.

 

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.