پارس ناز پورتال

آنچه باید در مورد حوله تن پوش بدانیم ؟

آنچه باید در مورد حوله تن پوش بدانیم ؟

برای خرید هر محصولی نیاز است که شما اطلاعات صحیحی راجع به محصول داشته باشید. اطلاعاتی که بتوانید متناسب با خواسته خود یک محصول باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را خریداری نمایید. حوله تن پوش یکی از مواردی است که برای خرید آن باید دقت زیادی به خرج دهید. تماس مستقیم حوله با بدن، باعث شده که محصول حساسی به شمار آید. شما باید هنگام خرید به کیفیت و جنس آن دقت کنید تا دچار امراض پوستی نشوید.

آنچه باید در مورد حوله تن پوش بدانیم ؟

حوله تن پوش یا پالتویی، نوعی حوله است که برای بعد از حمام قابل‌ استفاده است. این حوله‌ها به نسبت دیگر حوله‌ها، دست‌وپاگیر نیستند و تا زمان لباس پوشیدن، سشوار کشیدن و… می‌توان  در آن راحت بود. از این نوع حوله برای استخر و ریلکسیشن هم می‌توانید استفاده کنید.

 

برخی افراد از این مدل حوله به‌عنوان یک روپوش راحتی در منزل هم استفاده می‌کنند. از جمله موارد مورد توجه هنگام خرید حوله تن پوش می‌توان به جنس، قدرت جذب، دوام حوله، خشک‌شدن سریع حوله، ابعاد، سبکی و سنگینی، نرم بودن و کیفیت آن، قیمت حوله تن پوش و دوام حوله اشاره کرد. در ادامه به توضیح برخی از مهم‌ترین نکات در مورد خرید حوله می‌پردازیم.

 

جنس حوله تن پوش

حوله تن پوشی که برای بعد از حمام و استخر انتخاب می‌کنید؛ باید از جنسی باشد که جذب بالایی دارد. قیمت حوله‌های تن پوش، متناسب با جنس الیاف حوله متفاوت است. معمولاً برای تولید حوله تن پوش از این الیاف استفاده می‌شود که عبارت‌اند از:

 

میکرو فیبر

این جنس حوله‌ها از محبوبیت خوبی برخوردارند و قیمت آنها ارزان است. در برابر انواع لکه، مقاوم و نسبت به ابریشم از جذب بهتری برخوردار هستند. حوله‌های میکروفیبر، سبک و نرم هستند و بیشتر در فصول گرم استفاده می‌شوند. این حوله‌ها به موها آسیب نمی‌زنند و بسیاری از افراد، خصوصاً بانوان همیشه از این نوع حوله برای خشک‌ کردن موهای خود استفاده می‌کنند.

 

پنبه

 پنبه از محبوب‌ترین الیاف است که جذب بسیار بالایی دارد و شستشوی آن هم بسیار آسان است. برخی حوله‌ها از پنبه ارگانیک و برخی از پنبه مصنوعی تولید می‌شوند. در زمان خرید دقت کنید؛ زیرا حوله تن پوش با الیاف پنبه مصنوعی از کیفیت کمتری برخوردار است. حوله‌هایی با پنبه و الیاف پلی‌استر نیز ساخته می‌شوند؛ این جنس حوله‌ها به طور معمول، ضخیم‌اند و به دلیل ضخامتی که دارند قدرت جذب بالایی هم دارند.

 

پشم

 حوله‌های تن پوش از جنس پشم، حوله‌های ارزانی نیستند. این حوله، بیشتر مناسب فصول سرد است. میزان آب‌گیری آن بیشتر از بقیه جنس‌های حوله است. این جنس حوله چروک نمی‌شود. در دمای پایین باید شسته شود و  برای خشک‌شدن احتیاج به زمان طولانی تری دارد.

 

بامبو

حوله‌های تن پوش با جنس بامبو برای افرادی که به الیاف مختلف آلرژی دارند می‌تواند گزینه متناسبی باشد. این نوع حوله، ضد میکروب و ضدباکتری است. بسیار سبک بوده و جذب بالایی دارد. در مورد بامبو، اطلاعاتی وجود دارد که حاکی از آن است که در زمان کوتاهی فرسوده می‌شود.

 

با فرض صحت این قضیه از آنجا که هر چند وقت، باید حوله خود را عوض کنید؛ مشکلی برای خرید حوله‌های بامبو نخواهید داشت. نکته قابل ذکر در این مورد آن است که اگر به خوبی از این حوله نگه داری کنید می‌توانید تا 5 سال از آن استفاده کنید.

آنچه باید در مورد حوله تن پوش بدانیم ؟

قدرت جذب و خشک‌شدن

بهترین حوله به‌طور معمول حوله‌ای است که بتواند آب را به‌خوبی جذب کند. برخلاف باور عموم، ضخامت و وزن حوله در این مورد تأثیر گذار نیست. در واقع قدرت جذب بسته به جنس حوله است و اگر از حوله تن پوش اصل استفاده کنید؛ قطعاًً شاهد جذب بالای آن هم خواهید بود.

 

در کنار قدرت جذب، مسئله‌ای که باید به آن توجه شود بوی حوله است. برخی از حوله‌ها با کمترین رطوبت، بوی بدی از خود ساطع می‌کنند که مجبور می‌شوید به سرعت اقدام به شستشوی آن نمایید. شستشوی مستمر حوله به بافت آن آسیب می‌رساند و باعث می‌شود عمر و دوام آن کم شود.

 

بنابراین حوله‌ای را انتخاب کنید که در برخورد با رطوبت، کیفیت بالایی داشته باشد. معمولاً حوله‌های سبک، زودتر خشک می‌شوند؛ اما الزاماً همیشه سبک بودن حوله به معنای کیفیت بالای حوله نیست. حوله‌های باکیفیت سریع‌تر خشک می‌شوند و بعد از گذشت چند ساعت، شما می‌توانید دوباره از آنها استفاده کنید.

 

دوام حوله

حوله تن پوش اصل و  باکیفیت از دوام بالا و حوله بی‌کیفیت از دوام پایینی برخوردار است. دوام حوله، بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا در صورت دوام خوب و بالا می‌توانید مدت‌زمان بیشتری از یک حوله استفاده کنید. حوله تن پوش نسبت به دیگر حوله‌ها، نیازمند دوام بالاتری می‌باشد. زیرا استفاده از این حوله، متفاوت است و ممکن است مدت طولانی‌تری آن را بپوشید.

 

ابعاد و وزن حوله

در کنار جنس حوله تن پوش، ابعاد آن هم در قیمت تأثیرگذار است. برای این که بتوانید سایز درستی را انتخاب کنید؛ بلندی قد و دور کمر از مواردی است که باید آن را موردتوجه قرار دهید. از آنجایی‌ که این حوله‌ها باید گشاد و بزرگ باشند؛

 

اگر اقدام به خرید حوله تن پوش یک سایز بزرگ‌تر از سایز خودتان کنید، برایتان مشکلی پیش نمی‌آید. بعد از جنس و ابعاد حوله،  نوبت به وزن حوله است. یکی از ملاک‌های نشان‌دهنده کیفیت، وزن حوله است. قیمتف متناسب با وزن متغیر است. معمولاً حوله‌های سنگین‌وزن، باعث سلب احساس راحتی از شما می‌شوند.

 

نرمی و کیفیت حوله تن پوش

هر حوله نرمی که در فروشگاه می‌بینید؛ الزاماً حوله مرغوبی نیست. برخی از تولیدکنندگان بعد از تولید حوله‌ها به آنها نرم‌کننده می‌زنند. این کار باعث نرمی و لطافت بیشتر می‌شود. اگر به دنبال کیفیت بالا و نرمی و لطافت هستید؛ حوله تن پوش ترک می‌تواند نیاز شما را برطرف کنید.

آنچه باید در مورد حوله تن پوش بدانیم ؟

خرید و قیمت حوله تن پوش از فروشگاه حوله و کالای خواب اواریا

قیمت حوله چیزی است که از اهمیت زیادی برخوردار است. معمولاً افراد به دنبال حوله‌هایی با قیمت کمتر و کیفیت خوب هستند. برندهای مختلف در قیمت تأثیرگذارند. اما حواستان باشد که کیفیت را فدای قیمت نکنید. اگر به دنبال حوله تن پوش ترک و یا حوله تن پوش اصل هستید؛ فروشگاه اواریا می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

 

فروشگاه اینترنتی اواریا یک فروشگاه تخصصی در زمینه کالای خواب و حوله می‌باشد. کیفیت بالای محصولات این فروشگاه، باعث شده تا بزرگ‌ترین مرجع خرید کالای خواب و حوله باشد. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی www.evarya.com وارد سایت اواریا شده و اقدام به مشاهده محصولات و کیفیت آن‌ها نمایید.

 

فروشگاه اواریا محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد؛ همچنین برای جلب اعتماد و احترام به مشتریان خود، امکان 7 روز مرجوعی را برای شما فراهم آورده است.