پارس ناز پورتال

آیا نمایندگی های پاناسونیک در ایران معتبر هستند؟

آیا نمایندگی های پاناسونیک در ایران معتبر هستند؟

یکی از سوالات مهم مشتریان محصولات پاناسونیک در ایران، این است که آیا نمایندگی‌های این شرکت در ایران معتبر هستند یا خیربا توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که در سطح جهانی بر علیه کشورمان اعمال شده‌اند، متاسفانه شرکت پاناسونیک هم نمایندگی‌های رسمی خود در ایران را لغو کرده است.

 

با این‌حال، همچنان مراکز و مجموعه‌هایی هستند که خدمات نمایندگی پاناسونیک را به مشتریان ارائه می‌دهنداما همچنان این سوال به قوت خود باقی استآیا نمایندگی های پاناسونیک در ایران معتبر هستند؟

 

امروز و در این مقاله ضمن پاسخ دادن به این سوال، به یکی از نمایندگی‌های معتبر و مجاز پاناسونیک در ایران اشاره خواهیم کرداگر شما هم به دنبال دریافت خدمات مناسب در حوزه محصولات Panasonic هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

 

از کجا بفهمیم یک نمایندگی پاناسونیک معتبر است؟

خب قبل از هر چیز اجازه دهید به این سوال پاسخ دهیماکنون که نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران وجود ندارد، از کجا بدانیم یک نمایندگی معتبر است؟ خوشبختانه روش‌های مختلفی برای اثبات معتبر بودن یک نمایندگی پاناسونیک وجود دارند که در ادامه، به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

اولین فاکتوری که می‌تواند معتبر بودن یک نمایندگی پاناسونیک را نشان دهد، ارائه محصولات اورجینال استوقتی یک مرکز ادعا می‌کند که به عنوان یک نمایندگی کار می‌کند، باید تک تک محصولاتی که به مشتریان عرضه می‌کند، اصل باشند.

 

دقت داشته باشید که محصولات اورجینال پاناسونیک، همگی دارای لیبل یا همان برچسب اختصاصی هستندبنابراین هر محصولی که فاقد این لیبل باشد، بدون تردید فیک است و ارزش خریدن ندارد!

 

مورد دوم، به ارائه گارانتی مربوط می‌‎شودمراکز معتبر، محصولات پاناسونیک را روی سربرگ رسمی و با نام خودشان گارانتی می‌‌کننداین در حالیست که در مراکز غیر مجاز، برگه ضمانت‌نامه با اسم شرکت‌هایی صادر می‌شود که گاها حتی وجود خارجی هم ندارندبنابراین دست خریدار برای دریافت خدمات پس از فروش، کاملا کوتاه خواهد ماند.

آیا نمایندگی های پاناسونیک در ایران معتبر هستند؟

ارائه خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات تخصصی، یکی دیگر از نشانه‌های یک نمایندگی معتبر پاناسونیک در ایران استفراموش نکنید که در بسیاری از مراکز غیر مجاز، در طول دوره تعمیرات از قطعات فیک برای جایگزین کردن قطعه‌های آسیب دیده استفاده می‌شود.

 

 به همین دلیل، دستگاه بعد از مدت زمان بسیار کوتاهی، دوباره خراب می‌شوداین در حالیست که یک نمایندگی مجاز، فقط از قطعات کاملا اورجینال و با کیفیت اصلی پاناسونیک استفاده می‌کند.

 

در کنار همه این موارد، باید به ثبت رسمی شرکت و فعالیت تحت نظر اتحادیه‌های مربوطه هم اشاره کردبدیهی است که تا زمانی که یک مجموعه ثبت رسمی نشده باشد، نمی‌توان به آن لقب نمایندگی داد؛ چه برسد به نمایندگی معتبر !

 

خب با بررسی همه این موارد، اکنون می‌خواهیم یکی از نمایندگی‌های معتبر و مجاز پاناسونیک را به شما معرفی کنیمشرکت ایده آل گستر نزدیک به دو دهه است که به عنوان نمایندگی مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در کشورمان مشغول فعالیت استدر ادامه با ما همراه باشید تا با این مجموعه و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهد، بیشتر آشنا شوید.

 

ایده آل گستر نمایندگی معتبر پاناسونیک در ایران

همان‌طور که اشاره شد، ایده آل گستر به عنوان نمایندگی معتبر پاناسونیک در ایران مشغول به فعالیت استاین شرکت در سال 1382با شماره ثبت 295974 از اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت‌های صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود.

 

ایده آل گستر در ابتدا به عنوان نمایندگی رسمی Panasonic فعالیت می‌کرداما بعد از اعمال محدودیت‌ها و از بین رفتن امکان دریافت نمایندگی رسمی، همچنان خدمات خود را به عنوان مرکز مجاز و تحت نظر اتحادیه مخابراتی ایران، ادامه داد.

آیا نمایندگی های پاناسونیک در ایران معتبر هستند؟

هم‌اکنون محصولات زیر به صورت کاملا اورجینال و همراه با لیبل یا برچسب رسمی Panasonic، در فروشگاه ایده آل گستر به مشتریان عرضه می‌شوند:

 

* انواع تلفن‌های خانگی و اداری پاناسونیک

* انواع دستگاه‌های سانترال کم‌ظرفیت و پرظرفیت پاناسونیک

* دستگاه‌های فکس لیزری و کاربنی پاناسونیک

* ویدئوپروژکتورهای پاناسونیک در مدل‌ها و کاربری‌های مختلف

* انواع دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و آنالوگ پاناسونیک

* تجهیزات جانبی دستگاه‌های مختلف از قبیل باتری تلفن بیسیم، درام و تونر فکس، پایه و پرده ویدئوپروژکتور و 

 

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، گستردگی محصولات عرضه شده در این مجموعه بسیار زیاد است و می‌توان ادعا کرد که کلیه تجهیزات مخابراتی و اداری را شامل می‌شود.

 

از آن‌جایی که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نمایندگی معتبر، ارائه گارانتی معتبر برای محصولات خود است، ایده آل گستر هم تمامی تجهیزات فروخته شده به مشتریان را به مدت سال و روی سربرگ رسمی خود، گارانتی می‌کند

 

اهمیت این ضمانت‌نامه آن‌جایی مشخص می‌‎شود که با اسم ایده آل گستر و روی سربرگ رسمی این شرکت صادر می‌شودبنابراین مشتریان می‌توانند با خیالی کاملا آسوده، به معتبر بودن آن اعتماد کامل و صد در صد داشته باشند.

 

نصب و راه‌اندازی مراکز تلفن پاناسونیک یکی از تخصص‌های اصلی ایده آل گستر محسوب می‌شوداین مراکز با استفاده از دستگاه‌های سانترال پاناسونیک و در مجموعه‌های کاری مختلف از قبیل ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری کوچک و بزرگ، راه‌اندازی می‌شوند.

 

برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه سانترال پاناسونیک هم یکی دیگر از خدمات این شرکت به عنوان نمایندگی معتبر پاناسونیک محسوب می‌شود.واحد تعمیرات ایده آل گستر از همان روزهای نخست فعالیت این شرکت راه‌اندازی شد.

 

در این واحد کلیه محصولات مخابراتی از قبیل تلفن‌، سانترال، فکس و … پاناسونیک با استفاده از قطعات کاملا اورجینال و توسط تکنسین‌های فنی و مجرب، مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌گیرند.

 

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

 

1- مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت

 

2- مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)

 

3- ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

 

توجهلطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

 

کلام آخر

اگرچه با توجه به محدودیت‌های اعمال شده بر علیه کشورمان، پاناسونیک نمایندگی‌های رسمی خود را در ایران غیر فعال کرده است، اما همچنان می‌توان به برخی از مراکز از جمله ایده آل گستر به عنوان نمایندگی معتبر و مجاز این شرکت اعتماد کرد.

 

در این مقاله ویژگی‌های یک نمایندگی مجاز را بررسی کردیم و در نهایت، همان‌طور که مشاهده کردید، مشخص شد که ایده آل گستر، از تمامی این ویژگی‌ها به خوبی برخوردار است.