پارس ناز پورتال

آیا نوسانات بازار روی قیمت تتر تاثیر دارد؟

آیا نوسانات بازار روی قیمت تتر تاثیر دارد؟

تتر (USDT) یک توکن اتریوم است (همچنین به آن یک استیبل کوین می گویند) که به ارزش یک دلار آمریکا معامله می شود. فردی که این کریپتو را راه اندازی کرد، ادعا می کند که USDT توسط ذخایر بانکی و وام های مختلف پشتیبانی می شود، به گونه ای که این ذخایر با ارزش USDT در گردش مطابقت دارد یا بیشتر از آن است.

 

نکته مهم درباره این کوین این است که در حال حاضر، کوین بیس تنها از USDT در بلاک چین اتریوم (ERC-20) پشتیبانی می کند. در عین حال دقت داشته باشید که USDT را روی هیچ بلاک چین دیگری به Coinbase ارسال نکنید.

 

تتر در شبکه های اجتماعی

 

تتر فقط در یک روز، یعنی در نهم آگوست سال جاری میلادی در 5,891 از 2,026,819 پست رسانه های اجتماعی در توییتر و Reddit نام برده شده است. 12,283 فرد منحصر به فرد در رسانه های مجازی مختلف در مورد تتر صحبت می کنند و در اکثر موارد، پست های جمع آوری شده در خصوص این توکن، رتبه 66 را دارد.

 

امنیت و پشتیبانی تتر

 

ذخایر تتر کاملا پشتیبانی شده است و این کریپتو از هر نظر امنیت بسیار بالایی دارد. شفافیت این رمزارز نیز بسیار بالا است. شفافیت تتر نه تنها شامل ترکیب ذخایر خود می شود، بلکه این مسئله در زمینه تجزیه و تحلیل واضحی از رتبه بندی و سررسید اوراق تجاری و گواهی سپرده این شرکت نیز صدق می کند. تمامی مدارک و شواهد موجود نشان می دهد که این توکن اطلاعات موجود در گزارش ذخایر تلفیقی را با صحت و درستی کامل ارائه می دهد.

 

عدم استفاده از اوراق تجاری چینی در تتر

 

تتر در بیانیه ای به طور رسمی اعلام کرده است که هیچ اوراق تجاری چینی در معاملات این کریپتو وجود ندارد. این رمزارز به عنوان ناشر استیبل کوین، با توجه به شرایط موجود در بازار ارزهای دیجیتال مبنی بر احتمال ناامن بودن اوراق تجاری چینی، استفاده از این اوراق را از روند معاملاتی خود خارج کرده است.

 

ثابت بودن قیمت تتر پس از فروپاشی Terra

 

تتر تست استرس بازار را با بازگشت به حالت عادی پشت سر گذاشته و دیگر نگرانی خاصی درباره نوسانات قیمت تتر وجود ندارد، اما هنوز هم نگرانی هایی درباره ذخایر آن باقی مانده که مسئولین این کریپتو در تلاش برای رفع این معضل هستند.

 

تلاش تتر برای راه اندازی یک برنامه چت ویدیویی

 

آیا نوسانات بازار روی قیمت تتر تاثیر دارد؟

با توجه به اینکه اطلاع از قیمت تتر تاثیر زیادی در معاملات این کوین دارد، بنابراین مسئولین این رمزارز اقدام به راه اندازی یک برنامه چت به صورت ویدئویی با عنوان Keet کرده اند تا مشتریان با استفاده از وب سایت تتر، این برنامه را بارگیری و استفاده کنند.

 

این یکی از برنامه‌ های ارز دیجیتال مذکور به عنوان بزرگترین صادرکننده استیبل کوین جهان است تا از این طریق بتواند مشتریان را در جریان آخرین اطلاعات مربوط به نوسانات قیمتی خود قرار دهد و شرایط را برای برقراری تماس ویدئویی مشتریان به منظور حل مشکلات احتمالی آنان، فراهم سازد.

 

انتظار سرمایه گذاران برای استقرار ذخایر عظیم استیبل کوین

 

به گفته تحلیلگران، انبوهی از سرمایه گذاران این ارز منتظر افزایش قیمت تتر هستند تا سود بیشتری به دست آورند. فروش تتر در شرایط کنونی بازار کاهش پیدا کرده و مشتریان در انتظار افزایش قیمت ارزهای دیجیتال ارزان تر هستند تا بتوانند نسبت به فروش کریپتوی خود اقدام کنند.

 

از سوی دیگر تتر دارایی کاغذهای تجاری خود را تقریبا 60 درصد کاهش می دهد تا از این طریق بتواند نگرانی های مربوط به کیفیت توکن خود را برطرف کند. این ارز مجازی به عنوان ناشر استیبل کوین، دارایی های اوراق تجاری خود را به 8.5 میلیارد دلار کاهش داده و در تلاش است 3.5 میلیارد دلار دیگر از این اوراق را نیز در پایان این ماه کاهش دهد.

 

شرایط قیمتی ارز مجازی تتر چگونه است؟

 

قیمت تتر دارای حجم معاملات 66,856,044,866 دلار در طول 24 ساعت اخیر بوده است. این قیمت در 24 ساعت گذشته 0.1% کاهش یافته و عرضه در گردش آن نیز 67 میلیارد USDT بود. اگر به دنبال خرید یا فروش تتر هستید، این کار را از طریق صرافی های معتبر انجام دهید.

 

بالاترین و پایین ترین قیمت تتر چقدر بود؟

 

تتر در تاریخ 24 ژوئیه 2018 (حدود 4 سال) به بالاترین قیمت خود یعنی 1.32 دلار رسید. قیمت آن در تاریخ 02 مارس 2015 نیز با 0.572521 دلار، پایین ترین سطح خود را تجربه کرد. حجم معاملات 24 ساعته تتر نیز 66,856,044,866 دلار است.

 

تتر چیست و چگونه کار می کند؟

 

تتر یک استیبل کوین است که بر اساس قیمت دلار آمریکا فعالیت می کند. استیبل کوین نوعی ارز دیجیتال محسوب می شود که ارزش آن به ارزهای ثابت دیگری مانند دلار آمریکا یا کالایی مانند طلا ارتباط دارد. تتر اولین استیبل کوین ایجاد شده و محبوب ترین آن است که در روند معاملات مربوط به ارزهای مجازی استفاده می شود.

 

وب سایت تتر بزرگترین استیبل کوین ها از نظر گردش و ارزش بازار را به مشتریان خود ارائه می دهد. تتر در ابتدا بر اساس لایه Omni، یک پروتکل حمل و نقل در بلاک چین بیت کوین فعال شده بود.

 

بنابراین، نسخه اصلی تتر با ثبات و امنیت ذاتی، طولانی‌ ترین شبکه بلاک چین شناخته می‌ شود. برای تسریع پذیرش تتر، در سپتامبر 2017، این توکن در بلاک چین اتریوم به عنوان یک کوین ERC20 راه اندازی شد. اتریوم ERC-20 تتر اکنون محبوب ترین نوع این ارز مجازی محسوب می شود.

 

کلام آخر

 

شرکت اوکی اکسچنج 5 سال پیش کار خود را در زمینه ارزهای دیجیتال در کشور آغاز کرد و از آن زمان تاکنون موفقیت های زیادی در این حوزه به دست آورده که باعث شده این شرکت نام خود را به عنوان بهترین صرافی مرتبط با کریپتوها در ایران مطرح کند.

 

اگر شما هم قصد دارید نسبت به خرید ارزهای مختلف مجازی اقدام کنید، می توانید آخرین اخبار و اطلاعات درباره قیمت آن ها را از طریق سایت ما به دست آورید. تتر یکی از محبوب ترین کوین های موجود است، با توجه به این مسئله ما آمادگی داریم همه اطلاعات ضروری و مورد نیاز شما را درباره قیمت تتر و دیگر مسائل در اختیار مشتریان گرامی قرار دهیم.

 

در عین حال این مسئله را گوشزد می کنیم که برای خرید هر نوع کریپتو، از صرافی های مجاز و معتبر اقدام کنید، چرا که خرید این ارزها از منابع فاقد اعتبار باعث از دست رفتن سرمایه شما و بروز مشکلات مالی بسیار خواهد شد.