پارس ناز پورتال

اجاره ویلا برای سفری یک روزه از اصفهان

اجاره ویلا برای سفری یک روزه از اصفهان

در نقاط مختلف اطراف اصفهان مناطق خوش آب و هوایی وجود دارد که می‌توانند مقصد بسیار خوبی برای سفر یک‌روزه باشند. چادگان، باغ بهادران و سمیرم که فاصله چندان زیادی با اصفهان ندارند، با آب و هوایی کاملا دلپذیر و طبیعتی زیبا مقاصدی کاملاً ایده‌آل برای سفر یک‌روزه و حتی نیم‌روزه برای اصفهانی‌ها هستند. در ادامه شما را با یکی از بهترین سامانه‌ها برای اجاره ویلا سمیرم، اجاره ویلا چادگان و اجاره ویلا باغ بهادران و سایر انواع اقامتگاه در سراسر نقاط کشور آشنا می‌کنیم.

 

 اجاره ویلا اطراف اصفهان

 همان‌طور که گفتیم شهرهای سمیرم، چادگان و باغ بهادران جزو بهترین مقاصد برای سفر کوتاه برای ساکنان شهر اصفهان هستند. شما می توانید می‌توانید با اجاره سوئیت و ویلا در مناطق خوش آب و هوای اطراف این شهرها روزی را از به دور از شلوغی و هیاهوی شهر اصفهان بگذرانید و آرامش خوبی را تجربه کنید.

 

 اجاره ویلا سمیرم

 سمیرم که در جنوب اصفهان واقع شده است، در حدود ۱۶۰ کیلومتر با این شهر فاصله دارد و طی کردن این مسیر در حدود ۲ ساعت طول می‌کشد. سمیرم که القاب شهر هزارچشمه و نگین گردشگری استان اصفهان را به آن انتساب داده‌اند، جاذبه‌های طبیعی بکر و زیبایی در اطراف خود دارد که دلیل برای اجاره ویلا سمیرم است. مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری طبیعی سمیرم به شرح زیر هستند:

 

 

* آبشار سمیرم : آبشار سمیرم که برخی آن را از عروس زاگرس نامیده‌اند، معروف‌ترین جاذبه گردشگری شهر سمیرم است. در این آبشار امکانات رفاهی لازم همچون سرویس بهداشتی، رستوران، نمازخانه و اغذیه فروشی ایجاد شده است.

 

 

* چشمه ناز : چشمه ناز که در ۱۹ کیلومتری جنوب شرق روستای ونک واقع شده است، از چند چشمه تشکیل شده است و مانند رودخانه پرآب به نظر می‌رسد. در قسمت‌های مختلف اطراف این چشمه، آب از دل صخره‌ها و سنگ‌ها می‌جوشد که مناظر بسیار زیبایی را به وجود آورده‌اند.

 

* آبشار آب ملخ : آبشار آب ملخ یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی استان اصفهان محسوب می‌شود و پوشش گیاهی بسیار زیبایی در اطراف خود دارد.

 

* آبشار بی‌بی سیدان : آبشار بی‌بی سیدان در روستایی به همین نام در مسیر رودخانه‌ای زیبا قرار دارد. وجود جریان آب زلال در زیر این آبشار و تن‌پوش خزه‌ای دیواره‌های اطراف این آبشار زیبایی وصف‌ناپذیری به آن دادند.

 

 از دیگر دیدنی‌های طبیعی بسیار زیبای اطراف سمیرم می‌توان به چشمه بابا زرنگ کمه، منطقه پادنا و روستای خفر، روستای نقل، روستا و سد قره قاچ و غار دنگزلو اشاره کرد. روستای نقل و روستای خفر دارای رودخانه‌های با آب سرد و گوارا هستند  و طبیعت کاملاً بکر و دست‌نخورده دارند. در سمیرم و مناطق اطراف آن ویلاها، سوییت‌ها و خانه‌های روستایی زیادی برای اجاره وجود دارد. حتی می‌توانید اقامتگاه‌های بوم گردی اطراف این شهر را نیز برای اقامت انتخاب کنید.

اجاره ویلا برای سفری یک روزه از اصفهان

اجاره ویلا چادگان

در ۹ کیلومتری جنوب شرق چادگان دهکده توریستی بسیار زیبایی به نام دهکده گردشگری زاینده‌رود چادگان ساخته شده که فضای سبز آن با زیبایی تمام کاملاً مشابه به فضای سبز طبیعی ساخته شده و دریاچه سد زاینده‌رود هم زیبایی و طراوت این دهکده را تکمیل کرده است و شما می‌توانید با اجاره ویلا چادگان اقامتی خوب را تجربه کنید.

 

گل‌کاری‌ها، درخت‌های انبوه در برخی از قسمت‌ها و گل‌کاری‌های بخش‌های مختلف این دهکده آن را به مکان واقعاً زیبایی تبدیل کرده‌اند. مسیر پیاده‌روی منتهی به دریاچه که از میان فضای سبز دهکده می‌گذرد، برای بسیاری از گردشگران مسیری جذاب است. در این دهکده گردشگری ویلاهای بسیار زیادی در نقاط مختلف آن ساخته شده است.

 

این دهکده که در ۱۳۵ کیلومتری شمال غرب به اصفهان واقع شده و با اصفهان در حدود ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه فاصله دارد، امکانات رفاهی کامل دارد و بخش‌های تفریحی مختلفی نیز در آن دیده می‌شود. ازمیان این امکانات رفاهی و تفریحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

* قایق‌سواری در دریاچه سد زاینده‌رود

* اتوبوس دریایی 

* تله‌کابین 

* چند پیست دوچرخه‌سواری 

* زمین‌های ورزشی ازجمله زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و پینت بال 

* شهربازی 

* پارک بادی 

* زمین بازی کودکان

 

از دیگر بخش‌های رفاهی و تفریحی دهکده می‌توان به استخر دهکده، دمنوش‌خانه آن با شربت‌ها و دمنوش‌های مختلف و چند رستوران اشاره کرد.در ضمن می‌توانید از ماهیگیری در دریاچه زاینده‌رود و حتی غواصی در آن نیز لذت ببرید. در دهکده زاینده‌رود امکان اسب‌سواری و فراگیریاین ورزش مفرح، ماجراجویی روی پل معلق و رانندگی لذت‌بخش با ماشین‌های کارتینگ نیز وجود دارد.

 

در ضمن در برخی از نقاط دهکده تجهیزات ورزشی ساده‌ای وجود دارد که صبح‌ها می‌توانید با استفاده از آن‌ها روز پرنشاطی را آغاز کنید. در اطراف دهکده نیز جاذبه‌های گردشگری فراوانی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان منطقه زیبای مارکده و چند چشمه ازجمله چشمه سلیمان، چشم خوانسارک و چشم مرغان اشاره کرد.

 

 اجاره ویلا باغ بهادران

 فاصله زمانی باغ بهادران با اصفهان کمتر از یک ساعت است و می‌توانی تنها با مسافتی در حدود ۶۵ کیلومتر به سمت جنوب غرب اصفهان به آن برسید. باغ بهادران شهری خوش آب و هوا با با باغ‌های فراوان در حاشیه زاینده‌رود است.

 

زاینده‌رود در باغ بهادران همیشه جریان دارد ویلاهای متعددی درست در کنار رودخانه قرار دارند اجاره آن ها می‌توانید از منظره زیبای زاینده‌رود و درختان قدبرافراشته کنار آن لذت ببرید. باغ بهادران جاذبه‌های گردشگری طبیعی دیگری نیز در اطراف خود دارد از میان آن ها می‌توان به روستای چم پیر و روستای مورگان و روستای همام با دو درخت چنار بسیار کهن‌سال اشاره کرد.

اجاره ویلا برای سفری یک روزه از اصفهان

اجاره ویلا با ایرانگرد

ایرانگرد می‌تواند برای اجاره ویلا سمیرم، اجاره ویلا چادگان، اجاره ویلا باغ بهادران و اجاره سوئیت و ویلا در سایر نقاط اصفهان و سراسر ایران مثل شهرهای شمالی و مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران مثل کردان به شما کمک کند. شما می‌توانید علاوه بر اجاره سوئیت و ویلا برای رزرو سایر اقامتگاه‌ها نیز از طریق ایرانگرد اقدام کنید.

اجاره ویلا برای سفری یک روزه از اصفهان

ایرانگرد در زمینه فروش تور به مقصد تمام نقاط بکر و جذاب ایران نیز فعالیت می‌کند. تمام تورهای ثبت‌شده در ایرانگرد دارای مجوز هستند و تمام اطلاعات لازم در مورد تورها و قیمت آنها نیز بیان شده است. شما می‌توانید با خرید تور از ایرانگرد از ویژگی‌هایی همچون کنسلی آسان تور و استرداد وجه آن و پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. برای اطلاع از جدیدترین تورهای ایرانگردی تنها کافی است شماره تلفن همراه خود را در بخش رزرو تور ثبت کنید تا از طریق پیامک در جریان جدیدترین تورها قرار بگیرید.