پارس ناز پورتال

آینده ارز دیجیتال بی ان بی چگونه پیش بینی می شود؟

آینده ارز دیجیتال بی ان بی چگونه پیش بینی می شود؟

بی ان بی ارزی است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، کارمزد انجام تراکنش‌ها در صرافی بایننس را پرداخت کنند. صرافی Binance در حال حاضر بزرگ‌ترین صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال در جهان است. در هر ثانیه بیش از 1.4 میلیون تراکنش در این صرافی انجام می‌شود و بخش بزرگی از کاربران برای پرداخت هزینهٔ تراکنش‌های خود از BNB استفاده می‌کنند. در این مقاله تصمیم داریم تا این ارز را بررسی کنیم.

 

بررسی تاریخچهٔ بی ان بی

 

این ارز در سال 2017 برای ترید و پرداخت هزینهٔ تراکنش‌ها در اختیار کاربران قرار گرفت. در ابتدای عرضه، قیمت بی ان بی تنها 0.1 دلار ارزش داشت، اما در اواخر سال 2017، ارزش آن به 25 دلار رسید، درنتیجه بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال، به آیندهٔ این سهم امیدوار شدند و بخشی از سبد سرمایهٔ خود را به آن اختصاص دادند.

 

کاربران صرافی بایننس می‌توانند برای پرداخت‌های خود از این ارز استفاده کرده و از تخفیف‌های در نظر گرفته‌شده برای کارمزد تراکنش‌ها بهره‌مند شوند.در ابتدا بایننس کوین از پروتکل ERC20 برای اجرای این پروژه استفاده کرد، اما پس از مدت کوتاهی، آن را به بلاک‌چین بومی خود منتقل کرد.

 

کاربردهای BNB

 

شاید بسیاری از کاربران با کاربردهای مختلف بی ان بی آشنا نباشند و از آن فقط برای پرداخت هزینهٔ تراکنش‌های خود استفاده کنند. در این بخش قصد داریم کاربردهای اصلی آن را معرفی کنیم.

 

پرداخت با کارت اعتباری

شما می‌توانید از این ارز برای خرید در سایت‌های مختلف یا پرداخت هزینهٔ خدمات استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، کاربران می‌توانند برای خرید از سایت آلترناتیو لاینز یا پرداخت هزینهٔ کارمزدها، معاملات و … در سایت Crypto.com از BNB استفاده کنند.

 

ترید

این ارز در حال حاضر مارکت کپ چندمیلیارد دلاری دارد و گزینهٔ مناسبی برای ترید به‌حساب می‌آید. تریدرها می‌توانند با پیش‌بینی روند قیمت خرید بی ان بی و فروش آن در قیمت های بالاتر از این بازار، سود کسب کنند.

 

پرداخت کارمزد تراکنش

کاربرد دیگر بایننس کوین، پرداخت کارمزدهای درون شبکه است. اگر شما برای پرداخت هزینهٔ تراکنش‌های خود از این ارز استفاده کنید، تخفیف کارمزد شامل حالتان می‌شود.

آینده ارز دیجیتال بی ان بی چگونه پیش بینی می شود؟

بررسی تفاوت‌های بایننس چین و پلتفرم مبادلاتی DEX

 

این توکن در حال حاضر از پروتکل BEP2 استفاده می‌کند که مزایای متعددی دارد و موجب رشد قیمت این ارز شده‌است. شما با استفاده از بی ان بی، می‌توانید از خدمات بایننس دکس که به‌عنوان یک صرافی غیرمتمرکز و زیرمجموعهٔ بایننس فعالیت می‌کند استفاده کنید.

 

تمام امکانات صرافی اصلی در دکس نیز به کاربران ارائه می‌شود با این تفاوت که شما می‌توانید از مزیت حفظ حریم خصوصی در پلتفرم‌های غیرمتمرکز نیز بهره‌مند شوید.در دکس می‌توانید بدون ثبت اطلاعات هویتی و به‌صورت ناشناس، معاملات خود را انجام دهید. این پلتفرم توسط 11 نود اصلی که در نقاط مختلف جهان قرار دارند مدیریت می‌شود.

 

تفاوت بایننس چین و بایننس اسمارت چین

 

تفاوت اصلی این دو در نوع پروتکلی است که از آن استفاده می‌کنند. بایننس چین از BEP2 و بایننس اسمارت چین از BEP20 بهره می‌برد که پیچیده‌تر است و از آن می‌توان برای اجرای پروژه در بازارهای مالی غیرمتمرکز نیز استفاده کرد.

 

مهم‌ترین مزیت BEP20 سرعت بالا و کارمزد کم آن است، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که صرافی‌ها و کیف‌پول‌هایی که از این پروتکل پشتیبانی می‌کنند بسیار محدود هستند.

 

BEP2 استانداردی است که برای ساخت بی ان بی از آن استفاده شده‌است.

 

توکن‌سوزی بی ان بی

 

یکی از روش‌های جلوگیری از کاهش ارزش یک دارایی دیجیتال و تورم‌زدایی از آن، توکن‌سوزی است. در این روش شما بخشی از کوین‌ها را به‌طور دائمی از شبکه حذف کرده تا از افت ارزش آن جلوگیری کنید. بایننس نیز از این روش استفاده می‌کند.

 

این صرافی به‌صورت فصلی یک‌پنجم از سود خالص خود را به خرید بی ان بی و سوزاندن آن اختصاص می‌دهد و این کار را تا زمانی که تعداد کل سکه‌های موجود در شبکه به 100 میلیون برسد ادامه می‌دهد.

 

حداکثر موجودی این ارز در زمان عرضه اولیه 200 میلیون کوین بوده‌است.

 

آموزش به‌دست‌آوردن BNB

 

بی ان بی از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند، به همین دلیل نمی‌توان آن را استخراج کرد، درنتیجه دو راه برای به‌دست‌آوردن آن وجود دارد:

 

1- سرمایه‌گذاری در آن؛

2- ترید و انجام معاملات خریدوفروش.

شما می‌توانید برای انجام این کار از خدمات صرافی والکس یا بایننس استفاده کنید.

 

تاریخچهٔ قیمتی

 

قیمت بی ان بی در حال حاضر 400 دلار است و در حال حاضر به‌عنوان چهارمین ارز بزرگ دنیا شناخته می‌شود. بررسی تاریخچهٔ این ارز نشان می‌دهد بعد از بیت‌کوین و اتریوم، BNB بیشترین رشد را تجربه کرده‌است، به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران بخشی از سبد دارایی خود را به آن اختصاص می‌دهند.

 

پیش‌بینی آیندهٔ کار بسیار دشواری است، اما با استفاده از شواهد موجود و بررسی نظر کارشناسان، می‌توان آیندهٔ این ارز را درخشان دانست. بسیاری از متخصصان این حوزه معتقد هستند بایننس کوین می‌تواند در اواخر سال 2023 ارزشی بیش از 1200 دلار داشته باشد.اگر قصد سرمایه‌گذاری در این ارز را دارید، بهتر است ابتدا ریسک‌های آن را مورد بررسی قرار داده و در صورت مهیا بودن شرایط، خرید خود را انجام دهید.

 

روش خریدوفروش بی ان بی

 

صرافی‌های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند که شما می‌توانید این ارز را از آن‌ها خریداری کنید، اما به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی به شما پیشنهاد می‌کنیم از صرافی معتبری مثل صرافی ارز دیجیتال والکس استفاده کنید تا امنیت سرمایهٔ شما تضمین شده باشد.

 

خرید این ارز در والکس بسیار آسان است. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

 

1- حساب کاربری خود در والکس را ایجاد کنید.

2- برای احراز هویت مدارک خود را آپلود کنید.

3- از طریق یکی از کارت‌های عضو شتاب، حساب خود نزد صرافی را شارژ کنید.

4- به بخش معاملات سایت مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

آینده ارز دیجیتال بی ان بی چگونه پیش بینی می شود؟

جمع‌بندی

 

این ارز یعنی بایننس کوین یک ارز دیجیتال با آینده‌ای روشن است، زیرا تیم توسعه‌دهندهٔ آن بسیار قوی است و اهداف مشخص‌شده برای آن می‌تواند ارزش BNB را افزایش دهد. از طرفی کاربران می‌توانند از این ارز برای پرداخت‌های خارج از بایننس نیز استفاده کنند که مزیت بزرگی به‌حساب می‌آید.