پارس ناز پورتال

آی پی ثابت ترکیه | خرید آی پی ثابت ترکیه با آی پی تاز

آی پی ثابت ترکیه | خرید آی پی ثابت ترکیه با آی پی تاز

آی پی ثابت ترکیه این روزها بسیار مورد نیاز قرار گرفته است. اما چرا؟ در ادامه دلیل ازدیاد سفارش آی پی ثابت ترکیه را با شما باز خواهیم کرد.آی پی ثابت ترکیه یکی از راه های ورود به ارز دیجیتال و صرافی ها است. متاسفانه بسیاری از صرافی ها به دلیل تحریم اجازه فعالیت به کاربران ایرانی را نمی دهند.

 

از این رو لازم است برای اینکه از بازار دیجیتال باز نمانیم معاملات خود را با آی پی کشور دیگری انجام دهیم. ترکیه یکی از این کشورهاست که در حال حاضر در لیست تحریم های صرافی های بزرگی همچون بایننس و کوکوین قرار ندارد. از این رو خرید آی پی ثابت ترکیه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

آی پی ثابت ترکیه | خرید آی پی ثابت ترکیه با آی پی تاز

کشورهای تحریم شده در بایننس

در ادامه کشورهایی که بایننس آن ها را تحریم کرده است آورده شده، بنابراین دقت بفرمایید هیچ گاه با آی پی این کشور ها وارد بایننس نشوید:

 

ایران

سوریه

عراق

ونزوئلا

لبنان

لیبریا

سودان

بلاروس

بوسنی

میانمار

صربستان

مقدونیه

آلبانی

بوسنی

کره شمالی

کوبا

یمن

زیمباوه

برمه

ساحل عاج

جمهوری خلق کنگو

 

 اما آی پی ثابت از کجا بخریم؟

خرید آی پی ثابت ترکیه

خرید آی پی ثابت ترکیه باعث افزایش ایمنی شما می شود. اما بهترین و امن ترین راه این است که آی پی ثابت خود را از مرکز معتبر خرید نمائید تا بتوانید با خیالی راحت به ترید ارز دیجیتال خود بپردازید. آی پی تاز دارای سرورهای متعددی در نقاط مختلف کشور ترکیه از جمله شهرهای بزرگ آن همچون استانبول، آنکارا، ازمیر، بورسا، آدانا، غازی عینتاب، آنتالیا، قونیه و قیصریه هست. این امر باعث می شود شما همانند یک شهروند ترکیه ای از این شهرها آی پی ثابت دریافت کنید و با خیال راحت به ترید ارز دیجیتال بپردازید.

آی پی ثابت ترکیه | خرید آی پی ثابت ترکیه با آی پی تاز

نکات مهم در خرید آی پی ثابت ترکیه

* تکنولوژی کیلسوئیچ

تکنولوژی کیلسوئیچ به معنای قطع کردن اینترنت، در صورت قطع شدن ناگهانی ارتباط با اینترنت است. یعنی چی؟

 

به زبان ساده احتمالا با این مورد تا به حال بسیار مواجه شده اید که در حال وبگردی بوده اید و در لحظه ای اینترنت شما قطع شده، در واقع اگر از آی پی ثابت کشور دیگر استفاده می کردید اتصال شما به سرور آن کشور قطع شده است و در این حالت آدرس واقعی آی پی شما یعنی ایران آشکار می شود.

 

خب حالا باید چی کار کرد؟ اگر با صرافی هایی همچون بایننس و کوکوین و بیتمکس کار کنید می دانید که این سایت ها به شدت به تغییر آی پی حساس هستند و فقط کافی است آی پی کشور تحت تحریم را ببینند تا حساب شما را بلوکه کنند.

 

قابلیت کیل سوییچ که در سرورهای آی پی تاز وجود دارد همواره تغییرات آدرس آی پی را بررسی می کند و در صورتیکه هر نوع تغییری احساس کند تا زمان ثابت شدن آی پی از اتصال دوباره خودکار سیستم شما به اینترنت جلوگیری می کند تا آی پی واقعی شما نمایش داده نشود.

 

آی پی ثابت ترکیه را به تمامی کسانی که تریدر هستند و در بازارهای مالی فعالیت دارند پیشنهاد می کنیم. خرید آی پی ثابت ترکیه از آی پی تاز تضمین بهترین سرعت و امنیت در صرافی های بزرگ جهان از جمله بایننس و کوکوین است.

 

* پشتیبانی 24 ساعته

خرید آی پی ثابت ترکیه برای بایننس از آی پی تاز

کشور ترکیه یکی از بهترین پیشنهادات برای تغییر آی پی است. چراکه کشورهای معروف و مشخصی همچون آلمان و آمریکا برای تغییر آی پی بسیار استفاده می شوند. از این رو صرافی ها به اینگونه آی پی ها بسیار مشکوک بوده و احراز هویت ها را جدی تر بررسی می کنند. بنابراین دریافت آی پی ثابت از لوکیشن خاص ترکیه منطقی تر خواهد بود.

آی پی ثابت ترکیه | خرید آی پی ثابت ترکیه با آی پی تاز

ویژگی‌های آی پی ثابت ترکیه از آی پی تاز

چرا آی پی ثابت ترکیه را از آی پی تاز دریافت کنیم؟ آی پی ثابت ترکیه از سایت آی پی تاز، شامل امکانات و ویژگی‌هایی بسیاری است. در ادامه به برخی از امکانات سرورهای ترید آی پی تاز اشاره می کنیم:

 

سرورهای لوکیشن خاص

قابلیت کیل سوئیچ

DNS اختصاصی برای سرورها

اپلیکیشن و نرم افزار اختصاصی

نصب و راه اندازی آسان

پشتیبانی ۲۴ ساعته

کلیه سرور های آی پی تاز از قطعات سخت افزاری باکیفیت و برندهای مطرح روز دنیا از جمله HP است.

 

 سرور های کشور ترکیه به صورت ۱۰۰ درصد تضمین شده از شهرهای همچون استانبول و آنکارا است که در آنها دیتاسنتر بین المللی قرار دارد.

 

سرور های ترکیه  آی پی تاز با ارائه آی پی ثابت به شما هویتی همانند هویت یک شهروند مقیم در ترکیه را ارائه می دهند و با استفاده از آن می توانید بدون هیچ محدودیتی به مبادلات تجاری بین المللی بپردازید می دهند.

 

سرورهای ترکیه ارائه شده در آی پی تاز بهترین آپ تایم و پینگ تایم به کاربران ایرانی ارائه می دهد. از این رو شما کمترین تأخیر را در برقراری ارتباط با ترکیه خواهید داشت.

 

امکان نصب کلیه سیستم عامل های Windows Server – Linux OS – Ubuntu – Debian – Cent OS بر روی سرور های مجازی آی پی تاز وجود دارد و از تمامی کنترل پنل های میزبانی سایت های اینترنتی نظیر Cpanel – Direct Admin – Plesk پشتیبانی می شود.

 

امیدواریم این مقاله تا حد زیادی شما را در خرید آی پی ثابت ترکیه و بهترین آی پی ثابت کوکوین و سایر صرافی ها راهنمایی کرده باشد. در صورت نیاز به مشاوره رایگان به سایت آی پی تاز مراجعه فرمائید.