پارس ناز پورتال

اجاره دستگاه لیزر موهای زائد

مجموعه : نکات سلامت مو
اجاره دستگاه لیزر موهای زائد

بسیاری از مجموعه داران و کلینیک داران در ماه های پایانی سال مراجعین بسیار زیادی دارند. برخی اقدام به اجاره دستگاه لیزر موهای زائد می نمایند. برخی اقدام به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم یا سایر دستگاه های لیزر می نمایند.

 

در این مقاله به بررسی مراحل اجاره دستگاه لیزر و مزیت های آن می پردازیم و بهترین شرکت اجاره دستگاه لیزر موهای زائد را معرفی میکنیم با ما همراه باشید.

 

راهنمای اجاره دستگاه لیزر موهای زائد

اجاره دستگاه لیزر موهای زائد میتواند برای بازه های شلوغ سال بسیار مفید باشد ، همچنین بسیاری جهت خرید دستگاه لیزر به دنبال اطمینان از کیفیت دستگاه، اقدام به اجاره دستگاه لیزر می نمایند تا عملکرد و کیفیت آن را به صورت عملی ببینند تا با خیال راحت دستگاه لیزر با کیفیتی تهیه کنند.

 

کرایه دستگاه لیزر از اقتصادی ترین و هوشمندانه ترین انتخاب ها جهت جهیز لاین حذف موهای زائد میباشد.آیا در فصل های شلوغ سال هستید و نیاز به دستگاه اضافه به صورت کوتاه مدت دارید؟ یا قصد تهیه دستگاه لیزر دارید اما میخواهید از کیفیت آن اطمینان حصول نمایید؟ پیشنهاد ما اجاره دستگاه لیزر موهای زائد می باشد.

 

5 نکته مهم درباره اجاره دستگاه لیزر موهای زائد

 

5 نکته مهم درباره اجاره دستگاه لیزر موهای زائد

در هنگام اجاره دستگاه لیزر نکاتی وجود دارد که حتما باید به آن توجه کنید 6 مورد از مهم ترین آنها این موارد هستند:

 

اجاره دستگاه لیزر موهای زائد مجوز دار

با توجه به بازرسی اداره کل تجهیزات پزشکی ، حتما دستگاه لیزری را اجاره کنید که دارای مجوز باشد تا با مشکل ضبط دستگاه یا جرایم بعدی مواجه نشوید، پس حتما هنگام اجاره دستگاه لیزر موهای زائد به مجوز این دستگاه توجه کنید.

 

مهم ترین مجوز دستگاه لیزر مجوز آیمد (imed) می باشد که اداره کل تجهیزات پزشکی این مجوز را ارائه میدهد. همچنین مجوزهای بین المللی دستگاه های اورجینال  مجوز FDA آمریکا، CE اروپا، ISO-۱۳۴۸۵ می باشد.

 

لازم به ذکر است شرکت نویان طب مانلی از معتبرترین شرکت های تجهیزات پزشکی و کلینیکی می باشد، تمامی مجوزهای نامبرده را دارد و بهترین دستگاه های کلینیکی را ارائه میدهد.

 

اجاره دستگاه لیزر موهای زائد از شرکت معتبر

متاسفانه بسیاری از افراد با ناآگاهی اقدام به اجاره دستگاه لیزر از شرکت های غیر مجاز یا افراد واسطه می نمایند که بسیار اشتباه است. این کار علاوه بر عدم رضایت مشتریان و از دست رفتن اعتبار مجموعه، باعث میشود که از خدمات پس از فروش شرکت های معتبر محروم باشید.

 

خدمات پس از فروش در اجاره دستگاه لیزر موهای زائد بسیار مهم بوده و اینکه شرکت طرف قراداد معتبر باشد و تمام سرتیفیکیت ها را دارا باشد بسیار مهم است.

 

کرایه دستگاه لیزر جا افتاده در بازار

برخی از مجموعه داران اقدام به کرایه دستگاه لیزر موهای زائد می نمایند که برند آن در بازار شناخته شده نیست و برای جذب مشتری با چالش مواجه میشوند.پیشنهاد ما کرایه دستگاه لیزری است که در بازار جای خود را باز کرده باشد و مشتریان خاص خود را داشته باشد. 

 

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های لیزر موهای زائد در بازارهای جهانی و ایران می باشد که با توجه به قدمت آن و همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا از بهترین انتخاب ها جهت اجاره دستگاه لیزر موهای زائد می باشد. از مهم ترین ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس میتوان به این موارد اشاره کرد:

 

  • این دستگاه دارای چهار طول موج: الکساندرایت 755nm+دایود 808nm + اندیاگ 1064nm و 940 نانومتر ️مناسب برای همه نوع تیپ پوستی است.
  • دارای طول موج چهارم جهت روشن سازی نواحی تیره و خاص بدن
  • توان داخلی پاور: 32000 وات یک دستگاه با توان بالا
  • توان خروجی لیزربار: 1200 تا 2000 وات
  • لیزربار آمریکایی محصول شرکت کوهرنت
  • سیستم کولینگ (خنک کنندگی) هندپیس تا منفی 25 درجه
  • دارای سیستم عامل اندروید
  • دارای صفحه نمایش 15 اینج با تاچ حرارتی و صفحه نمایش 4K
  • اسپات سایز 15*35 میلی متر
  • دارای کولینگ ثانویه و کمکی مجهز به چیلر برقی
  • امکان عملکرد دستگاه به صورت 24 ساعته بدون توقف
  • دارای استابلایزر داخلی
  • ماکزیمم انرژی تا 140 ژول بر سانتی متر مربع

 

رنت دستگاه لیزر با قیمت مناسب

رنت دستگاه لیزر موهای زائد باید صرفه اقتصادی داشته باشد. دیده شده است بعضی از شرکت ها قیمت های بسیار بالایی برای اجاره دستگاه لیزر دریافت میکنند که برای شخصی که این دستگاه را کرایه میکند صرفه مالی ندارد. بنابراین توصیه ما این است که در عین اینکه دستگاه لیزر با کیفیتی را جهت اجاره انتخاب کنید، به قیمت آن هم توجه کنید که معقول و مناسب باشد.

 

اجاره دستگاه لیزر با مشکل فنی ممنوع

دستگاه لیزری که برای اجاره انتخاب میکنید حتما باید سالم باشد و مشکلی از لحاظ فنی و بدنه نداشته باشد. مشکلات فنی باعث میشود تا در روزهای شلوغ خود درگیر خرابی و تعمیر بشوید و تایم های طلایی خود را از دست بدهید.

 

مشکلات بدنه و ظاهر دستگاه نیز باعث کم کیفیت شمرده شدن از طرف کلاینت ها شود. بنابراین به این نکته نیز حتما توجه داشته باشید و تست ها و بررسی های لازم را داشته باشید.  

معرفی بهترین کمپانی اجاره دستگاه لیزر ؛ نویان طب مانلی

 

معرفی بهترین کمپانی اجاره دستگاه لیزر ؛ نویان طب مانلی

شرکت نویان طب مانلی با بیش از 7 سال تجهیز کلینیک های زیبایی از معتبرترین شرکت های تجهیزات پزشکی و کلینیکی می باشد، که علاوه بر فروش انواع دستگاه های کلینیکی، اقدام به اجاره دادن دسگاه لیزر نیز کرده است. شما در تمامی شهرها میتوانید از خدمات شرکت نویان طب مانلی استفاده نموده و با اجاره دستگاه لیزر خیالتان از کیفیت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس راحت باشد.

 

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

شماره تماس کارشناس: 09129096358

آدرس وبسایت نویان طب مانلی: https://noyantebmanely.com/

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی: @noyanteb_manely