پارس ناز پورتال

اختلاف شدید بین همسر و مادر کریس رونالدو

اختلاف شدید بین همسر و مادر کریس رونالدو

اختلاف شدید بین همسر و مادر کریس رونالدو 

همسر رونالدو که اینروزها دوران پایانی بارداری خودرا پشت سر می‌گذارد با مادر رونالدو بر سر گزینه نام فرزند ناسازگاری شدید دارد. طبق گزارش منتشره در وب‌ سایت البمالو “دلورس آوئیرو” و “كاتیا آوئیرو”, مادر و خواهر كریستیانو رونالدو بار دیگر باعث دلخوری جورجینا رودریگس, نامزد كریس شده‌اند.

 

این رخداد در جریان آخرین بازی تیم ملی پرتغال مقابل سوئیس به وقوع ضمیمه و خانواده كریس رونالدو برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفته بودند. بعد از به ثمر رسیدن یكی از گل‌های پرتغال, مادر و خواهر كریس, در شرایطی كه جورجینا بین این دو نفر نشسته بود, برای شادی یكدیگر را درآغوش گرفتند و جورجینا را تنها گذاشتند.

 

بعد از گل به خودی جورو بود كه مادر و خواهر كریس به علامت شادی از جای خود برخاستند و هم دیگر را در آغوش گرفتند و این درحالی بود كه جورجینا بین این دو نفر, روی صندلی‌‌اش نشسته بود.این اولین باری نیست كه اخباری در مورد ارتباط نه‌عمده مفید نامزد كریس با خانواده او منتشر می شود.

 

طبق گزارش منتشره در كورئیو دا مانیا, مادر كریس از ارتباط پسرش با جورجینا خوشنود نیست. این درحالی هست كه جورجینا آبستن هست و بزودی كریس را برای چهارمین بار پدر خواهد كرد.گویا انتخاب نام این نوزاد, علت ناسازگاری جدید جورجینا و مادر كریس بوده هست.

 

در اواخر ماه سپتامبر اعلام شد كه فرزند كریس و جورجینا دختر هست و مجله پرتغالی «TVMais» اعلام كرد كه این زوج جوان قصد دارند دخترشان را جورجینا نام بگذارند و نام او را دلورس «نام مادر كریس» نخواهند گذاشت.

 

این درحالی هست كه طبق گزارش كوریئو دا مانیا, كریس دوست داشت تا برای قدردانی از زحمات مادرش, نام او را برای دخترش برگزیند ولی در نهایت اعلام شد كه نوزاد در راه, نام مادر خودش, جورجینا را خواهد داشت.

 

 به گزارش پارس ناز اینروزها كریس و جورجینا اولین سالگرد آشنایی‌شان را جشن می گیرند. اولین بار مجله اولا, عکس هایی اختصاصی از كریس و جورجینا را در سفرشان به پاریس و بازدید از دیزنی لند منتشر كرد و از ارتباط كریس با این دختر اسپانیایی پرده برداشت.شایان ذکر هست مادر کریستیانو رونالدو پیش تر با نامزد قبلی رونالدو یعنی ایرینا شایک مدل روسی

 

و چهرۀ شناخته شده دنیای تبلیغات نیز اختلافات زیادی داشت و این اختلافات تا جایی ادامه پیدا کرد که در نهایت منجر به جدایی ایرینا شایک از کریس رونالدو شد.