پارس ناز پورتال

ارزانترین سایت رزرو هتل کیش

ارزانترین سایت رزرو هتل کیش

با گسترش مسافرت بین ایرانی‌ها و افزایش استفاده از اینترنت و فضای مجازی کم‌کم سامانه‌هایی برای رزرو آنلاین هتل‌ها پدید آمد که مسافران را از رزرو حضوری و گشت‌وگذارهای چند ساعته در محل موردنظر به‌سمت کلیک چند ثانیه‌ای برد. این سامانه‌ها متفاوت هستند و هریک به روشی خاص خدماتی را ارائه می‌دهند.

 

رزرو آنلاین بلیط یکی از روش‌هایی بود که با استفاده از آن سایت‌های ایرانی توانستند مسافران را راضی نگه دارند و طبیعتا با افزایش استفاده از این سیستم آن‌ها به فکر توسعه و طراحی‌های بهتر و بیشتر شدند. رزرو آنلاین کمک بسیار زیادی به رونق بیش‌ازپیش آن‌ها کرد؛ تا جایی‌که تقریبا اغلب هتل‌های ایران به این سامانه‌ها پیوستند. در این مطلب ضمن معرفی یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه به نحوه رزرو هتل کیش از علی بابا (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-kish) می‌پردازیم.

 

معرفی شرکت علی بابا

شرکت علی بابا یکی از پیشگامان کشور ما در زمینه خدمات سفر است. این شرکت با توسعه خدمات‌رسانی خود از حالت‌های فیزیکی به دیجیتالی و آنلاین گام بزرگی در عرصه خدمات سفر برداشت؛ به‌طوری‌که شما می‌توانید با استفاده از سایت این شرکت از صفرتاصد سفر خود را برنامه‌ریزی، انتخاب و شروع کنید. شرکت علی بابا در زمینه‌های فروش بلیط‌های حمل‌و‌نقل اعم از ریلی، هوایی و زمینی تبحر ویژه‌ای دارد.

 

پس از آن با توسعه کسب‌وکار خود این خدمات را در زمینه رزرو هتل نیز به‌روزسانی کرد و همه آن‌ها را به خارج از کشور بسط داد. به این معنا که شما می‌توانید هتل‌های خارج از کشور را هم در همین سایت رزرو یا بلیط هواپیما از تهران به مسکو، پاریس، مادرید یا هر شهر دیگری را بخرید. درادامه این مطلب فقط نحوه رزرو هتل کیش از علی بابا را توضیح می‌دهیم، زیرا هریک از شاخه‌های خدماتی این سایت احتیاج به مطلبی جداگانه و توضیح مفصل دارد که در این متن نمی‌گنجند.

 

نحوه رزرو هتل های کیش

در سایت علی بابا صفحه اختصاصی به شهر کیش و مخصوصا هتل‌های این شهر اختصاص داده شده است. شما می‌توانید در این سایت اطلاعات و قوانین مربوط به هر هتل را بررسی و با مقایسه هرکدام انتخاب درست را عملی کنید. پس از آن از همین صفحه سایت می‌توانید هتل موردنظر را انتخاب و اتاقش را رزرو کنید. پس رزرو هتل‌ کیش از علی بابا شامل سه بخش اطلاعات، معرفی و رزرو می‌شود که درادامه هرکدام را توضیح می‌دهیم.

 

 بخش معرفی

پس از ورود به صفحه مخصوص هتل های کیش اولین چیزی که سایت برای شما مشخص می‌کند، اطلاعاتی است که برای کسانی که تاکنون به کیش نرفته‌اند، مناسب است. این اطلاعات شامل معرفی تعدادی از تفرجگاه‌های کیش، مکان‌های دیدنی آن‌جا، آب‌وهوا و شرایط این جزیره دوست‌داشتنی می‌شود که به‌اختصار دراختیار شما قرار می‌دهند. سپس شما می‌توانید اعدادی را که توسط سایت به‌صورت آنلاین انداز‌گیری می‌شود، در زمینه‌های امتیاز مسافران، تعداد هتل‌ها و قیمت آن‌ها ببینید که به‌صورت کم‌ترین و میانگین ارائه شده‌اند.

 

بخش اطلاعات

در این بخش که در قسمت بالایی صفحه و با کلیک روی باکس هتل‌های محبوب کیش به آن هدایت می‌شوید، اطلاعاتی درباره هتل‌های شهر به شما می‌دهند. این اطلاعات به دو بخش هتل‌های محبوب و هتل‌های پرفروش تقسیم می‌شوند که با توجه به آمار رسمی هتل‌ها و خود سایت اندازه‌گیری شده‌اند. شما می‌توانید با مشاهده نام، قیمت، عکس و درجه هر هتل روی آن کلیک کنید تا به صفحه اختصاصی آن هتل هدایت شوید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

 

در پایین‌ترین قسمت صفحه هتل‌های کیش شما با مجموعه سوالاتی مواجه می‌شوید که کاربران به‌صورت متداول آن‌ها را پرسیده‌اند. سوالاتی از قبیل علت تفاوت قیمت هتل‌ها در علی بابا و دیگر سایت‌ها یا سوالاتی درباره هتل‌های ارزان قیمت یا با کیفیت که شما را به بهترین وجه هدایت و آگاه می‌کنند.

ارزانترین سایت رزرو هتل کیش

قسمت رزرو

اولین باکسی که پس از ورود به صفحه مربوط به هتل‌ها مشاهده می‌کنید، باکس اطلاعات رزرو است. اگر قبلا به کیش رفته‌اید و احتیاجی به اطلاعات تکمیلی درمورد خود شهر ندارید، بهتر است اول از همه این باکس را که شامل تاریخ ورود و خروج شما از هتل، تعداد نفرات و اتاق‌های رزروی می‌شوند، پر کنید. با این کار و کلیک روی دکمه جستجو، سایت علی بابا مجموعه‌ای از هتل‌ها را براساس ظرفیت، تعداد مسافر، محدود زمانی و… برای شما فراهم می‌کند.

 

پس از انتخاب هتل موردنظر سایت شما را به صفحه اطلاعات هتل می‌برد و شما با مطالعه اطلاعات تکمیلی و مشاهده اتاق‌های موجود روی دکمه رزرو این اتاق برای رزرو اقدام خود را عملی می‌کنید. مدت زمان فرایند رزرو اگر از قبل، صفحه کاربری در سایت علی بابا داشته باشید، کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد و اگر نداشته باشید هم با ساخت صفحه شخصی مربوط به خودتان تقریبا 10 دقیقه زمان می‌برد.رزرو هتل از سایت علی بابا مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش برای رزرو آنلاین است.

 

علی بابا با قرارداد‌های یکساله‌ای که با هتل‌ها دارد، همیشه قیمت‌هایی کم‌تر از دیگر سایت‌ها به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید کنار رزرو هتل کیش از علی بابا‌ آن هم با کم‌ترین قیمت، بلیط‌های رفت‌وآمد به این شهر را هم از همین سایت خریداری و با این کار تیری با زدن چند نشان شلیک کنید. همان‌طورکه از گذشته، خود شما به رشد و راحتی استفاده از سایت علی بابا کمک کرده‌اید، اکنون نیز با درمیان‌گذاشتن نظرات خود با این سایت به توسعه بیش‌ازپیش آن‌ها کمک کنید.