پارس ناز پورتال

ارزان ترین پنل اینستاگرام

ارزان ترین پنل اینستاگرام

در این مقاله سعی در معرفی پنل خدمات اینستاگرام داریم؛ پنل اینستاگرام محیط کاربری تحت وب و اپلیکیشن می باشد و در خود تمامی ابزارهای مورد نیاز برای افزایش فالوور و افزایش لایک و یا افزایش بازدید واقعی را جای داده است و تمامی افراد و یا کسب و کارها میتوانند از آن به صورت رایگان در جهت پیشرفت پیج اینستاگرام خود استفاده کنند.

 

زمانی که کلمه “پنل اینستاگرام” را در گوگل سرچ کنید متوجه می شوید که تعداد زیادی پنل فالوور وجود دارد و اینکه از کدام پنل استفاده کنید شما را سردرگم خواهد کرد. تست و ارزیابی هرکدام از این پنل ها زمان و هزینه زیادی از شما خواهد گرفت، به همین دلیل ما کار شما را آسان خواهیم کرد و بهترین پنل اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

ارزان ترین پنل اینستاگرام

پنل خدمات اینستاگرام

پارسی فالوور ارزان ترین پنل اینستاگرام می باشد؛ این پنل دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده وهمچنین با ارایه پشتیبانی خدمات خود بصورت تلفنی و تیکتی آن هم بصورت آنی توانسته است اعتماد هزاران کاربر را در طی چندین سال سابقه فعالیت خود جلب نماید.

 

پنل فالوور پارسی فالوور همچنین با ابزارهایی که در پنل خود قرار داده است امکان کسب درآمد آسان را فراهم کرده است. کسب درآمد میلیونی از این پنل در قسمت بازاریابی که در منو آن موجود است قابل دسترسی است.

ارزان ترین پنل اینستاگرام

چگونه فالوور پیج خود را افزایش دهیم ؟

 

راحت ترین راه برای افزایش فالوور، خرید فالوور است که البته از هر سایتی پیشنهاد نمی شود! خرید فالوور اینستاگرام با استفاده از پنل نمایندگی اینستاگرام بهترین راه است. قیمت فالوور در پنل اینستاگرام از سایر سایت ها ارزان تر بوده و شروع آن نیز آنی می باشد و شما به صورت لحظه ای میتوانید آمار فالوور های دریافتی خود را مشاهده کنید.

 

برای ثبت سفارش فالوور کافیست در پنل خدمات اینستاگرام ثبت نام کنید سپس از منو کاربری برای ثبت سفارش جدید کلیک کنید؛ در بخش ثبت سفارش شما با انتخاب دسته بندی فالوور اینستاگرام، تعداد زیادی سرور افزایش فالوور را مشاهده می کنید،

 

هر سرور توضیحات خاص خود را اعم از سرعت و کیفیت و غیره دارد و همچنین قیمت های متفاوتی نسبت به سایر سرویس ها دارد؛ با انتخاب سرور مورد نظر حال کافیست آیدی پیج اینستاگرام خود را بدون @ وارد کنید و تعداد فالوور را نیز وارد و سفارش را تکمیل کنید؛ سفارشات اغلب بصورت آنی و پس از دو دقیقه شروع به ارسال خواهند کرد.

ارزان ترین پنل اینستاگرام

کسب درآمد از فروش فالوور

 

کسب درآمد از طریق فروش فالوور اینستاگرام کاری بسیار آسان است؛ اول از هر چیزی شما نیاز به یک رسانه دارید تا بتوانید مشتری جذب کنید که میتواند سایت و یا حتی پیج اینستاگرام باشد؛ شما فالوور را از پنل اینستاگرام پارسی فالوور به عنوان مثال با قیمت 5 هزار تومان برای هر 1000 عدد خریداری و آن را به مشتری با قیمت دلخواه مثلا 100 هزار تومان به فروش می رسانید؛

 

اگر شما حداقل در روز به 10 نفر و هر کدام 1000 عدد بفروشید سودی که در روز بدست می اورید حدود 900 هزار تومان می باشد که این تازه حداقل است؛ با ارایه خدمات خوب و جذب مشتری حتی تا روزی 500 هزار فالوور نیز میتوان فروخت! برای مشاوره در این زمینه میتوانید با پشتیبانی پنل پارسی فالوور تماس حاصل کنید.