پارس ناز پورتال

ازدواج مجدد پژمان بازغی و واکنش کاربران به او + عکس

مجموعه : اخبار سینما
ازدواج مجدد پژمان بازغی و واکنش کاربران به او + عکس

ازدواج مجدد پژمان بازغی 

خبر ازدواج مجدد پژمان بازغی باعث شده تا کاربران واکنش هاي بسیار منفی رابه او نشان دهند. این بازیگر میانسال چندی پیش از همسرش مستانه مهاجر کـه مبتلا بـه بیماری سرطان شده، جدا شده بود. وی چند روز پیش یک ویدیو از ازدواج مجدد خود در اینستاگرام منتشر کرد کـه با خشم کاربران رو بـه رو شد. مـا در ادامه بـه بررسی این حاشیه جدید کـه توسط این بازیگر بـه راه افتاده پرداخته ایم.

 

ازدواج دوم پژمان بازغی

پس از گفت‌وگو اخیر مستانه مهاجر، همسر پژمان بازغی درباره ابتلا بـه سرطان و جدایی اش از این بازیگر، ویدیویی از پژمان بازغی در فضای مجازی منتشر شد کـه وی را در حال انجام یکی از چالش هاي شبکه هاي اجتماعی دریک مراسم عروسی با لباس دامادی درکنار عروسی جوان نشان میدهد. این ویدیو خشم تعداد زیادی از کاربران شبکه هاي اجتماعی را برانگیخت.

ازدواج مجدد پژمان بازغی

باید بگوییم کـه در نهایت پژمان بازغی شایعه ازدواج مجدد خودرا تکذیب کرد. پس از وایرل شدن این ویدیو، عده اي از منابع غیرموثق شایعه‌ي ازدواج مجدد بازغی را بر سر زبانها انداختند. سپس‌ عده اي از کاربران، وی را مورد فحاشی قرار دادند کـه چرا همسر مبتلا بـه سرطانش را طلاق داده و با خانمی جوان ازدواج کرده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: علت طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر تدوینگر سینما

 

ماجرای ازدواج مجدد پژمان بازغی چه بود؟

این بازیگر و مدل ۴۹ ساله کـه اینروزها بعنوان مدل با برند لباس عروس و داماد «مارتیا» همکاری میکند با انتشار یک استوری شایعاتی راکه پیرامون ازدواج مجددش شکل گرفته‌اند تکذیب کرد و نوشت: «این ویدیو صرفا یک ویدیوی تبلیغاتیه. امیدوارم با قضاوت هاي نابجا شرمنده وجدانمون نشیم.» آشنایی پژمان بازغی با بازیگری بـه دورانی بر میگردد کـه در دانشگاه آزاد لاهیجان تحصیل می‌کرد.

ازدواج دوم پژمان بازغی

بازغی پس از این کـه وارد سینمای جوانان مرکز گیلان می‌شود بطور جدی فعالیت بازیگری را دنبال می کند. همین پیگیری باعث میشود کـه درسال ۱۳۷۳ اولین فیلم خود رابه کارگردانی مجید فهیم خواه با نام اعتراف بازی کند. در ادامه راه با بازی در سریال خاطره انگیز و پر بیننده آژانس دوستی بـه شهرت و محبوبیت بسیاری دست مییابد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر

 

پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی درسال ۱۳۸۴ با مستانه مهاجر ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دختری بنام نفس اسـت. این زوج سال گذشته از هم جدا شدند. مستانه مهاجر همسر سابق بازغی، در گفت‌وگو با علی ضیاء اعلام کرد کـه با بیماری سرطان رحم مبارزه می کند. مستانه مهاجر متولد سال ۱۳۵۳ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته ي تدوین از دانشگاه سوره اسـت.

پژمان بازغی و مستانه مهاجر

خانم مهاجر، از سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۹ ساله بود کار تدوین را دریک شرکت فیلمسازی آغاز کرد و سپس در دانشگاه نیز این رشته را ادامه داد. از سال ۱۳۸۱ با تدوین فیلم «آبادان» بـه کارگردانی مانی حقیقی فعالیت خود رابه صورت مستقل پی گرفت.

پژمان بازغی و دخترش

درسال ۱۳۹۵ برای اولین بار تهیه کنندگی رابا فیلم سینمایی «اسرافیل» بـه کارگردانی آیدا پناهنده و با بازی پژمان بازغی تجربه کرد. پس ازآن نیز تهیه کنندگی چند فیلم دیگر را برعهده گرفت. او درسال ۱۳۹۹ اولین فیلم بلند خود بنام «جوجه تیغی» را ساخت کـه تهیه کنندگی آنرا هم برعهده داشت. هم چنین، پژمان بازغی از بازیگران آن بود.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج های مجدد بازیگران که جنجال به پا کرده است

 

پژمان بازغی کیست؟

پژمان بازغی بازیگر ایرانی متولد 19 دیماه سال 1353 اهل تهران اسـت. او اصالت رشتی دارد. پدرش بازنشسته نیروی دریایی و مادرش خانه دار اسـت. وی یک برادر بزرگ‌تر از خودش بنام پیام و یک برادر کوچک تر هم بنام پرهام دارند، پیام شیمی و پرهام مهندسی صنایع خوانده اند. در سن 19 سالگی برای اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت و با یک سریال هم بـه شهرت رسید.

پژمان بازغی کیست

بعد از انقلاب درسال 1357 وقتی 7 ساله بود بـه خاطر ماموریت پدر بـه بوشهر نقل مکان کردند و تا آخر جنگ دراین شهر بودند. بعد از اتمام جنپ بـه تهران و سپس دوباره بـه شهر رشت نقل مکان کردند. آقای بازغی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر ودر مقطع لیسانس اسـت. وی بـه صورت جدی فعالیت هنری خودرا از سال 1372 در دوران دانشجویی آغاز کرد.

 

با ورود بـه سینمای جوانان مرکز گیلان و با فیلم «اعتراف» بـه کارگردانی مجید فهیم خواه شروع کرد. باید بگوییم کـه پژمان بازغی بعد از پایان دانشگاه بـه تهران رفت و از طریق تست در دفاتر بازیگری موفق شد درسال 1387 اولین سریال تلویزیونی خودرا تجربه کند. سریال «آژانس دوستی» اولین بازی پژمان بازغی در تلویزیون بود کـه در آن یک نقش فرعی داشت.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج مجدد الهام چرخنده و ماجرای ازدواجش 

 

نکات جالب درمورد پژمان بازغی

پژمان بازغی اولین بار درسال 1394 با برنامه «چند درجه» وارد عرصه اجرا شد و از سال 1396 رسما با برنامه «کودک شو» درکنار بازیگری خودش را بعنوان مجری هم معرفی کرد. از ورزش هاي مورد علاقه پژمان بازغی می‌توان بـه کارتینگ اشاره کرد. کارتینگ یا مسابقه کارتینگ نوعی ورزش موتوری بـه حساب می‌آید کـه با خودرو هـای چرخ‌باز با نام کارت انجام می‌شود.

 

آقای بازیگر این زمانی این رشته رابه طور جدی دنبال میکرد تا این کـه تصادف و شکستن دنده چپ او باعث شد تا این رشته ورزشی را کنار بگذارد . هم چنین، پژمان بازغی درسال 1395 حین بازی فوتبال در زمین با افت ناگهانی فشار مواجه شد و بـه زمین افتاد، بعد از انتقال بـه بیمارستان مشخص شد کـه سکته خفیفی را رد کرده اسـت.

اینستاگرام پژمان بازغی

اینستاگرام پژمان بازغی

pejmanbazeghi.official@