پارس ناز پورتال

ازدواج معلم 50 ساله با دانش آموز 25 ساله در اسکاتلند!

ازدواج معلم 50 ساله با دانش آموز 25 ساله در اسکاتلند!

ازدواج معلم 50 ساله با دانش آموز 25 ساله 

ازدواج معلم 50 ساله با دانش آموز 25 ساله در اسکاتلند باعث شد که وی از کار اخراج شود. یک معلم تعلیمات دینی مسیحی در اسکاتلند، به دلیل برقراری رابطه نامناسب با دانش آموزی که سن و سالی نصف او داشته و از وی بچه دار شده است، از کارش اخراج شده است. آقای گاوین دانسمور، که اکنون 50 ساله است، در سال 2015 با دانش آموز 17 ساله اش، خانم مگان رید رابطه برقرار کرد.

 

این معلم سابق، همسرش شونا را ترک کرد و پیش از ازدواج با خانم رید که اکنون 25 سال دارد، از وی صاحب دو فرزند هم شده است. شونا، همسر سابق دانسمور در سال 2018 – پس از جدایی او – گفت که بعد از اینکه دختر جوانشان به او گفت: “مامان، می دانی که بابا دوست دختر جدیدی دارد” به او مشکوک شد. همسر سابق این معلم معتقد است که رابطه او با خانم رید فراتر از «معلم بودن» برای این دختر بوده است.

ازدواج معلم 50 ساله با دانش آموز 25 ساله در اسکاتلند!

رابطه معلم 50 ساله با دانش آموز دختر 25 ساله

یکی از همکاران این معلم به همسر سابق وی گفته است که « آنها زمان زیادی را در وقت ناهار با هم سپری می‌کنند». پدر دوشیزه رید، دونالد رید، 62 ساله، به دادگاه گفت که رابطه آنها او را “مضطرب” کرده و باعث آزار و اذیت پسرش هم شده است. پس از شروع تحقیقات در مورد روابط این زوج توسط شورای عمومی آموزش اسکاتلند (GTCS) دانسمویر اکنون از مدرسه اخراج شده است.

ازدواج معلم 50 ساله با دانش آموز 25 ساله در اسکاتلند!

همچنین گفته می شود که او بین ماه مارس و آگوست 2015 در حالی که خانم رید 17 یا 18 ساله بود در حال بازدید از یک میخانه با خانم رید و سایر جوانان دیده شده است. آقای دانسمور همچنین متهم است که خانم رید را به خانه یکی از همکارانش برده و به او اجازه داده تا زمانی را در جمع دخترانش بگذراند. رفتارهای این معلم از سال 2018 تحت نظر شورای عمومی آموزش اسکاتلند قرار گرفته است.

 

شورای عمومی آموزش اسکاتلند امروز گفت: ” این هیئت دریافت کرده است که رفتار این معلم به طور قابل توجهی کمتر از استانداردهای مورد انتظار از یک معلم ثبت شده است.” بنابراین “هیئت باید دستور دهد که نام او از بین معلمان حذف شود.” این شورا، از سال 2018 درباره این معلم تحقیق کرده است. جلسه این هفته شورا، برای شنیدن شواهد بیشتر از یک همکار سابق و پدر خانم رید دوباره برگزار شد.

 

شوکه شدن پدر مگان رید از شنیدن خبر رابطه دخترش با معلم مدرسه

پدر این دختر دانش آموز، در بیانیه خود که در سال 2017 به شورا داده شد، توضیح داده که پس از فهمیدن رابطه دخترش با آقای دانسمور چه احساسی داشته است. او گفت: من از این وضعیت بسیار ناراحت هستم. وقتی مردم در مورد دخترم می پرسند، تلاش می کنم به آنها نگویم و نگذارم بفهمند که (او با معلمش فرار کرده است). خودم هم، از طریق شخص دیگری متوجه این موضوع نگران کننده شدم.

ازدواج معلم 50 ساله با دانش آموز 25 ساله در اسکاتلند!

آقای رید، پدر این دانش آموز ادامه می دهد: چند وقت پیش، من دو کارت در اتاق او دیدم. یکی کارت تولد و دیگری برای ترک مدرسه. او از معلمان دیگر کارت های تبریک تولدی گرفته بود که مناسب بودند، اما کارتی که مناسب نبود و جملاتی نگران کننده در آن نوشته شده بود، متعلق به آقای دانسمور بود. سپس من با [مدیر آکادمی لارگس] تماس گرفتم و او تأیید کرد که معلم تحت تحقیق شان، ظاهراً با مگان در رابطه است.

 

چرا مدیر مدرسه پدر این دختر را با خبر نکرده بود؟

مدیر اکادمی لارگس گفته است که: دلیل عدم اطلاع من این بود که مگان بالای 16 سال سن داشت. حالا یادم می‌آید، و به این فکر می‌کنم که چرا این معلم وقت می‌گذارد تا به لارگس بیاید و مگان را ببیند. در گذشته، من فکر می‌کردم که به دخترم نزدیک هستم، اما وقتی واکنش دخترم را درباره این موضوع دیدم، حقیقت چیز دیگری را نشان داد. من همیشه فرزندانم را برای گفتن حقیقت تربیت کرده ام.

ازدواج معلم 50 ساله با دانش آموز 25 ساله در اسکاتلند!

دخترم مگان من را متهم کرد که با او مانند (کارگرم) رفتار می کنم – این اتفاق در ساعت 9:45 شب رخ داد، او چهار بار متوالی به من گفت که (خفه شوم) و از پنجره از خانه فرار کرد. زیرا من در را قفل کرده و کلیدهای خانه را گرفته بودم. او افزود: مگان یک برادر کوچکتر دارد که، قلدری خواهرش را تجربه کرده است. مادر این دختر گفته که: از این وضعیت راضی نیست اما نمی‌خواهد دخترش را از دست بدهد.

ازدواج معلم 50 ساله با دانش آموز 25 ساله در اسکاتلند!

یکی از معلمان گفته است که: روزی وارد کلاس درس وی شدم، آنها تنها بودند. کاملا مشخص بود که با ورودم حرفشان را قطع کرده ام. آن‌ها خیلی نزدیک و عاشقانه روی میز نشسته بودند. من کمی در شوک یا انکار چیزی بودم که دیده ام. نمی خواستم فکر کنم که اتفاق ناخوشایندی در حال رخ دادن است – ولی اشتباه کردم. باید فعال می بودم و آن دختر را از آنجا بیرون می کردم.