پارس ناز پورتال

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز + عکس

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز + عکس

ماجرای ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز 

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز ممکن است در هر زمانی برگزار شود. این فوتبالیست پرتغالی اعتراف کرد که در ماه آینده بالاخره می توانند ازدواج کنند. رونالدو گفت که او ‘1000 درصد’ مطمئن است که عروسی آنها ممکن است در ماه آینده برگزار شود. جورجینا شریک زندگی کریستیانو که به تازگی تولد 28 سالگی خود را با ستاره منچستریونایتد جشن گرفته بود. در ادامه بیشتر صحبت می کنیم.

 

تاریخ ازدواج کریستیانو رونالدو اعلام شد

جورجینا رودریگز نیز در مستند نتفلیکس با نام “من جورجینا هستم” اعتراف کرد که هر زمان رونالدو به او پیشنهاد ازدواج بدهد به او “بله” خواهد گفت. رونالدو که در حال حاضر دارای چهار فرزند است، چند ماه پیش فاش کرد که این زوج در انتظار دو قلوهای خود هستند. تاریخ ازدواج آنها می تواند در یک سال، شش ماه یا یک ماه آینده باشد. رونالدو تایید کرد: من 1000 درصد مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز + عکس

این زوج قرار است در آوریل امسال به استقبال دوقلوهای خود بروند، در حالی که این بازیکن حرفه ای فوتبال قبلاً پدر کریستیانو جونیور 11 ساله بوده که نام مادرش به طور عمومی فاش نشده است. جورجینا روز پنج شنبه در سفری مجلل به دبی به همراه خانواده اش تولد 28 سالگی خود را جشن گرفت. این مدل عکس‌هایی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

 

کریستیانو و جورجینا چگونه با هم آشنا شدند؟

جورجینا و معشوقه‌اش عکس هایی پرشور را زیر نور چراغ‌های دبی به اشتراک گذاشتند و کریستیانو همچنین ترتیبی داد تا برج خلیفه با چهره و کلیپ‌هایی از شریک آینده زندگی اش (جورجینا)، روشن شود. کریستیانو همچنین یک دسته گل رز قرمز بزرگ به او هدیه داد. البته اوایل این هفته جورجینا فاش کرد که قبل ها – پس از سکته مغزی پدرش، برای مدت کوتاهی از دیدن کریستیانو خودداری کرده است.

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز + عکس

این زوج اولین بار زمانی که جورجینا به عنوان فروشنده در فروشگاه گوچی در مادرید کار می کرد ملاقات کردند. او به کریستیانو رونالدو در خرید کمک کرده بود. او هنگام صحبت در سریال جدیدش در نتفلیکس، من جورجینا هستم، فاش کرد که این زوج در چند رویداد با هم شرکت کردند اما پس از آن که پدرش بیمار شد، جورجینا “غمگین و غایب” شد. به همین خاطر آنها برای مدتی صحبت نکردند.

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز + عکس

کریستیانو در مورد رابطه عاشقانه اش با جورجینا گفت: این رابطه ناگهانی نبود. کمی، شاید چند ماه طول کشید، زیرا در آن مدت ما به نوعی دیگر همدیگر را نمی دیدیم. جورجینا توضیح داد: کریستیانو بازی های زیادی داشت، اتفاقی که برای پدرم هم افتاد در آن زمان رخ داد. برای مدتی کمی نبودم، خوب غمگین بودم… یک روز در مراسم دیگری با هم برخورد کردیم و او مرا به شام دعوت کرد. فکر کردم “بالاخره، شانس من فرا رسید”.

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز + عکس

خورخه پدر جورجینا در سال 2016 دچار سکته مغزی شد و سه سال بعد به دلیل عوارض سکته مغزی درگذشت. این زوج رابطه پیچیده ای داشتند، جورجینا که توسط دایی اشبزرگ شده بود (در حالی که خورخه – پدر جورجینا – ده سال را به خاطر دو جرم قاچاق مواد مخدر در زندان سپری می کرد). گفته می شود خورخه پس از اتمام دوران محکومیت خود در اوت 2013 از کشور اخراج شده و از بازگشت به اسپانیا منع شده است.

 


حتما بخوانید : بیوگرافی جورجینا رودریگز


 

فرزندان کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز در حال ساخت مجموعه مستند خود با عنوان I Am Georgina است و زندگی شخصی او را بررسی می کند. جورجینا رودریگز 28 ساله در سریال نتفلیکس I Am Georgina به همراه همسر فوتبالیست خود بازی می کند. این مدل با کریستیانو رونالدو رابطه دارد و این زوج جزئیات زندگی خصوصی زندگی خود را در سری جدید به اشتراک می گذارند. هواداران آنها مشتاقند بدانند این زوج چند فرزند دارند.

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز + عکس

جورجینا رودریگز در حال حاضر باردار است. او پس از انتشار مجموعه مستند موفق خود، عکس هایی از “خانواده زیبای” خود را منتشر کرد. در حالی که آنها از تعطیلات خود در دبی لذت می برند، جورجینا در کنار کریستیانو و فرزندانشان دیده می شود. جورجینا یک فرزند از کریستیانو، (یک دختر سه ساله به نام آلانا مارتینا) دارد. او به زودی با تولد دوقلوها، مادر سه فرزند خواهد شد.

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز + عکس

باید بگوییم که کریستیانو دارای چهار فرزند از جمله کریستیانو جونیور 11 ساله است. وی همچنین دوقلوهایی چهار ساله به نام های: ایوا ماریا و متئو دارد. در ژوئن 2017، کریستیانو دوقلوهای خود را از طریق رحم اجاره ای به دنیا آورد. وقتی دوقلوهای جدیدش به دنیا بیایند، او پدر شش فرزند خواهد شد. کریستیانو در اینستاگرام گفت: خوشحالم که اعلام کنم در انتظار دوقلوهای مان هستیم. قلب‌های ما مملو از عشق است.

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز + عکس

این زوج منتظر یک دختر و یک پسر هستند اما تاریخ زایمان خود را اعلام نکرده اند. در طول این مستند، بینندگان خواهند دید که چگونه جورجینا سرشار از عشق به همه فرزندان کریستیانو است. جورجینا همچنین در مورد اینکه هرگز نمی تواند فرزندانش را از خود دور کند صحبت کرد. دوستان و خانواده او که در این مستند حضور دارند توضیح می دهند که چگونه او کاملاً به فرزندانش اختصاص دارد.

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز + عکس

ازدواج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز + عکس

اینستاگرام کریستیانو رونالدو cristiano@

اینستاگرام جورجینا رودریگز georginagio@