پارس ناز پورتال

از کجا و از چه برندی ظروف یکبار مصرف بخریم؟

از کجا و از چه برندی ظروف یکبار مصرف بخریم؟

این روزها در موقعیت‌های مختلفی از ظروف یکبار مصرف استفاده می‌شود به همین خاطر است که شکل‌های بسیار متنوع و جذابی از این ظروف طراحی و در بازار به طور انبوه عرضه می‌شود.

 

دیگر استفاده از ظروف یکبار مصرف فقط محدود به مراکز تهیه و توزیع غذا و اقلام خوراکی نیست چرا که حتی برای برگزاری یک دورهمی ساده نیز این ظرف‌ها بهترین انتخاب برای میزبان خواهند بود.

 

استفاده و خرید ظرف یکبار مصرف پذیرایی کردن را بسیار راحت کرده است و باعث می‌شود میزبان خستگی کمتری را تجربه کند. در واقع با انتخاب این ظرف‌ها دیگر نیازی به شستشوی کوهی از ظروف پس از مهمانی نیست.

 

 ظروف یک بار مصرف همانطور که از نامشان پیداست به منظور یک بار استفاده طراحی و تولید می‌شوند اگر چه از نمونه‌های با کیفیت آنها می‌توان چندین بار هم بهره برد اما اساسا این ظرف‌ها برای تنها یک بار استفاده طراحی شده‌اند.

 

شاید در بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها ظرف یکبار مصرف سالاد یا ظرف فینگرفود یکبار مصرف را دیده باشید این ظرف‌ها کمک می‌کنند تا به شکلی شکیل، تمیز و زیبا اقلام خوراکی سرو شوند. به خصوص برای رستوران‌ها، کترینگ‌ها، فست فودها و به طور کلی مراکز تهیه و توزیع غذا که به صورت بیرون‌بر غذاها را به دست مشتریان خود می‌رسانند این ظروف می‌توانند بهترین انتخاب باشند.

 

ظرف یکبار مصرف کترینگ یک انتخاب ایده‌ال برای مراکز غذایی‌ست چرا که این ظرف‌ها دارای چند قسمت هستند و به ظروف یکبار مصرف چند خانه یا چند قسمتی نیز معروفند که در هر قسمت می‌توان غذاها یا پیش غذاهای متنوعی را درون آنها جای داد.

 

در این مطلب می‌خواهیم بدانیم که با وجود تولید کنندگان و محصولات متنوع، از کجا و از چه برندی ظرف یکبار مصرف بخریم؟

 

برندی معتبر با محصولات متنوع برای خرید ظرف یکبار مصرف

 

حتما در رستوران‌ها و فست فودها ظروف یکبار مصرف مشکی مهر پارسا را دیده‌اید. این ظروف که به ظروف یکبار مصرف مایکروویوی شهرت دارند بهترین انتخاب برای خرید ظرف یکبار مصرف هستند. مهر پارسا، تولید کننده بزرگ ظروف یکبار مصرف، کار خود را از سال 1376 آغاز کرده است.

 

هم اکنون این برند بزرگ، جزو برترین تولید کنندگان ظرف یکبار مصرف در کشور شناخته می‌شود که محصولات آن به کشورهای همسایه نیز صادر می‌گردد. کارخانه مهرپارسا در شهر شهریار و دو مرکز فروش آن در شهریار و میدان راه آهن واقع شده است.

 

در تمام این سال‌ها تیم توسعه و تحقیق این کارخانه بزرگ در تلاش است تا بهترین و جدیدترین ظروف را طراحی و تولید نماید. برخی مدل‌های ظروف یکبار مصرف این شرکت از نظر طراحی بسیار منحصربه‌فرد بوده به طوری که طرح آنها به طور کاملا انحصاری به ثبت رسیده است.

 

ظروف یکبار مصرف مهر پارسا از نوع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی هستند که از جنس پلی پروپیلن و یا PET ساخته شده‌اند. ظروف ساخته شده از پروپیلین یا PP بسیار محکم و انعطاف پذیرند و قابلیت تحمل دما تا 120 درجه سانتی‌گراد را دارند. این ظروف قابل استفاده در مایکروویو بوده و همچنین در شرایط خاص امکان بازیافت دارند.

 

ظرف‌های یکبار مصرفی که با فوم PET تهیه می‌شوند، می‌توانند وزن و دماهای مختلفی را تحمل کنند و در مقابل شوک‌های گرمایی، سرمایی و فشار کاملا مقاومند. همچنین این ظروف قابلیت چندین بار استفاده را نیز دارند.

 

در سایت mehrparsa.ir شما می‌توانید کلکسیونی کامل و متنوع از ظروف یکبار مصرف این شرکت را مشاهده کنید. انواع ظروف یکبار مصرف سالادی، کترینگی، فینگرفود، بستنی، سس کاپ، لیتری، پروتئینی، خشکبار، پیش دستی یکبار مصرف محصولات تولید شده در کارخانه بزرگ مهر پارسا هستند که با مراجعه یا تماس با مراکز فروش این شرکت می‌توانید به صورت محدود و عمده این محصولات را تهیه نمایید.

 

مزایای ظروف یکبار مصرف مهر پارسا

برای آنکه بدانید چرا ظروف یکبار مصرف مهر پارسا بهترین انتخاب هستند باید بدانید که این ظرف‌ها چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارند. در ادامه تعدادی از مزایای ظروف یکبار مصرف مهر پارسا را لیست کرده‌ایم تا بیشتر با بهترین ظروف یکبار مصرف در بازار آشنا شوید.

 

  • تولید شده از بهترین متریال
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • مقاوم در برابر حرارت
  • قابل استفاده در مایکروویو
  • دارای طراحی خاص و منحصربه‌فرد
  • ظروفی با بالاترین کارایی
  • مدل‌هایی متنوع و رنگ‌هایی جذاب
  • دارای مجوزهای بهداشت
  • قابل بازیافت در شرایط خاص
  • سبک و قابل حمل
  • قابل استفاده در مصارف تجاری و خانگی
  • حجم کم، نیاز به فضای نگهداری کمتر

ظروف یکبار مصرف مهر پارسا در کجاها کاربرد دارند؟

ظروف یکبار مصرف مهر پارسا در کجاها کاربرد دارند؟

 

خوشبختانه طراحی ظروف یکبار مصرف به اندازه‌ای تغییر کرده است که شما می‌توانید در مکان‌های گوناگون و یا برای مصارف مختلف از آنها بهره‌مند شوید. در زمینه تجاری، این ظروف بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای سرو و بسته بندی غذا در رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، فست فودها، مجموعه‌های غذایی بزرگ، آشپزخانه‌ها و کافه‌ها هستند.

 

به علاوه به جهت پذیرایی در همایش‌ها، کنفرانس و دیگر گردهمایی‌ها می‌توان به شکل رسمی اقلام پذیرایی را در این ظروف جای داد و تقدیم مدعوین کرد.

 

در برگزاری مهمانی و دورهمی‌های فامیلی و غیر رسمی نیز می‌توان برای سرو و بسته بندی غذاها و خوراکی‌ها بدون دردسر از ظروف یکبار مصرف کترینگی بهره برد.

 

ظروف یکبار مصرف مایکروویوی چیست؟

ظروف یکبار مصرف مایکروویوی که این روزها بیشتر مورد توجه و استفاده قرار گرفته است، همان ظروف پلاستیکی هستند که با مواد پلی پروپیلن ساخته می‌شوند. این ظروف از آنجایی که در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارند قابل استفاده در مایکروویو می‌باشند.

 

معمولا ظروف یکبار مصرف مایکروویوی تا 120 درجه سانتی‌گراد دما را تحمل می‌کنند. این ظرف‌ها در کترینگ‌ها و مراکز تهیه و توزیع غذا و برای سرو سفارش مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مزیت استفاده از این ظرف‌ها در این است که مشتری پس از تحویل غذا در صورت سرد بودن می‌تواند غذای خود را با همان ظرف بسته بندی در مایکروویو گرم کند. ظروف مایکروویوی بسیار با دوام نیز هستند و به راحتی شکسته نمی‌شوند و این خود مزیت دیگری از این ظروف مقاوم است.