پارس ناز پورتال

استارتاپ موفق و ثروتمند شدن افراد

استارتاپ موفق و ثروتمند شدن افراد

استارتاپ موفق و ثروتمند شدن افراد 

تاسیس یک استارتاپ پیروز برای رسیدن به درآمد بالا از آن آرزوی هر شخص کارآفرین هست که نیازمند دقت به نکاتی می‌باشد. استارت آپ هاي گوناگونی در جهان ایجاد می‌شوند. انها کسب و کار جدیدی را شروع می‌کنند; اما برای شروع آن به پول نیاز دارند. اکنون این پول می‌تواند توسط عجله دهنده ها فراهم شود و یا اینکه مردم عادی در انها سرمایه گذاری کنند.

 

سی ان بی سی در گزارشی درمورد پولدار شدن از طریق سرمایه گذاری در استارت آپ ها نوشت: “ماه می سال 2016, قانونی به اجرا درآمد که به هر شخصی اجازه میدهد بخشی از پول نقد خود را در شرکت هاي استارت آپی سرمایه گذاری کند. تا آن زمان خرید سهام در یک کسب و کار خصوصی کوچک موضوعی بود که تنها سرمایه گذاران ثروتمند می توانستند انجامش دهند.”

 

اما اکنون, این امکان وجود دارد که شما در همه ي نوع استارت آپ از برندهای تکنولوژی تا کامیون هاي حمل مواد خوراکی سرمایه گذاری کنید. زمانی که شما سرمایه گذاری میکنید, سهمی در این کسب و کار خواهید داشت و به طور بالقوه می‌توانید دستاوردهای بزرگی به دست آورید.

 

سی ان بی سی در گزارشی در این خصوص نوشت: “این امکان با اقدام «JOBS the Jumpstart Our Business Startups » فعال شده هست که اجازه میدهد هر فردی در استارت آپ مورد نظر خود سرمایه گذاری کند.در این سیستم استارت آپ ها, بدهی ها و سهام آن توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس تایید شده و اداره تنظیم مقررات مالی فهرستی

 

از سرمایه گذاران برای گردآوری پول تهیه می‌کند. این پرتال اثبات می‌کند که پول سرمایه گذاران از سرقت و سوء بهره گیری محافظت میشود. برای محافظت از پس انداز شما, راه هاي دیگری هم وجود دارد. اگر کمتر از 107 هزار دلار در بانک داشته باشید, در سال می‌توانید 2200 دلار یا 5 درصد از درآمدتان را سرمایه گذاری کنید. همه ي این موارد برای این هست که شما در یک استارت آپ سرمایه گذاری کنید.

 

*چرا سرمایه گذاری در استارت آپ ها باید هوشمند باشد؟

اگر در نهایت خوش شانس باشید و پول خود را در یک استارت آپ پیروز سرمایه گذاری کنید, پول نقد شما طی چند سال افزایش پیدا می‌کند. این سرمایه گذاری احتمالاً بازدهی 10 تا 20 برابر اندکی که سرمایه گذاری کرده‌اید داشته باشد. به این ترتیب ممکن هست 2 هزار دلار شما به 20 هزار تا 40 هزار دلار تبدیل شود.

 

اگر شما خیلی خوش شانس باشید ممکن هست مثل یکی از سرمایه گذاران آغاز اینستاگرام سرمایه تان بیش از 300 برابر شود اما این موضوعات برترین سناریوها میباشند.چرا که استارت آپ ها مناطق بسیار جدیدی میباشند و داده هاي قابل اعتماد زیادی در مورد نوع پرداخت ها وجود ندارد. چرا سرمایه گذاری در یک استارت آپ ممکن هست اشتباه باشد؟

 

بزرگترین علت عدم سرمایه گذاری چیست؟ احتمالاً به این علت باشد که اکثر استارت آپ ها شکست میخورند و حتی عمر آن ها به 9 سال هم نمی‌رسد. حتی اگر استارت آپی پیروز شود, ممکن هست در سال اول سودی به آن افزوده نشود.

 

به این ترتیب آن ها احتمالا پولی ندارند که به شما سود بپردازند. انها برای اینکه شرکت به سودآوری برسد باید به دنبال منابع دیگر سرمایه گذاری باشند. بنابراین گذشته از اینکه هر گونه عملیاتی انجام دهید, باید تحقیقات زیادی انجام داده باشید.