پارس ناز پورتال

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی 

سارا منجزی بازیگر ایرانی اهل جنوب کشور هست که به سرعت در سینما توانست سرشناس شود و در اساس مدلینگ نیز فعالیت دارد. سارا منجزی پور «زاده شش مهر 1361 در اهواز» بازیگری ایرانی هست

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی
اساس فعالیت سینما, تلویزیون
تولد 6 مهر ۱۳۶۱ – 28 سپتامبر ۱۹۸۲ ‏
محل تولد اهواز, ایران
ملیت ایرانی
پیشه بازیگر
مدرک تحصیلی لیسانس معماری

 

سارا منجزی پور «زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ – اهواز» بازیگری ایرانی هست. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری هست و فعالیت سینمایی خود را از سال 90 با فیلم خنده در باران نخست کرد.[۱] او توسط محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده‌هست.[۲]سارا منجزی یک بازیگر خوش چهره هست که به ظاهرش اهمیت میدهد و در کنار زیبایی,

 

سلامت هم بسیار برایش مهم هست.سارا منجزی از آن دسته بازیگرانی هست که معتقد هست وقتی بعنوان یک چهره شناخته میشوی دیگر اوضاعت فرق میکند و باید بیش از دیگران به خودت اهمیت دهی و آراسته باشی.مهم تر از همه ي این‌ها باید اندام متناسب و سالمی داشته باشی تا بتوانی برای نقش هاي گوناگون انتخاب شوی. کاری که به گفته خودش

 

همه ي حرفه اي هاي جهان انجام می‌دهند. سارا منجزی اصول خاصی برای زندگی اش دارد. به تغذیه اش اهمیت میدهد, ورزش میکند و به پوست صورتش می‌رسد. برای آنکه از رازهای زیبایی او باخبر شوید, گفتگوی ما با این دختر خوش اخلاق را بخوانید و گرچه به پیشنهاد هاي مفیدش عمل کنید.

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

سارا منجزی فارغ‌التحصیل رشته معماری هست

 

پیشنهاد هاي سارا منجزی در مورد زیبایی

ظاهری مناسب به سبک سارا متجزی
سارا منجزی: ظاهری جذاب و آراسته داشتن فقط به آرایش داشتن نیست. پوست خوب, دندانهای سفید و مرتب, مو هاي مرتب و آراسته نیز در داشتن یک ظاهر ایده آل و مرتب نقش مهم و تاثیرگذاری دارند. سارا متجزی راهکارها و پیشنهاد هاي جالبی برای داشتن پوستی تندرست و بی عیب و نقص دارد که در گفتگویش با ما به آن ها اشاره کرده هست, پیشنهاد هایي که به گفته خودش انها جزیی از سبک زندگی اش شده اند.

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

از خواب شب غافل نشوید
سارا منجزی: شب نخوابیدن و بیدار ماندن هاي طولانی بدبختانه در کار ما چندان هست و ما اکثر مواقع به دلیل موقعیت کاری که داریم مجبور هستیم شب بیداری داشته باشیم که گرچه این موضوع اجتناب ناپذیر هست, برای نمونه سکانسی که قصه اش در شب رخداد میوفتد را باید همان زمان فیلم برداری کنیم

 

و ما نیز باید همان زمان سر کار حضور داشته باشیم. این موضوع بی تردید تاثیر زیادی روی صورت افراد اکنون چه بازیگرها چه افرادی که مشاغل دیگر دارند, میگذارد.

 

سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد
سارا منجزی: مردم معمولاً بعنوان یک الگو به بازیگران و هنرمندانی که چهره میباشند نگاه می‌کنند, بنابراین یک بازیگر باید حواسش باشد تا همه ي وقت درست و متناسب لباس بپوشد و در عین حال آراسته باشد و رسم جامعه را هم رعایت کند چون دیده می‌شود. خیلی ها میباشند

 

که تو را نگاه می‌کنند و دوست دارند که شبیه تو باشند پس باید در گزینه لباس و پوشش ات خیلی چیزها را رعایت کنی چون بعنوان یک چهره دیگر خودت نیستی و هزاران چشم تو را میبیند.واقعیت این هست که من اصلا به دنبال مد نیستم و همه ي وقت ساده پوشیدن را می پسندم و فکر میکنم سادگی

 

و در عین حال آراستگی باعث میشود تو مرتب و به روز به چشم بیایی. نظر شخصی من این هست که شیک و آراسته بودن به سادگی هست تا این که بخواهی رنگ هاي عجیب‌وغریب یا مدلهای گوناگون بهره گیری کنی. سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد و همه ي وقت هم طرفداران خاص خودش را دارد.

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

سارا منجزی فعالیت سینمایی اش را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران نخست کرد

 

سیگار و قلیان ممنوع!
سارا منجزی: نکته دیگری که به نظرم باید درمورد خواب بگویم این هست که شب نخوابیدن ها روی سیستم اعصاب هم تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود افراد عصبی شوند. روی پوست هم که فکر میکنم همه ي مان بدانیم چه تاثیرات مخربی میگذارد. خیلی اوقات برای من پیش آمده که شب به علت این که سر کار بودم خواب کافی و خوبی نداشتم

 

و فردایش گریم روی صورتم نخوابیده و صورتم به شدت خسته بوده. حتی خودم خیلی کوشش کردم خندان و سرحال باشم اما پوست صورتم برای گریم خسته بود و هر کاری هم کردیم آن شادابی را به دست نیاورده.

 

من هم به همۀ بانو هایي که به زیبایی و آراستگی صورت و ظاهرشان اهمیت میدهند پیشنهاد میکنم از خواب به موقع شب غافل نشوند تا پوست شادابی داشته باشند اما موضوع مهم دیگری که روی زیبایی صورت و مخصصا پوست تاثیر بدی میگذارد و جدیدا بدبختانه خیلی هم مرسوم شده, سیگار و قلیان هست که فکر میکنم همۀ مان از اثرات ویرانگر اش تا حد زیادی مطلع هستیم و طبیعتا برای پوست صورت هم صدمه هاي زیادی به همراه دارد.

 

خوب و درست زندگی کردن برای یک بازیگر خیلی مهم هست و این رخداد همه ي جای جهان برای بازیگرها از اهمیت زیادی برخوردار هست. خیلی مهم هست که تو بعنوان یک بازیگر, سبک زندگی سالمی داشته باشی و به خودت برسی. وقتی تو بازیگری را بعنوان شغل جدی زندگی ات گزینه کردی در مقابل خودت مسئولی و باید از خودت مراقبت کنی تا همه ي وقت روی فرم باشی.

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

سارا منجزی: سیگار و قلیان اضافه بر تاثیرات بسیار بدی که بر بدن می گذارند, پوست صورت را هم خراب میکنند. به نظرم بانو ها اگر به ظاهر و پوست شان اهمیت میدهند مطلقا نباید سراغ استعمال دخانیات بروند. سیگار و قلیان باعث خشکی بیش از اندازه پوست هم می‌شود.

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

***
خواب نامناسب باعث پیری زودرس می‌شود و پوست صورت را خراب میکند. این قضیه طبیعتا درمورد بانو ها مصداق بیشتری دارد چون پوست صورت شان دلنازک تر هست و ممکن هست صدمه بیشتری ببینند. برترین زمان خواب برای بدن به گفته متخصصان ساعت 10 شب هست.

 

***
خوردن میوه را به شدت به بانو ها پیشنهاد میکنم چون باعث طراوت و شادابی پوست میشود و حتی اگر بخواهند وزن کم کنند هم برای شان ضرر ندارد. همین طور میوه ها مقادیر زیادی آب دارند که برای بدن خوب میباشند.

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

***
عسل را هم خودم خیلی دوست دارم هم خواص زیادی دارد, من عسل را هم میخورم و هم بعنوان ماسک برای پوست صورتم بهره گیری می‌کنم. ماسک هاي زیادی می‌شود برای پوست صورت با عسل درست کرد که بانو ها میتوانند با دقت به نوع پوست شان از آن ها بهره گیری کنند.

 

***
همه ي ما میدانیم پوست صورت انواع گوناگون دارد. چرب, خشک یا مختلط, بنابراین باید در نوع کرمی که می‌خواهیم برای پوست مان بهره گیری کنیم دقت کنیم و آن را متناسب با پوست مان و خصوصیت هایش گزینه کنیم. اگر هم در این خصوص نمیدانیم بهتر هست از یک مشاور آرایشی و بهداشتی کمک بگیریم.

 

***
سلیقه من در انتخاب عطر خیلی چندان تغییر نمیکند. من شش سال از عطر شنل صورتی بهره گیری میکردم و در حال آماده هم رایحه دوست داشتنی این عطر را خیلی دوست دارم و چند وقتی هست که از آن بهره گیری می‌کنم. بوی این عطر را آن‌قدر دوست دارم که احتمالا تا چند سال رایحه محبوبم باشد.

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

دستکاری صورت ممنوع؟
سارا منجزی: نکته دیگری که باید به آن دقت کرد و ممکن هست برخی از بانو ها کمی از دقت به آن غافل باشند آفتاب هست. آفتاب برای پوست صورت و بدن زیان آور هست و پیری زودرس می آورد. بنابراین بهره گیری از کرم هاي ضد آفتاب متناسب با پوست را در هر شرایطی نباید فراموش کرد و من خودم ترجیح میدهم دور آفتاب گرفتن را خط بکشم و سراغش نروم.

 

از سوی دیگر به نظر من یک بازیگر نباید به اصطلاح چندان توی صورتش دست ببرد و بازیگرانی که تغییرات زیادیدر صورت شان به وجود می آورند, مسلما نمیشود در خیلی از نقش ها از آن ها بهره گیری کرد. فکر میکنم برخی عمل هاي زیبایی, بهره گیری از ژل و بوتاکس و … باعث می‌شود

 

ری اکشن هاي صورت شان را از دست بدهند و حرکات صورت شان باورپذیر نشود و همین موضوع طبیعتا روی بازی شان هم تاثیر میگذارد و نقشی که قرار هست بازی کنند برای بیننده هم قابل یقین نخواهد بود.

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

سارا منجزی یک بازیگر خوش چهره هست که به ظاهرش اهمیت میدهد

 

سبک زندگی من
سارا منجزی: احتمالا بازیگرها به دلیل شغل شان در برخی از شرایط مجبور باشند مراقبت هاي بیشتری از خودشان کنند و این به دلیل نقش هاي گوناگونی هست که به انها سپرده میشود. من کوشش میکنم همۀ وقت} ورزش کنم و درست غذا بخورم و همۀ وقت} هم یک رژیم خوراکی تندرست را رعایت کنم.

 

به نظرم پوستس الم و خوب برای یک بازیگر باید مهم باشد و به همین دلیل من کوشش میکنم پوست صورتم را سلامت نگه دارم و از کرم هاي پوستی متناسب با پوستم بهره گیری کنم.اعتقادم هم در این اساس این هست که باید برای داشتن پوست صورت خوب پیش گیری کرد و گذشته از این که پوست دچار دشوار شود

 

از کرم هاي مناسب بهره گیری کرد. هم‌چنین من پزشک پوست خوبی انتخاب کردم که مشاوره هاي خوبی برای داشتن پوست تندرست به من میدهد و همۀ وقت} از راهنمایی هاي شان برترین بهره گیری را میکنم. هم‌چنین در کنار کرم هاي متناسب اکثر از ماسک هاي طبیعی مانند ماسک خیار و عسل برای پوستم بهره گیری میکنم که به نظرم تاثیر خیلی خوبی در شادابی پوست صورت و چهره به ویژه بانو ها دارد.

استایل و عکس های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

تناسب اندام و سلامتی
سارا منجزی: مسلما یک بازیگر باید اندام متناسبی داشته باشد و اندام خوب او در نقش هایي که به او سپرده میشود هم تاثیر دارد. گرچه ما پوشش اسلامی داریم و احتمالاً بدن بازیگران مان مخصوصا بانو ها به آن شکل دیده نشود اما باید این نکته را در نظر داشت که پرده سینما و قاب تلویزیون اندام را درشت تر نشان می‌دهد و هر چقدر که اندام ظریف تری داشته باشی در عکس بهتر دیده می‌شوی.

 

همه ي این نکات در کنار ورزش کردن و تناسب اندام باعث سلامتی می‌شود که به نظر من خیلی مهم هست. در واقع رعایت یک رژیم خاص و داشتن تغذیه مناسب در کنار ورزش درست هست که تناسب اندام را به همراه می آورد اما باعث میشود بدن سالمی هم داشته باشیم.

 

از سوی دیگر در کار ما اندام متناسب داشتن باعث می‌شود وقتی می‌خواهی نقش هاي گوناگون را بازی کنی خودت هم از آمادگی جسمانی که داری لذت ببری. هم‌چنین کارگردان هایي هم که قرار هست تو را انتخاب کنند با در نظر گرفتن معیارها و خصوصیت هاي نقش, آسان تر سراغت بیایند.

 

درمورد ورزش هم باید بگویم گرایش هاي ورزشی مورد علاقه من تی آرابکس و تنیس و شنا میباشند که هر سه رشته را به بانو ها پیشنهاد میکنم که حتماً در برنامه شان قرار دهند و اگر تصمیم دارند سراغ رشته ورزشی خاصی بروند یکی از این سه رشته را گزینه کنند.

 

تی آرابکس رشته دیدنی و جذابی هست و حتی مربی من میگفت این ورزش به دلیل کشش عضلانی که در بدن به وجود می آورد و باعث انعطاف بدن می‌شود, قد را هم بلندتر میکند. از نظر من این ورزش خیلی به بانو ها برای داشتن یک اندام ایده آل و درست کمک میکند و حتماً به بانو هایي کمه این گفت و گو را می‌خوانند, این ورزش را پیشنهاد میکنم.

 

شنا هم ورزش بسیار مناسبی هست و خودم خیلی سال هست که شنا می‌کنم و این رشته جزو گرایش هاي پرطرفدار من هست. تنیس را هم تقریباً جدیداً شروع کردم و خیل یهم دوستش دارم. این ورزش بسیار کالری سوز هست و به عقیده من برای بانو هایي که قصد کاهش وزن دارند کاملا مناسب هست چون در عین حال هم به کم کردن وزن شان کمک میکند هم یک ورزش سرحال کننده هست.

 

پیشنهاد مهم دیگری که دوست دارم به بانو ها داشته باشم نوشیدن آب چندان در طول روز هست. به نظرم افرادی که ورزش می‌کنند و کالری می سوزانند چون بدن شان چندان دچار تعریق می‌شود, حتماً به آب کافی نیاز دارند و نباید از آن غافل شوند. به نظرم بانو ها باید برای تندرست نگه داشتن بدن شان ورزش کنند تا متناسب بمانند و آب کافی هم بنوشند تا پوست صورت شان خراب نشود و بدن شان هم که طبیعتا باید نیازش با نوشیدن آب فراهم سازی شود.