پارس ناز پورتال

با استایل مردانه جذاب خود در تابستان 1401 بدرخشید

با استایل مردانه جذاب خود در تابستان 1401 بدرخشید

برای مردانی که عاشق خوش‌پوشی هستند، تابستان تقریبا فصل سختی از سال است. وقتی هوا سرد است انتخاب لباس، کار چندان پیچیده‌ای نیست، زیرا انتخاب‌های زیادی وجود دارد و ترفند لایه به لایه پوشیدن دست افراد را برای ست کردن رنگ‌ها و طرح‌های مختلف به خوبی باز می‌گذارد.

 

اما تابستان چطور؟ مردان خوش‌پوش در تابستان باید چه بپوشند؟ چگونه یک نفر می تواند با تعداد آیتم‌های کمتر خوش‌تیپ به نظر بیاید؟ همراه ما باشید تا ببینیم چطور می‌توانید با استایل مردانه خود در تابستان 1401 بدرخشید.

 

دستورالعمل های عمومی استایل مردانه در تابستان

 

نظافت و تمیزی رمز موفقیت یک استایل مردانه شیک

اولین نکته برای داشتن یک استایل مردانه تابستانی، نظافت و تمیزی است. یک آقای خوش‌پوش، در تابستان هر روز دوش می‌گیرد، از ضد تعریق و دئودورانت استفاده می کند، بوی خوش می‌دهد، مو و ریش‌هایش مرتب است و لباس‌هایی تمیز و بدون چروک به تن دارد.

 

اهمیت استفاده از رنگ‌ها در تابستان

پارچه هایی با رنگ روشن نقطه قوت یک استایل مردانه تابستانی است. پارچه‌های روشن و قابل تنفس، موجب احساس راحتی زیاد و مانع از تعریق می‌شوند. دقت داشته باشید که حتی یک پیراهن مردانه سفید آستین بلند نخی انتخاب بهتری نسبت به یک تی‌شرت پلی استر مشکی است.

 

کیفیت بخش جدایی‌ناپذیر یک استایل تابستانی

لباس‌های با کیفیت در تابستان اهمیت زیادی دارند. به دلیل تعریق زیاد و داشتن رنگ روشن، اصولا لباس‌های تابستانی بیشتر شسته می‌شوند. در صورتی که لباستان جنس خوب و با کیفیتی نداشته باشد، به سرعت به کهنه پارچه‌ای تبدیل می‌شود که به سادگی می‌تواند تمام جذابیت استایل مردانه تابستانی شما را زیر سوال ببرد. از‌آن‌جایی که تعداد آیتم‌های لباس‌های تابستانی در هر ست کم است، تک‌تک آن‌ها باید ازکیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند.

 

راهنمای مد و استایل مردانه در تابستان

 

لباس مردانه بالاتنه

آقایان می‌توانند بر حسب موقعیت  از میان تی شرت، پولوشرت و پیراهن‌های آستین کوتاه یا بلند گزینه مناسب خود را انتخاب کنند. برای فعالیت های ورزشی مانند پیاده‌روی یا رفتن به باشگاه و حتی قرار‌های دوستانه، تی‌شرت‌های نخی یقه گرد یا هفت انتخاب مناسبی هستند.

 

اگر از طرفداران استایل مردانه کژوال هستید و انتخاب شما برای شرکت در فعالیت‌های روزمره این سبک است، بهتر است به سراغ تی‌شرت‌های یقه دار آستین کوتاه بروید.‌تی‌شرت‌های آستین کوتاه دکمه دار انتخاب‌های ظریف تری هستند که ظاهر رسمی‌تری نسبت به تی‌شرت‌های نخی یا لانگ و آزاد یقه‌گرد دارند.

 

به همین دلیل اگر در محل کار کد خاصی برای پوشش ندارید و می‌توانید با استایل مردانه کژوال بر سر کار خود حاضر شوید، تی‌شرت‌های آستین کوتاه یقه‌دار جودون را انتخاب کنید. اگر شما هم علاقه ای ندارید تا برای پیدا کردن بهترین لباس های مردانه وقت زیادی بگذارید، فروشگاه اینترنتی مدیسه بهترین جایی است که بدون اتلاف وقت، بهترین لباس های مردانه را با بهترین قیمت پیدا کنید.

 

بهترین انتخاب برای موقعیت‌های رسمی فارغ از فصل، پیراهن مردانه آستین بلند است که قطعاً زیباترین و رسمی‌ترین گزینه موجود است (هر چه ساده تر، بهتر). توصیه می‌کنیم افرادی که زیاد عرق می‌کنند، همیشه در این فصل یک پیراهن اضافی همراه خود داشته باشند.  

با استایل مردانه جذاب خود در تابستان 1401 بدرخشید

کت مردانه

شکی نیست که رویداد‌های خاص در تابستان نیاز به لباس های خاص دارند، بنابراین نمی‌توانید کت‌ها را کلا از کمد لباس تابستانی خود حذف کنید. از این رو بهتر است به دنبال کت‌های تابستانی باشید که جنس پنبه‌ای و قابل تنفس داشته باشند.

 

پارچه‌های دیگری که برای این فصل  توصیه می شوند، عبارتند از: پارچه سیرساکر که اجازه می دهد هوا به راحتی در آن حرکت کند و لینن (مشابه پنبه) که خاصیت دفع رطوبت و گرما را دارد. دقت داشته باشید، برای تابستان کت‌های بدون آستر بهترین هستند!

 

لباس مردانه پایین تنه

وقتی صحبت از پایین تنه به میان می‌آید، گزینه‌های مختلفی برای استایل مردانه وجود دارد که عبارتند از: شلوارک، شلوار جین، شلوارهای کتان و… شلوارک ‌ها لباس‌های غیررسمی، ورزشی و ساحلی هستند.

 

از آن‌جایی که شلوارک وجه رسمی ندارد، اصولا پوشیدن شلوارک در اماکن عمومی توصیه نمی شود. جنس شلوارک باید پنبه‌ای باشد تا قابلیت تنفس داشته باشد. برای تردد در اماکن عمومی، شلوارک مردانه باید حداقل تا زانو باشد.

 

شلوار جین برای یک استایل مردانه غیررسمی شب مناسب است، اما در زیر نور آفتاب جین چندان گزینه خوبی نیست. زیرا جین گرما را به دام می‌اندازند و باعث افزایش تعریق شما می‌شود.

 

شلوار‌های چینو تنفس بیشتری نسبت به شلوار جین دارند و برای استفاده روزمره انتخاب بهتری هستند. بهتر است برای مراسم‌های رسمی و مناسبت های خاص، یک شلوارمردانه پارچه‌ای شیک که سایز مناسبی داشته باشد را انتخاب کنید.

 

کفش مردانه

برای تکمیل استایل مردانه تابستانی، کفش‌های مختلفی وجود دارد. از کفش های کتانی، کالج، لوفر، آکسفورد و دربی گرفته تا صندل و کفش‌های راحتی پارچه‌ای. صندل و کفش‌های راحتی پارچه‌ای غیر رسمی ترین نوع کفش‌های تابستانی هستند.

 

کفش‌های کتانی برای افرادی طراحی شده‌اند که به دنبال کفشی راحت و کاربردی و در عین حال شیک هستند. کفش‌های کتانی به خوبی با آیتم‌های استایل مردانه کژوال ست می‌شوند و گزینه بسیار خوبی برای پوشیدن در طول روز هستند.

 

استایل مردانه‌ تابستانه‌ای راحت‌تر از ترکیب یک تی‌شرت یا پولوشرت با کتانی سفید و شلوار جین سراغ دارید؟کالج‌ها را می‌توان بدون جوراب پوشید و با شلوار‌های چینو بسیار راحت ست می‌شوند.

 

لوفر‌ها اگرچه شبیه به کالج هستند اما بهتر است برای عصرها و با لباس متناسب پوشیده شوند. کفش‌های آکسفورد و دربی هم که تکلیفشان مشخص است و گزینه کاملا رسمی به حساب می‌آیند.

با استایل مردانه جذاب خود در تابستان 1401 بدرخشید

لوازم جانبی مردانه تابستانی

اگر در فصل تابستان فعالیت‌های بیرون از ساختمان دارید به شدت توصیه می‌کنیم در استایل مردانه تابستانی خود جایی برای کلاه باز کنید. کلاه های ساده نقاب‌دار از سر و پوست صورت شما در برابر نور خورشید محافظت می کنند و با هر استایل کژوالی به سادگی ست می‌شوند.

 

البته کلاه‌های دیگری به نام پانامایی، فدورا، تریلبیو، پورک پای و… نیز وجود دارد که معمولا افراد با سلیقه‌های خاص به دنبال چنین مدل‌هایی هستند.عینک آفتابی دیگر آیتم جانبی است که نباید به هیچ‌وجه به آن بی توجه باشید. عینک آفتابی در برابر اشعه UV از چشم‌های شما محافظت می‌کند و اگر با دقت و سلیقه انتخاب شود، جلوه زیبا و شیکی به استایل مردانه تابستانی شما می‌بخشد.

 

برای تابستان آماده باشید

دمای هوا در حال افزایش است و این به این معنی است که زمان آن فرا رسیده است تا لباس‌های تیره را با رنگ‌های روشن و پارچه‌های سنگین‌تر را با پارچه‌های خنک‌تر و سبک‌تر جایگزین کنیم. باتوجه به توضیحات بالا اکنون احتمالا دریافته‌اید که داشتن یک استایل مردانه تابستانی کار چندان سختی نیست.

 

کافی است کمی ذوق و سلیقه به خرج دهید و براساس موقعیتتان لباس‌ مناسب را انتخاب کنید. فارغ از نوع آیتم‌ها به شما توصیه می‌کنیم استفاده از رنگ‌هایی که به شما احساس سرزندگی و اعتماد به نفس می دهند را در این تابستان امتحان کنید.

 

تنوع رنگ‌های تابستانی، به سادگی دست شما را برای ست کردن لباس‌های مختلف باز می‌گذارد. کافی است کمی جسارت داشته باشید تا از ترکیب رنگ‌‌های مختلف لذت ببرید. اگر بخاطر تعریق زیاد از این فصل بیزارید، همراه داشتن یک پیراهن یا تی‌شرت اضافه می‌تواند نگرانی شما را از بابت خیس شدن لباس‌هایتان و خجالت کشیدن بر طرف کند.

 

امیدواریم این راهنمای استایل مردانه تابستانی برای شما مفید بوده باشد. خوش‌حال می‌شویم نظرات خود را با ما و سایر دوستان در میان بگذارید.