پارس ناز پورتال

استند لوازم آرایشی بهترین انتخاب برای نظم دهی و زیبایی خانه

استند لوازم آرایشی بهترین انتخاب برای نظم دهی و زیبایی خانه

نظم دهی و مرتب کردن وسایل یکی از مهم ترین اصولی است که به ما کمک می کند تا در شرایط فوری و ضروری، به آن چه نیاز داریم دسترسی داشته باشیم. بدیهی است که بدون کمک ابزارهایی مانند استند لوازم آرایشی یا نظم دهنده های آشپزخانه نمی توان به خوبی از پس این هدف برآمد.

 

در ادامه این مطلب درباره کاربرد و مزایای استند لوازم آرایشی که در دسته خرید وسایل تزیینی منزل قرار می گیرند و لوازم آشپزخانه ؛ بیشتر صحبت خواهیم کرد.

استند لوازم آرایشی بهترین انتخاب برای نظم دهی و زیبایی خانه

استند لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان و حتی آقایان؛ از تنوع بسیار زیاد برخوردار است. برس مو، کرم پودر،  انواع پنکیک، پاک کننده های آرایش، انواع سایه های چشم، انواع کرم ها در سایز های متفاوت، زیورآلات و بدلیجات، انواع براش رژ گونه و …تونر، رژگونه، هایلایتر، افترشیو و … تنها گوشه ای از ابزارهای آرایشی است. بدیهی است که اگر همه این ها در کنار یکدیگر قرار بگیرند؛ تنها موجب سردرگمی و گم شدن وسایل خواهند شد.

 

استند آرایشی  از جمله رایج ترین محصولات برای مرتب سازی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در فروشگاه و یا داروخانه بوده و از طرفی دیگر برای تبلیغات انواع محصولات آرایشی و بهداشتی گزینه ای بسیار مناسب و کاربردی به شمار می روند. از این استند ها ایده ای برای تولید استند لوازم آرایشی برای مصارف خانگی گرفته شده است و امروزه شاهد انواع باکس ها و استندهای لوازم آرایشی هستیم.

 

استندهای آرایشی و بهداشتی محصولاتی مدرن و به روز بوده که هم برای تولید کنندگان امروز و هم برای تولید کنندگان کهنه کار مورد استفاده می باشد. معمولا این محصولات با ابعاد و اندازه تولید و روانه بازار می شوند.

 

استند لوازم آرایشی انواع گوناگونی دارد. باکس لوازم آرایش یا از جنس اکریلیک شفاف است و یا کریستال، لذا به سادگی درون کشوها و باکس های آن دیده می شود و شما نیازی به جستجو برای پیدا کردن لوازم آرایش خود نخواهید داشت. از طرف دیگر جنس شیشه ای مانند و شفاف آن از نما و جلوه زیبایی برخوردار است.

 

در نظر داشته باشید که ارتفاع کشوها، طول و عرض باکس لوازم آرایشی خریداری شده برای قرار دادن انواع لوازم آرایشی مناسب باشد. در بیشتر آنها و در طبقه بالا ۲ کشو کوچک طراحی شده است که برای قرار دادن لوازم کوچک مانند موچین گزینه مناسبی خواهد بود.

استند لوازم آرایشی بهترین انتخاب برای نظم دهی و زیبایی خانه

در طبقات پایینی و میانی هم ۲ کشو بزرگ قرار داده شده است که برای لوازم بزرگ تر کاربرد خواهد داشت. در بالای استند لوازم آرایش نیز چندین باکس جداگانه به منظور قرار دادن لوازمی مثل مداد و ادکلن به شکل ایستاده در نظر گرفته شده است.

 

بدین ترتیب تمام لوازم آرایش به زیبایی و به صورت مرتب و منظم در باکس لوازم آرایش جای خواهند گرفت. عکس زیر نمونه از این محصول است که میتوانید جایگیری و نظم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن را در آن تماشا کنید.

 

خرید وسایل تزیینی منزل

وجود تنوع در انواع وسایل تزیینی منزل، انتخاب را تا حدودی سخت و دشوار نموده است و اغلب افراد برای انتخاب و تهیه وسایل تزیینی و دکوری دچار سردرگمی می شوند، انواع مختلف وسایل تزیینی خانه با جنس های مختلف ساخته شده اند و  هر یک مناسب تزیین بخش خاصی از خانه می باشند.

 

همان گونه که می دانید استفاده از وسایل تزیینی و دکوری نقش مهمی در زیبایی خانه دارد، با این حال در صورتی که انتخاب شما به جا و مناسب نباشد، نمی توان توقع داشت منزلتان به زیبایی دلخواه دست یابد. علاوه بر زیبایی، وسایل تزئینی می توانند کاربردهای مفیدی مانند نظم بخشی به وسایل داشته باشند. به عنوان مثال یک بوفه ظروف؛ علاوه بر اینکه یک ابزار تجملاتی محسوب می شود اما در منظم کردن ظرف ها و به نمایش گذاشتن آن ها به بهترین شکل ممکن موثر است.

استند لوازم آرایشی بهترین انتخاب برای نظم دهی و زیبایی خانه

وسایل گوناگونی مانند لوستر، گلدان ها، آینه های کریستالی، چراغ آویزها و …. در دسته لوازم تجملی هستند. برای انتخاب نوع وسایل تزیینی منزل بهتر است ابتدا به محل قرار گرفتن آن وسیله و سپس به جنش و کارایی آن توجه نمایید. مطمئنا وسایلی که در تزیین دیوار ها به کار می روند با وسایل تزیینی ساده برای روی میز متفاوت می باشند. پس شما می توانید با توجه به نوع کارایی، بهترین گزینه را انتخاب و اقدام به تهیه آن نمایید.

استند لوازم آرایشی بهترین انتخاب برای نظم دهی و زیبایی خانه

جمع بندی

خرید لوازم تزئینی منزل شاید در ابتدا چندان ضروری و مهم به نظر نرسد؛ اما در طولانی مدت شاهد زوایای مثبت آن خواهیم بود. ابزارهایی مانند استند لوازم آرایشی یا لوازم آشپزخانه در سهولت کارها و نظم بندی ابزارها به ما کمک خواهند کرد.

 

باکس لوازم آرایشی معمولا از جنس اکریلیک شفاف درجه یک ساخته شده است و موضوع ابعاد آن (طول، عرض و ارتفاع) در هنگام خرید باید مورد توجه بانوان قرار گیرد تا با توجه به فضایی که قرار است به آن اختصاص دهید، بیشتری فضا را برای جمع آوری لوازم آرایشی و بهداشتی شما فراهم آورد.

 

ویژن پلاست یک فروشگاه اینترنتی است که در حوزه محصولات خانه و به خصوص فروش اینترنتی لوازم آشپزخانه، لوازم خانگی، كادويی، آرایشی، گلدان های گوناگون، لوازم تزئینی، ارگانایزر و استند آرایشی فعالیت دارد. این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی اینماد بوده و کلیه محصولات ارائه شده در آن توسط شرکت تولیدی تهران پیلتن تولید شده يا از مالکان خریداری شده است.

 

به همین خاطر قیمت محصولات این فروشگاه نسبت به فروشگاه های اینترنتی مشابه بسیار اندک و به صرفه است. برای مشاهده کالاهای این فروشگاه و بررسی نماد اعتماد الکترونیک آنها می توانید از وب سایت شان بازديد كنيد.