پارس ناز پورتال

اسموتی لیمو نوشیدنی رژیمی برای کاهش وزن

اسموتی لیمو نوشیدنی رژیمی برای کاهش وزن

اسموتی لیمو نوشیدنی رژیمی برای کاهش وزن 

برای شما بهترین نوشیدنی های رژیمی را داریم که می تواند تاثیر زیادی در رسیدن به ارزوی کاهش وزی شما داشته باشد. اسموتی لیمو را حتما امتحان نمایید. اسموتی‌ها نوشیدنی‌های پالپ‌دار خوشمزه‌ای هستند که فراتر از یک نوشیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوشیدنی‌ها به منظور بهره بردن از خواص میوه‌ها و خوراکی‌های مفید

 

برای تناسب اندام، درمان آلرژی و مقاصد دیگر مورد علاقه می‌باشند. در این مطلب سعی داریم چند نمونه از بهترین اسموتی‌هایی که می‌توان با لیمو تهیه کرد را به شما آموزش دهیم.

 

خواص لیمو:
لیمو دارای ویتامین c می‌باشد که برای تقویت سیستم ایمنی و کاهش ورم مفاصل مناسب است و برای دفع سموم از بدن، چربی سوزی و لاغری نیز بسیار سودمند می‌باشد. همچنین دارای آنتی اکسیدان است که ضد سرطان می‌باشد. تحقیقات نشان داده که لیمو و مرکبات برای جلوگیری از سرطان‌های دهان، ریه، پوست، معده، روده بزرگ و سینه موثر می‌باشند.
لیمو ممکن است در کاهش کلسترول نیز موثر باشد.

 

اسموتی لیمو و موز
نصف یک عدد لیموی پوست کنده
یک عدد موز
یک عدد گلابی
دو فنجان برگ اسفناج تازه
نصف فنجان آب

 

اسموتی لیمو و نعناع
یک عدد لیمو
یک فنجان هندوانه
یک قاشق غذاخوری نعناع خرد شده
یک فنجان برگ اسفناج

 

اسموتی لیمو و توت فرنگی

نصف یک عدد لیموی پوست کنده
شش عدد توت فرنگی بزرگ
یک عدد موز
نصف یک فنجان آب کرفس
یک فنجان آب

 

اسموتی لیمو و انبه
یک عدد لیموی پوست کنده
یک عدد انبه
یک فنجان برگ تازه اسفناج یا هر گیاه دیگر
یک عدد سیب
یک فنجان آب

 

طرز تهیه تمام این اسموتی‌ها بسیار ساده و یکسان می‌باشد. برای تهیه این نوشیدنی‌ها، تمامی مواد مورد نیاز را در میکسر بریزید و مخلوط کنید سپس آن‌ها را در یخچال نگهداری کنید تا خنک شوند. البته می‌توانید آبی که به اسموتی‌ها اضافه می‌کنید را در فریزر بگذارید تا کاملا یخ بزند. در این صورت اسموتی شما بافت بهتری نیز پیدا می‌کند.

 

انتخاب لیموی آبدار
لیمو تقریبا در تمام فصول سال قابل دسترسی می‌باشد. هنگان خرید لیمو، آن‌هایی را انتخاب کنید که نسبت به سایزشان وزن بیشتری دارند، این لیموها پرآب هستند و بافت بهتری دارند.