پارس ناز پورتال

اسناد موجودات فضایی در انگلستان لو رفت

اسناد موجودات فضایی در انگلستان لو رفت

اسناد موجودات فضایی در انگلستان لو رفت 

یوفوها یا همان موجودات فضایی در کره زمین بارها خود را نشان داده اند، اما سران کشورها از بیان آن در ملا عام خودداری نموده اند. سرانجام پس از سال‌ها انتظار، آلبوم‌اي از اسناد فوق سری یوفو توسط وزارت دفاع انگلستان با عنوان «پرونده‌هاي ایکس دولت بریتانیا» منتشر گردید.

 

وزارت دفاع انگلستان، به تازگی آلبوم‌اي از اسناد فوق سری یوفو را منتشر کرده هست که به عقیده تعداد زیادی از یوفولوژیست‌ها و طرفداران تئوری توطئه، می تواند شامل شواهدی از حضور بیگانگان در زمین و ملاقات آنان با انسان‌ها باشد. اما نکته بحث‌برانگیز پیرامون اسناد مذکور این هست که از 18 سند موجود،

 

دولت انگلستان تنها 15 عدد از آنان را منتشر ساخته و باقی آنان همچنان به صورت محرمانه باقی مانده‌اند. از این رو، بسیاری بر این باورند که دولت‌ها و ابرقدرت‌هاي دنیا همچنان می خواهند که حقیقت را از عموم مردم پنهان کنند.هدف از پنهان‌سازی 3 پرونده از دیگر اسناد موجود چیست؟ اگر شما قصد داشته باشید که آلبوم‌اي

 

از اسناد محرمانه را بعد از گذشت چند سال، از حالت محرمانه خارج کنید، چه دلیلی دارد که تعدادی از آنان را همچنان به صورت مخفیانه نگه دارید؟ این امر موجب می شود که بخش بزرگی از مردم تصور کنند که دولت در حال پنهان‌سازی واقعیتی شوم هست!آلبوم‌اي از اسناد فوق سری یوفو توسط وزارت دفاع انگلستان منتشر شد!

 

به هر حال، آلبوم‌اي از اسناد فوق سری یوفو توسط وزارت دفاع دولت انگلستان منتشر شده هست، اما هنوز اثری از آنان در فضای اینترنت نیست! در واقع اگر کسی بخواهد که از محتویات این اسناد اطلاع پیدا کند، می‌بایست در ابتدا به کشور انگلستان سفر کند و با تعیین وقت قبلی، به آرشیو دولتی مراجعه کرده و آنان را به صورت فیزیکی مورد بررسی قرار دهد.

اسناد موجودات فضایی در انگلستان لو رفت

همین طور این امکان وجود دارد که با سفارش آنلاین این اسناد فوق سری یوفو ، آنان را در عرض چند روز یا چند هفته در آدرس محل زندگی خود دریافت کنید. آیا این راهکارهای پیچیده، از انتشار آنلاین آنان ساده‌تر میباشند؟ به طور قطع چنین نیست! به نظر میرسد

 

هر فردی که میخواهد از محتویات این اسناد اطلاع یابد، می‌بایست شخصا با آرشیو دولتی در ارتباط باشد و یا حداقل مشخصات فردی و آدرس محل زندگی خود را برای دولت مشخص سازد.نیک پاپ «Nick Pope» بعنوان روزنامه‌نگار و خبرنگار تلویزیونی که از سال 1985 تا 2006 در وزارت دفاع انگلستان نیز مشغول به کار بوده در این باره میگوید:

 

به نظر میرسد که وزارت دفاع انگلستان، در نهایت تصمیم گرفت بعد از مدتی 9 ساله، آلبوم‌اي از 15 سند فوق سری خود در ارتباط با یوفوها را منتشر کند. دیدنی دقت هست که بر خلاف سایر اسناد UFO که پیش‌تر منتشر میشد، این اسناد بدون آگاهی قبلی منتشر گردیده‌اند؛ در واقع هیچ تاریخی برای انتشار رسمی این اسناد در نظر گرفته نشده بود.

 

انتشار این اسناد فوق سری یوفو ، در یک مرحله به از وزارت دفاع به آرشیو ملی ارسال و سپس مجددا به وزارت دفاع برگشت داده شد! لازم به ذکر هست که بر خلاف اسناد پیشین، این‌بار خبری از انتشار آنلاین نیست. من بر این باورم که تعداد زیادی از طرفداران تئوری توطئه می گویند که این اسناد، به بیرون درز کرده‌اند و شایعات بسیاری پیرامون این مسئله به راه خواهد افتاد.

 

این آلبوم اسناد فوق سری یوفو ، میتوانند پاسخ روشنی را برای معمای تاریخی جنگل رندلشام یا رندلزهام «Rendlesham Forest» ارائه کنند. در دسامبر 1980، یک بشقاب پرنده مثلثی شکل ، توسط گروهی از افسران آمریکایی مستقر در سافک انگلستان رویت شد.

 

با وجود گذشت چندین سال از این رویداد، هنوز هیچ توضیح دقیقی برای این واقعه ارائه نشده و نظریه‌پردازان توطئه، از این رویداد بعنوان یکی از مهم ترین پنهان‌سازی‌هاي دولتی یاد می کنند.این حادثه UFO توسط وزارت دفاع انگلستان مورد بررسی قرار گرفت و سپس اعلام شد که هیچ شواهدی از ملاقات بیگانگان در این گزارش موجود نیست.

 

دولت انگلستان، بعدها گزارش مربوط به رویت بشقاب پرنده مثلثی شکل را نیز رد کرد و گزارش مربوط به دیدن اشیای نورانی به چراغ یک فانوس دریایی نزدیک به محل حادثه نسبت داد. آیا این موضوع برای شما قابل باور هست؟

اسناد موجودات فضایی در انگلستان لو رفت

نیک پاپدر این باره میگوید:من مطمئن هستم پرونده‌هاي مهمی در ارتباط با جنگل رندلشام وجود دارند که هنوز توسط سازمان‌هاي دولتی منتشر نشده‌اند. انتشار این اسناد فوق سری یوفو نشان میدهد که شایعات و گمانه‌زنی‌ها در این باره ادامه خواهد داشت؛ چرا که یکی از اصلی‌ترین دلایل آن را میتوان به جذابیت این موضوع برای مردم نسبت داد.

 

مطالعه این اسناد، دیدگاه مردم را نسبت به وزارت دفاع و فعالیت‌هاي آن تغییر خواهد داد. من معتقد هستم که این فایل‌ها، شامل واقعیت‌هایي اسرارآمیز از یوفوها و موجودات بیگانه هست و مقامات رسمی وزارت دفاع در تلاش میباشند که آن را به گونه‌اي قابل درک برای مردم نشان دهند.

 

 به گزارش پارس ناز متاسفانه هیچ شواهد دقیقی از ملاقات بیگانگان با ما در این اسناد وجود ندارد. اما تعدادی از گزارشات شگفت‌آنگیز از دیدن یوفوها در آنان یافت می شود که تماما سیاست‌هاي دولت‌ها بازرسی می شوند. تعداد زیادی از مردم با دقت به همین سیاست‌ها، مدعی میباشند که واقعیت‌هاي مهم درمورد یوفوها، همچنان به صورت پنهان نگه داشته‌ می شود.

 

اضافه بر این، با دقت به این که اسناد مذکور، به صورت آنلاین قابل دیدن و دانلود نیستند، موج عظیمی از شایعات در این باره به راه خواهد افتاد. پیش‌بینی میشود 3 سند باقی مانده، در اواخر سال جاری عرضه شود.دیدنی دقت هست بدانید که یک افسر آمریکایی که در حادثه مربوط به جنگل رندلشام حضور داشت، روسای نظامی را مجبور به پرداخت هزینه‌هاي درمانی خود کرد! وکیل این افسر آمریکایی در این باره اظهار کرد:

 

ضمن اشاره به اسناد مربوط به تشعشعات از سوی وزارت دفاع حضور جان بوروز «John Burroughs» در جنگل رندلشام و اعلام رسمی دولت ایالات متحده از وقوع این آسیب‌ها از سوی اشیای ناشناس پرنده، ایشان دچار مصدومیت‌هاي بسیاری در طول دوران خدمت شده‌اند.علی رغم همه ي این ها و تعداد تعداد زیادی از اسناد فوق سری یوفو که پیش‌تر منتشر شده‌اند، واقعیات رویداد جنگل رندلشام هنوز در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.